Part 1

159 3 2
                                    

" Jahaaaa " roept nicole naar haar moeder ze moet vandaag weer voor de 1e keer naar school ze heb net zomervakantie gehad ze is naar ibiza geweest met daan cheyenne owen nils en stijn het was heel gezellig maar zelfs daar waren mainiacs.. begrijp me niet verkeerd ik heb niks tegen hun fans maar soms.. Voordat rein in een boyband zat ging het super tussen ons hij had alle tijd voor mij en ik zag hem bijna elk weekend maar nu heb hij vaak optredens en als ik dan een keer bij hem ben staan er heel vaak mainiacs aan de deur vaak mag ik ze wel maar ik krijg ook veel haat rein zegt altijd dat ik ze moet negeren maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Pov nicole

Ik stap me bed uit en doe me pantoffels aan ik loop naar beneden en ga aan de ontbijttafel zitten " goeiemorgen " zegt me moeder " hoi " zeg ik slaperig " heb je er een beetje zin in? " vraagt ze " nee " antwoord ik kortaf " ik smeer me broodje en eet hem op. Ik loop de trap weer op en kleed me aan ik denk aan hoe vandaag zal verlopen ik zit bij rein in de klas we zitten nu in de 3e.

Nicole pakt der jas en roept " doeeeei mam tot vanmiddag " " Veel plezier " roept der moeder. nicole pakt der fietst en fietst naar de brug ze heb afgesproken met yasmara. na 5 minuten komt yasmara aangefietst ze is helemaal buitenadem " b-en ik te laat? " hijgt ze " nee joh kom even op adem " lacht nicole als yasmara weer normaal kan ademen fietsen ze samen naar school

Pov rein

Ik sta op het schoolplein te wachten op nicole ik heb der in de vakantie maar 2 weken gezien.. als ze komt aangefietst ren ik op der af ze springt van der fietst en knuffeld me " ik heb je echt gemist " zeg ik " ik jou ook! " antwoord ze en drukt der lippen op die van mij.

de bel gaat en iedereen loopt richting hun lokaal nicole en rein lopen samen naar binnen ze gaan naast elkaar zitten " oke leerlingen van 3F we krijgen vandaag een nieuwe leerling erbij ze is alleen iets later. " zegt de mentor. ' laat het geen mainiac zijn alsjeblieft ' denkt nicole.. de les is begonnen als de deur open gaat stapt er een meisje het lokaal binnen ze begint te gillen " IS DAT REIN NEE DAT KAN NIET " roept ze " oh shit.. " zegt nicole zacht de mentor begint te lachen en zegt " ja dat is rein ja fan zo te zien? " " JA HEEL ERG " Roept het meisje half huilend " kom even tot rust en stel je dan even voor " zegt de mentor. " nou hoi ik ben esmee en ik ben 15 jaar ik hou van shoppen en ik ben een mainiac zoals jullie waarschijnlijk al hadden gemerkt " " Neejoh viel niet op hoor " zegt nicole sarcastisch " esmee kijkt nicole boos aan. " meneer mag ik misschien naast rein zitten " vraagt esmee " zie je niet dat ik hier al zit " zegt nicole " doe niet zo gemeen ze is net nieuw " zegt rein " oja ik zou het ook voor der opnemen maar ik ga wel " nicole staat op en verlaat boos het lokaal.

------------

7 lezers is part 2!

xxx K.

brOKenWhere stories live. Discover now