Κεφάλαιο 6

85 8 0
                                    

Άλεξ pov😏😉

Το κοριτσάκι μου είναι τοσοοο όμορφο η μικρή μου πριγκίπισσα είναι απίστευτη και είναι ιδια εγγωωωω .. αχχ .. Μακάρι η Άρια να  δεχτεί να είμαστε όπως πριν.  Το ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά δεν μπορώ μακριά τους.  Δεν το αντέχω ..

Έδωσα στην μικρή ένα χαρτάκι με το κινητό μου να θέλει το οτιδήποτε η αν πάει εκεί εκείνος ο Φλώρος ο Δημήτρης να με πάρει τηλέφωνο να πάω από εκεί . Δεν έχω συναντήθει ακόμα με την Άρια δεν ξέρω γιατί απλά φοβάμαι ότι θα με διώξει ....

Από ότι έμαθα από την μικρή η Άρια ποτέ δεν έφερνε κανέναν σπίτι και ούτε έβγαινε με άντρες. Εκτός από αυτόν τον τζιτζιφιογκο ..που εκτός το ότι βγαίνουν κάθε μέρα είναι και μαζί στην δουλειά και πάει και σπίτι της .δηλαδή έλεος ...
Αλλά ούτε το κοριτσάκι μου τον εγκρίνει αυτό σίγουρα είναι παιδί μου ..αφού μου είπε ότι τον αγνοεί όταν μιλάει ..το τι γέλιο έριξα όταν το άκουσα ..

Ξαφνικά εκεί που είμαι ξαπλωμένος χτυπάει το κινητό μου το σηκώνει κατευθείαν

Άλεξ : ναι
Αγάπη : μπαμπά ?
Άλεξ : έλα αγάπη μου τι έγινε ?
Αγάπη : μπαμπά πρέπει  να έρθεις στο σπίτι γρήγορα .
Παγωσα κατευθείαν ΛΕΣ ΝΑ ΕΠΑΘΕ ΚΑΤΙ Η ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ ..
Άλεξ : έπαθε κάτι η μαμά Άρια ? Είπα πανικόβλητος. .
Αγάπη : όχι όχι απλά ήρθε πάλι αυτός ο Δημήτρης. 

Πάλι ρε φίλε ? Έλεος πια ..

Αγάπη : και μπαμπά λέει στην μαμά ότι θέλει να γίνουμε οικογένεια εμείς οι 3 ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ εγώ δεν τον θέλω για μπαμπά μου αυτόν λέει και αρχίζει να κλαίει .

ΤΙ ΤΙ ΕΙΠΑ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΙΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ? ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΡΕ 4 ΘΑ ΤΟΝ ΠΆΝΕ..

Άλεξ : αγάπη μην κλαίς μωρό μου έρχεται ο μπαμπάς για να τα ξεκαθαρίσει όλα. 

Είπα και το έκλεισα ντύθηκα και πήρα τα κλειδθα από το αμάξι. 
Και οδήγησα μέχρι το σπίτι της. 

Βγήκα έξω και με γρήγορα βήματα να προλάβω αν κάνει καμία κίνηση αυτός. Χτύπησα το κουδούνι..
Η πόρτα άνοιξε και το μπισκοτάκι μου εμφανίστηκε από πίσω με ένα πολύ σέξι κολάν και ένα μπλουζάκι που τα αποκαλύπται όλα. .
Α Α Α αυτό μόνο σε μένα μπισκότακι μου ..και μπορώ να πω ότι μετά από τόσα χρόνια είναι η ωραιότερη κοπέλα στον κόσμο...  Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά ...

Άρια pov

Άνοιξα την πόρτα και έμεινα σοκαρισμένη ο Άλεξ μπροστα μου τόσα κούκλος .. φορούσε ένα μαύρο σκισμένο τζιν και μια μαύρη μπλούζα και το δερμάτινο του .. στα χέρια του φαινόντουσαν ελάχιστα τατουάζ τα οποία συνέχιζαν .... Έμεινα να τον κοιτάω ... Δεν μπορούσα να μιλήσω δεν ξέρω πρέπει να την χτυπήσω και να τον διώξω ? Η να τον αγκάλιασε και να τον φιλήσω ? .. 
Γαμογελασε πονηρά και με ρώτησε

Lonely Mother! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin