"jiminnie..Kenapa tak datang sekolah? Bosan la kau takde" soal han yuri.
"aku demam la sorry" balasku
Ceh tipu je aku demam. Pergi buat kimo semalam. Tapi aku rasa lepas ni kalau aku takde pon takpe kot. Kau dah ada sungwoon kan? So kalau aku tutup mata aku buat selamanya pun sungwoon still ada teman kau.
"alah sungwoon kan ado. Kau bosan asal pulak. " tambahku.
"sungwoon tu namchin aku. Kau bestfriend aku lain rasa dia. Kau takde aku takde member gossip" katanya
Aku terdiam. Malas hendak membalas. Kau anggap aku bestfriend kau tapi aku anggap kau lebih dari tu. Kau tak pernah notice kan?
Phoneku berbunyi menandakan ada mesej yang masuk lalu ku buka mesej tersebut.
"esok ada appointment dengan doktor. Jangan lupa okay jimin? Esok omma temankan"
Omma 16.50 seen✅✅"okay."
16.51 seen✅✅Lebih malas aku hendaknya. Kimo again and again. Bosan. Baik mati je heh.
Kalau la aku boleh cerita kat kau kan yuri mesti lepas semua beban aku. Teringin nak cerita kat kau but nanti kalau ada apa ii yang jadi contonya aku mati ke mesti kau sedih.
Han yuri,i love you more than what you expect.Don't ever leave me.Im sorry tht i'll leave you someday.
Kalau aku dah takde kau jangan sedih okay nnti aku tak tenang hahaha emo tho.
-BERSAMBUNG-
YOU ARE READING
I'm sorry,Goodbye [P.J.M]
Short StoryHurt,tired.I need sleep maybe forever? Mental dan fizikalku menderita.