jimin's secret H3 (dutch)

51 0 0
                                    

Het past wel bij je. Ze Rm lachend. Waarom uhh...nee laat maar. Zei jimin droevend. Waarom wat? Voordat Jhope zijn vraag kon afmaken kwam de bus er alweer aan. Wat eigenlijk een limousine is maarja, ze gingen de "limousine" in en gingen terug naar hun verblijf plaats. Onderweg was iedereen aan het praten met elkaar. Maar jimin was stil en staarde naar buiten. Waarom ik? Waarom nu? Waarom kan ik het niet! Dit waren de gedachten die bij jimin door het hoofd spookten. Toen ze aan kwamen lag de bus vol met confetti en champange die bts had opgedronken. Jimin niet...hij had rode "wijn" bij. Toen ze aan kwamen ging iedereen naar hun kamer toe (en jimin ook in zijn kleine kamertje). Jimin zat op zijn bed en staarde weer naar de muur tot dat Rm binnen kwam lopen. Ik weet wat er is jimin. Zei Rm. Jimin's ogen werden weer groot en hij ging meteen overeind zitten. Wat dan!? Vroeg hij angstig. Eigenlijk...moet jij het aan mij vertellen. Zei Rm. Jij gedraagt je nog al raar de laatste week. Jimin keek naar Rm en zijn ogen gingen weer terug van groot naar normaal. Het spijt me... zei jimin. Ik ben niet zoals normale mensen. Dat weet ik ook wel Zei Rm. Niemand is normaal dat weet je, dus...vertel maar. Ik... Voordat jimin zijn zin kon afmaken kwamen V en Jin binnen stormen. EYYYOOOOO hoe ist? Vroeg V. Jungkook komt binnen en ziet hoe jimin zich probeert te bevrijden van V.  V....ga alsjeblieft van mij af. zei jimin. V keek jimin aan en hij sprong meteen van hem af en ging de kamer uit. jimin keek naar Rm toe die ook nog in zijn kamer stond. en meteen was hij de enige in zijn kamer. waarom gaan jullie in een keer weg? vroeg jimin aan de rest. de rest zei niks en ging naar buiten toe. jimin stond op van zijn bed in keek de spiegel in om te kijken of er iets was met hemzelf. hij keek in de spiegel....zijn ogen waren rood geworden. jimin schrok en liep meteen naar V, Rm en de rest toe die buiten stonden. jongens? voordat jimin iets kon zeggen kwam V naar hem toe en knuffelde jimin. waar heb ik dit aan te danken? vroeg jimin. dat was een mooie grap die je maakte voor halloween! zei V blij. grap? zei jimin. wat bedoel je grap. je weet wel....die rode ogen natuurlijk! zei Rm en hij ging naast jimin staan met V erbij. oh...ja een grap. jimin keek naar Rm en Rm zag meteen dat er iets niet klopte. zijn haar was nog steeds zwart en hij ging terug naar zijn kamer. terwijl hij onderweg was naar binnen kwam Jhope op hem springen. JIMIN!! kijk naar het nieuws! zei Jhope vrolijk. wat is er op het nieuws dan? vroeg jimin. ze gingen naar de televisie toe die nog aan stond van Jungkook die een filmpje aan het kijken was over een kat. Jhope liep ernaar toe met jimin, en Rm, V en Jin waren hun gevolgt. ze gingen zitten en jimin's ogen waren alweer terug gegaan van rood naar bruin. de tv staat aan op het nieuws want Jhope had hem opgezet op het nieuws en keek het vanaf het begin. terwijl het nieuws voor ''de bts nieuws'' kwam zat jimin te kijken naar het scherm alsof zijn leven er vanaf hing. tot op een moment Jhope begon te schreeuwen en jimin schrok heel erg ervan. AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KIJK DIT IS ONS STUKJE! riep Jhope. jimin zei: rustig.... terwijl het stukje voorbij kwam was jimin nog steeds aan het bibberen van de angst, -gisteren hadden de populaire ''BTS'' kpop groep een optreden in nederland, met het nummer ''anpanman'' startte de populaire kpop band en meer dan 2000 fans konden het lied meezingen. jimin wist niet waar het nieuws over ging. ja over hun natuurlijk maar midden in het gesprek van het nieuws ging hij alweer terug naar zijn kamer omdat hij er geen zin in had om ernaar te kijken. hij keek in de spiegel en merkte dat zijn ogen al terug waren verandert. ik moet echt beter opletten. zei hij tegen zichzelf. die avond lag jimin in zijn bed en de rest was aan het eten, ze hadden geprobeert jimin naar het eten te sturen maar hij wou niet en ging liggen in zijn bed. jimin stond op en liep toch nog naar het eten, hij had geluk want er was niet veel eten meer maar nog wel een beetje. iedereen praatte met elkaar en jimin deed dit keer mee, nadat iedereen klaar was en genoeg had gegeten gingen ze zich klaar maken om te gaan slapen....maar jimin niet, hij was aan het oefenen voor de show die hij morgen gaat geven. met het lied ''lie'' gaat hij dansen. nadat hij klaar was met oefenen kwam Rm binnen lopen. kom je ook? vroeg Rm. we gaan slapen en morgen moet je fit zijn voor je optreden. ja ik kom....zei jimin en hij liep mee met Rm naar zijn kamer. even later was iedereen aan het slapen en jimin aan het omkleden. toen hij in de spiegel keek was hij opgelucht. zijn haar was weer blond in plaats van zwart. een kwartier later lag iedereen te slapen en jimin droomde over dat hij werd geaccepteerd als hoe hij is. de volgende ochtend moest iedereen alweer vroeg op, de sfeer zat er goed in en jimin en de rest had al gegeten en zaten in de bus op weg naar de bestemming voor het optreden van jimin. jimin was nerveus en dat merkte Rm ook op dus hij kalmeerde jimin en zei dat alles goed zou komen. toen ze waren aangekomen bij de bestemming ging jimin omkleden. ''hij had nog blond haar, een gestreept shirt en zwarte broek aan'' toen was het zover. de rest stond achter de schermen want...dit was een moment voor jimin alleen. en daar was de muziek, jimin zat er hellemaal in en begon metteen met dansen, de fans waren aan het gillen tijdens ''lie''

(wordt vervolgt in hoofdstuk 4)

jimin's secret (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu