Het was drukke dag voor heel bts en iedereen was bezig met iets anders, de een was bezig met het voorbereiden van het avondeten en de ander bezig met spelletjes. jimin niet, die was de hele dag alleen op zijn kamer aan het staren naar de muur en nadenken over zijn leven. hij was niet verdrietig, boos of blij....gevoelloos en hij bleef staren, staren en nog eens staren. tot dat Rm in zijn kamer kwam en zich rot schrok toen hij jimin zag staren naar de muur. wat doe jij hier nog? vroeg Rm. ik doe niks... mompelde jimin. hellemaal niks. is er iets? vroeg Rm daarna. nope...nouja een ding.... en dat is? vroeg Rm. wat als we elkaar niet meer zien na het leger. wat als....nee laat maar. zei jimin droevend. het is al goed jimin we raken elkaar niet kwijt. zei Rm. dat weet je niet. het kan zijn dat we elkaar nooit meer zien en dan? wat dan....jimin werkt agressief en liep de kamer uit terwijl hij Rm aan de kant duwde. HEY! w-waar was dat voor? Rm liep achter jimin aan en bleef vragen waarom hij dit deed. Jhope en V zagen jimin naar buiten lopen met Rm achter hun aan. uhhh waar gaan hun nou weer heen? vroeg V aan Jhope. dat weet ik niet....maar dit vertrouw ik niet. zei Jhope. Jin kwam aanlopen en zag V en Jhope met elkaar praten en vragen stellen over wat er aan de hand zou kunnen zijn. wat is er allemaal aan de hand jongens? vroeg Jin. dat weten wij ook niet....maar we hebben morgen een optreden en daarvoor moeten we nog gaan oefenen zodat we het hellemaal kennen zonder problemen. zei V. Suga kwam vanuit buiten met nog een spatel in zijn hand naar binnen lopen en riep: het eten is klaar! het bleef even stil. wat is er aan de hand? vroeg Suga. niks, zei V. er is niks om je zorgen over te maken....laten we maar gaan eten dan. iedereen zat aan tafel en zaten te genieten van de barbeque. terug naar Rm en jimin. Rm was jimin kwijt geraakt en kon de weg terug nog net optijd vinden. jimin daarin tegen was verdwenen zomaar...uit het niets. Rm kwam terug in het huisje en kwam naar buiten toe. waar bleef je? vroeg Jhope meteen. ik ging jimin achterna...en toen in het niets was hij weg. zei Rm uitgeput. dan moeten we hem gaan zoeken! zei V. we kunnen ook wachten tot hij terug komt. en daarna vragen we wat er met hem is want dit kan niet normaal zijn.....en vooral niet voor jimin. zei Suga. iedereen ging weer eten en ze waren stil. nadenken over wat er met jimin aan de hand kan zijn. tot op een gegeven moment Rm begint met praten....over wat jimin zei voordat hij weg liep uit zijn kamer en hem opzij duwde. jimin vroeg aan mij wat we gaan doen als we weer uit het leger zijn. zei Rm terwijl hij meteen weer wat vlees in zijn mond propte. wat bedoelt hij daarmee? vroeg Jin zich af. misschien is hij gewoon bang om ons kwijt te raken. zei Suga. ja maar hij wordt nooit boos. mompelde Jhope. we zien wel wat er aan de hand is met hem als hij terug is....morgen is er een optreden weet je nog? met ons nieuw lied ''IDOL''. zei Rm trots. we zullen zien wat die puppy heeft. zei Jhope lachend. nadat ze hadden gegeten gingen ze met zun allen naar de kamer binnen en zaten in een kring. ik zit zooooooooo vol. zei Jungkook. zullen we maar naar bed gaan? zei Suga. ik wacht wel tot jimin terug komt gaan jullie maar. zei Rm. ik hoop dat alles goed met hem gaat. zei V gespannen. iedereen ging naar bed toe. jimin sliep altijd alleen in een klein kamertje. hij was gespannen en sliep nooit goed, wanneer Rm bijna in slaap viel kwam jimin terug in de kamer en zag Rm liggen. hij liep zachtjes naar zijn kamer toe tot dat Rm.....JIMIN! riep Rm. waar was je? ik was gewoon even wandelen buiten in de bossen. zei jimin terwijl hij naar zijn kleine kamer toe liep. wacht....het spijt me oke? zei Rm. wat bedoel je dat het je spijt? vroeg jimin. jij deed toch niks verkeerd. je vroeg alleen wat er aan de hand was. klopt maar misschien zorgde ik ervoor dat je werd gestrest. zei Rm mompelend. jimin liep naar Rm toe en zei: sorry dat ik zo agressief werd. dat maakt niks uit jimin....laten we nu maar naar bed gaan. zei Rm lachend. Rm gaapte en ging naar zijn kamer toe. kom je nog? vroeg Rm. ik kom zo...ik ga nog even wat eten. zei jimin. oja jij hebt hellemaal geen eten gehad. zei Rm en hij ging in zijn kamer waar Suga al lag te slapen. Rm lag tien minuten later te slapen. alsof hij al twee weken niet meer geslapen heeft. jimin was klaar met eten van kip en ging ook naar zijn kamer toe. hij keek in de spiegel en vroeg aan zichzelf: moet ik het vertellen? moeten ze het weten.....zijn ogen werden rood en jimin schrok van zichzelf. hij keek naar buiten en zuchte.....volle maan. zei jimin. hij keek terug in de spiegel en trok zijn hoodie aan...laat ik maar gewoon gaan slapen, morgen een optreden en ik moet er fit uitzien natuurlijk. zei jimin tegen zichzelf. terwijl hij zijn hoodie aan het aantrekken was bleef hij kijken in de spiegel en zijn ogen bleefen rood. de volgende ochtend waren zijn ogen niet meer rood maar jimin zag er moe uit. Rm en Suga waren al het ontbijt aan het klaar maken. en de rest lag nog te slapen.
JE LEEST
jimin's secret (Dutch)
Fantasijimin gedraagt zich heel raar de laatste tijd merkt rm op, zal er iets aan de hand zijn met hem zijn? Zijn haar veranderd van blond naar zwart...ogen zijn rood, tot op een dag....