Aydınlık bir odadan selamlar!!!!
Bu bölüm sevdikleri için savaşanlara gelsin
Er ya da geç bizi anlayan biride çıkıcak ve bas bas bağıracak.Benn burdayım iyilerin dostu kötülerin düşmanı
Biz kaç kere sırtımızdan vurulduk.Yere düştük ama belli etmedik.Her şeyi içimize attık, içimizde savaştık.Ama pes etmedik.Kaybettik, diz çöktük eğilmedik.İnsan kaybettiğini anladığı zaman kazanırmış.Bunu okuduğum bir kitapta duymuştum.İnsanın dost dediği kişiler tarafından yapılan yorumlar can yakarlar bazen, bazen kalbine bir bıçak gibi saplanır o sözcükler ama yıkılmazsın bir yere kadar.Bir bina yıkıldı ve biz altında kaldık.Herşey için artık çok geç. Biz sadece umutları ile yaşayan birer grup insanlarız.Bazen ağlanacak halimize güldük.Bazen gülmek için elimize fırsat bile geçmedi.Ama biz herşeye rağmen ruhumuz ile başbaşa kalıp dertleştik.İnsan kimsesiz değildir.Her şeyini kaybetsede bir ruhu vardır.Bir gün insanlar bir enkaz altında kalıcaklar.
Ve işte o zaman insanlar kıymetimizi bilecek, bizden yardım isteyecek.İnsan sevdiği için çok şey yapar.Hele ki söz konusu kardeşi ise biz ayrı dünyaların kardeşleriyiz.Biz her zorluğa karşı gelen, bazen bir dost, bazen bir kardeş, bazen bir sırdaş ve arkadaş oluruz. Biz sadece başımızı yaslayacağımız bir omuz, burnumuzu sileceğimiz bir peçete, ve bir dert ortağı isteriz kendimize şimdi ben sizin derdinize ortak olmaya geldim. İnsan içindekini dökünce rahatlarmış.Buyrun sıra bizde!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK HAYAT
FanfictionHayatına umut kaynağı olan insanlar ve gerçek yüzler hepsi bu hikayede var