״שיט״ צרחתי בשקט.
זה היה ריצ׳רד. הוא היה בשוק מאיתנו.
״בן אדם, מה הולך פה?״ הוא שאל את אריק ״אני אסביר לך הכל אבל אסור לך להגיד לג׳סיקה כלום, אני צריך לדבר איתה לפני״ הוא השיב לו.*נקודת מבטו של אריק*
אני וליה התנשקנו בבריכה, פתאום שמענו קול מאחורינו שעצר אותנו. ״שיט״ שמעתי את ליה אומרת בשקט. התנתקנו מהנשיקה וראינו את ריצ׳רד עומד על שפת הבריכה. ״בן אדם, מה הולך פה?״ הוא שאל אותי שכולו מבולבל, ״אני אסביר לך הכל אבל אסור לך להגיד לג׳סיקה כלום, אני צריך לדבר איתה לפני״ אמרתי לו. ריצ׳רד ישב על אחת הספות ואני וליה הלכנו להתיישב לידו כדי להסביר לו הכל. ״אני וליה ביחד כבר כמה ימים. כן, אני יודע מה אתה חושב לעצמך עכשיו בראש ׳ממתי אריק בוגד?׳ למה הוא עושה את זה בכלל?׳ ׳מה עובר לו בראש?׳ ועוד כל מיני דברים בסגנון אבל זה לא כמו שזה נראה לך מהצד. זה התחיל כדי לוודא מה אני מרגיש לליה אם בכלל, גיליתי שאני כן מרגיש אליה משהו והחלטתי ללכת על זה כדי לבדוק אם זה באמת אמיתי ואם זה באמת יכול לעבוד. ידעתי שאם אני לא אנסה ג׳סיקה תיפגע יותר, כי אני לא אצליח להוציא את ליה מהראש שלי... אז החלטתי בכל זאת ללכת על זה, כדי לוודא מה אני מרגיש וכדי לנסות לא לפגוע בג׳סיקה יותר ממה שהיא תיפגע כשאני אגלה לה״ אמרתי לו. הוא ישב המום ולא אמר שום דבר. ״וואו אחי״ הוא אמר לי, ״אני יודע שזה נשמע מטופש אבל אני נשבע לך שככה זה היה״ השבתי לו, ״אני מבין למה עשית את זה, אבל אתה חייב לדבר עם ג׳סיקה כמה שיותר מהר״ הוא אמר לי, ״אל תדאג אני עדיין לא יודע מתי אבל זה יהיה בקרוב״ אמרתי לו. ריצ׳רד הסתכל על ליה ״עכשיו אני מבין למה הוא כזה חייכן בימים האחרונים״ הוא אמר לה, ליה צחקקה ״תודה שאתה מבין ולא מספר״ היא אמרה לו ״ברור״ הוא אמר, התקדם לכיוונינו, נתן לנו חיבוק ועלה חזרה לחדר שלו.
״זה היה קרוב״ ליה אמרה ״כן״ אמרתי לה ונאנחתי ״יש לנו מזל, באותה מידה זו גם הייתה יכולה להיות ג׳סיקה. אנחנו צריכים להיזהר יותר״ היא אמרה לי ״אנחנו חייבים״ אמרתי לה ״אני מצטערת שבגללי הכל קרה״ היא אמרה לי. לפעמים אני לא מבין איך היא חושבת דבר כזה?! היא מספיק חכמה ואני לא יודע איך בכלל עובר לה בראש שאני כועס עליה או מאשים אותה בגלל משהו שקרה. כל זה בגלל שנינו ולשנינו יש חלק בכל מה שקורה, מסיבה אחת פשוטה, שזאת הזוגיות ששנינו נמצאים בתוכה ולשנינו יש חלק בכל דבר שאנחנו עושים.
״תפסיקי לחשוב שכל דבר זה באשמתך. זו הזוגיות של שנינו, שנינו אחראים למעשים שאנחנו עושים ביחד ולשנינו יש חלק בזה. אני אף פעם לא אכעס ואאשים אותך בדברים ששנינו עושים. אף פעם! תזכרי את זה זה״ אמרתי לה והתקרבתי אליה. הרמתי לה את הראש והסתכלתי לה בעיניים. ״אני בחיים לא אכעס עלייך ולא אאשים אותך בכלום. תזכרי את זה״ אמרתי לה ונתתי לה נשיקה על המצח.
״אני אוהב אותך,תזכרי גם את זה״ אמרתי לה. זאת הפעם הראשונה שאמרתי לה שאני אוהב אותה. ״גם אני אוהבת אותך״ היא אמרה לי בחיוך, ונתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים.*נקודת מבטה של ליה*
״אני אוהב אותך,תזכרי גם את זה״ הוא אמר לי. אני לא מאמינה!!! זאת הפעם הראשונה שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי. הלב שלי פעם על מאתיים, עוד שנייה התעלפתי מרוב התרגשות. ״גם אני אוהבת אותך״ החזרתי לו בחיוך והוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
נשכבנו על הספה והסתכלנו על הכוכבים. זה היה כל כך כיף. כמו תמיד, שמתי את ראשי על החזה שלו והוא התחיל להעביר את אצבעותיו בשערי. זה היה כל כך נעים ומרגיע. גרם לי לשכוח מהכל, גרם לי להתנתק מכל מה שמסביב ולהתייחס רק אליי ולאריק.
הוא היה עדיין בלי חולצה ואני הייתי כל כולי רטובה, אבל זה לא הפריע לנו כל כך. יכולתי להרגיש את חום גופו ושמעתי את הנשימות שלו, זה היה כל כך כיף. נרדמתי לכמה דקות ואז קמתי.
״בוא נעלה לחדרים שלנו לפני שכבר יעלה הבוקר״ אמרתי לו ״טוב״ הוא אמר לי, לקח את החולצה שלו והחזיק אותה ביד כי היא הייתה ספוגה במים.
עלינו במעלית, אריק לקח את היד שלי והכניס בשלו, החזקנו ידיים. אין דרך לתאר אפילו כמה ההרגשה הזאת מדהימה.
יצאנו מהמעלית והתקדמנו במסדרון. לפני שנכנסתי לחדר, הסתובבתי ונישקתי את אריק, פתאום הוא תפס שליטה על הנשיקה ונישק בחזרה.
״לילה טוב אהובתי״ הוא אמר לי ״לילה טוב״ אמרתי לו ונכנסתי לחדר שלי.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
סליחה שהפרק קצר😔
מחר יעלו שני פרקים חדשים כפיצוי😉
אוהבת אתכם ואל תשכחו לצבוע את הכוכב❤️⭐️
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...