Ma lesz az a buli amire Kevin elrángatott...ma reggel olyan voltam mit a mosott szar.Egy kis sminkkel próbáltam elrejteni,de nem jártam sok sikerrel.Ma egy fekete magsított derekú agyon szaggatott farmert,egy Adidas-os pólót,a fekete conversem és a fekete bőrkabátomat vettem fel,a hajamat kettőbe fontam és felvettem a napszemüvegem. Pontosan 8:00-ra lettem kész,senki nincs már itthon szóval mehetek gyalog.8:30-ra értem be,15 perc késéssel.Király.Szépen nyugisan besétáltam a terembe.Ahol nyelvtan volt.
-Na,örvendek,hogy végre befáradt órára.Már kezdett hiányozni.-mondta gúnyosan a vén boszorkány.
-Hát,tanárnő...tudja ez a dolgom.Sajnos.-válaszoltam.Ma nem volt kedvem veszekedni.A szüneteket Sarah-val töltöttem a wc-be.Órák után a parkolóban találkoztam a 3 idiótával és pár haverjukkal.
-Szevasz hugi!Mivan,sikerült beérni a suliba?-kérdezte gúnyosan Adam.Nem válaszoltam.Elsétáltam mellettük és bemutattam nekik.Nem akartam haza menni,csak sétáltam már vagy fél órája.A fülemben ordított a zene.Viszont amikor a Him&I megszólalt megálltam és elbőgtem magam.Ez a zene...egy rossz emléket hozott fel.Már azt hittem letöröltem...Kb.11 lehettem,összevesztem anyámmal és elmentem sétálni,már sötét volt,de nem érdekelt.A fülhallgatómból hangosan szólt a Him&I..."Cross my heart
I hope to die,to my lover i never lie.He said be true cause we'll try in the end him and I..."Nem hallottam,hogy követ valaki.Egy 6 évvel idősebb srác volt.Gyorsan a bizalmamba férkőzött,leitatott és megerőszakolt.Senkinek nem mondtam el...még a szüleimnek vagy a tesóimnak se.5 éve történt.Azóta láttam azt a srácot.Scott egyik haverja...sokszor volt nálunk a New York-i lakásunkba.Mindig gúnyosan rám mosolygott.Féltem.Nagyon.Azóta vagyok ilyen,a gyerekkorom már 11 évesen tönkre ment.Teljesen elbaszott életem van.A szüleim néha hazajönnek akkor is csak balhé van.Értem én,hogy becsúsztam meg ilyenek,de kéne egy kis szeretet.Senkitől nem kaptam meg,csak a mamámtól,de ő tavaly meghalt.Teljesen összeroppantam. Azóta teljesen érzéktelenné váltam.Most kikívánkozott belőlem az elmúlt 5 év felgyülemlett stressze és kiadtam mindent.Megnéztem a telefonom.21:38.Nem fogadott hívás:Adam-13 Scott-11 Mike-12
Üzenetek:
Gyere már haza!-Adam 14:36
Hallod,hol vagy már?-Adam 16:23
Ez már nem vicces!-Adam 18:47
HOL A FASZBAN VAGY??-Scott 20:58Nem válaszoltam.Ültem a földön egy tó partján.Kurva sötét volt,de nem féltem.Gondolkoztam.Hiba volt.Eltelt 2 óra.23:42.
BAZDMEG LISA HOL A FASZOMBAN VAGY?KEZDÜNK AGGÓDNI MIATTAD.MÁR KEVINÉK IS KERESTEK.GYERE HAZA EZ NEM VICCES!!!-AdamElindultam haza.
A ház előtt áltam.A lámpák égtek.Megnéztem magam a telefonon kamerájában. A szemeim vörösek,a hajam kócos,az arcom falfehér,áradt belőlem a cigi szaga.Ma kurvára le fognak baszni a szüleim.Nem érdekel,megérte.Lenyugodtam. Beléptem a házba.Ott volt mindenki.Sarah,Kevin,Isaac,a tesóim,a szüleim és a srácok a parkból(?!!?!).Az ajtó felé kapták a fejüket.
-Ehhez most nincs kedvem.Majd holnap.-mondtam rekedt hangon majd a szobámba mentem és kulcsra zártam az ajtóm.Lefürödtem majd elaludtam.Reggel 5:30-kor keltem.A konyhában anya várt...
-Mi a szar képzeltél,hogy csak úgy eltűnsz???-kérdezte ordítva.
-Neked is szia.Amúgy meg miért érdekel?Mindig leszarjátok,hogy mi van velem.Ha néha itthon vagytok akkor is csak baszogattok engem.Szerintem nem ez egy szülő dolga.Most meg haza találtál 1 hónapban egyszer és eljátszod az aggódó anyát.Én már nem dőlök be neked.Szánalmas vagy.-Vágtam a fejéhez halál nyugodtsággal az arcomon.Belül majd szét szakadtam a sok dühtől,csalódottságtól és szenvedéstől.Az ökle lendült majd az arcomba vágott.Nagyon fájt. Ekkor megláttam a tesóimat a lépcsőn.Kurvára meglepődtek.Még senki nem látta,hogy anyám ver.Ők sem.Én felkeltem letöröltem a vér az orromról és a ruhámról majd a fürdőbe mentem.Lemostam az arcom.A fiókból kivettem a pengét.A kezemhez emeltem majd vagdosni kezdtem.Felöltöztem,megfésülködtem.7:40 volt.A tükörbe nézem.Hiba volt.Egy hatalmas lilás pirosas folt volt.Az alapozóm kifogyott.Hajamat az arcomba fésültem és a napszemüveget feltettem.Ma is késtem.Beléptem a terembe.Síri csönd volt.-Hát maga?Betalált a suliba?-kérdezte a magyar tanár.
-Vedd le a szemüveged.-mondta
-Nem-válaszoltam.
-MONDOM VEDD LE.-mondta hangosan.Levettem.Mindenki meglátta az arcom.Egy kurva nagy lila folt.
-Mi a szar??-kérdezte Kevin.Elkezdett vérezni az orrom.Letöröltem a fekete pulcsim ujjával.Elindultam a helyemre.Mindenki kussban volt és engem nézett.A tanár is.És megláttam egy srácot a helyemen.
-Takarodj!-szóltam neki flegmán.Nem mozdult.Az arcomat nézte.Én is az övét.Fekete szemek,fekete haj,íves állkapocs.Kurva helyes.
-Látom tetszik a folt a szememnél,de ha nem állsz fel neked is lesz és gondolom nem akarod,hogy a csinos kis pofikád tönkre menjen.-szóltam fapofával.Ez bevált.Felállt és elment.Én leültem.Nagy csend volt.2 perc után kicsengettek.Mindenki ülve maradt.Én felálltam és a folyosóra mentem.A szemüvegem bent maradt.Vagy 40 szempár rám szegeződött,vagyis arra a kurva nagy lila foltra és az orromra ami megint vérezni kezdett.Adam és Scott odajött pár haverjával.Háttal álltam nekik.Megfordultam.Mindenki engem nézett.A 3 bátyjám lefagyott.Lehajtottam a fejem,lefolyt a vér.
-Ő tette?-kérdezte Adam.Nem válaszoltam,Adam kurva ideges lett.-Ő TETTE?-kérdezte ordítva.Nem válaszoltam.
-SZÓLALJ MÁR MEG A KURVA ÉLETBE.-ordította Scott.Nem válaszoltam.Sírni kezdtem. Kurva idegesek lettek.
Adam megfogta az állam majd felemelte a fejem.Mostmár látták az egész arcom.-Ő tette...-válaszoltam.Ellöktem őket és kimentem a suli elé cigizni.Anyám ott állt.Engem nézett.Meglátta az arcomat.Sírni kezdett.Elsétáltam mellette.Ott hagytam.Rágyújtottam.Becsöngettek.Bementem a suliba, az igazgató ott várt mellette a 3 tesóm.Anya nem volt ott
-Ms.Black jöjjön velem.-mondta az igazgató.-Nem- válaszoltam.Lefagytak.
-Ugyan már.Ne tegyétek úgy mintha érdekelne titeket mi van velem.Mindig ez van.Megvernek,2 napig foglalkoznak velem aztán leszarnak.-mondtam érzelemmentesen. -Ne viccelj Lisa nem így van.-mondta Adam.-Tudod nekünk és a szüleinknek is nehéz.Nehéz dolgokon mentünk keresztül mostanában.Neked mi a bajod?Nem körülötted forog a világ.-mondta a végét már kicsit gúnyosan.Szarul esett.Egyáltalán nem ismer.
-Nem hiszem azt.Sőt,mindenki leszar.Én százszor szarabb dolgon mentem át mint egy szakítás,Adam.-mondtam.A szemem könnyes lett.-Ugyan már...-nem tudta befejezni....
-BAZDMEG TÉGED TALÁN MEGERŐSZAKOLTAK 11 ÉVESEN VAGY TALÁN MINDENKI LESZAR??-ordítom miközben lecsordul pár könnycsepp.Elmondtam végre,lefagytak.-Mivan?-kérdezik egyszerre.-Szerintem jól hallottad.-mondtam.Csak ott álltak.
De ami ezután jött.....
YOU ARE READING
❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️
RomanceAzt hinnéd,hogy egy költözés mindent helyre hoz...én is azt hittem.Minden lány úgy képzeli el,hogy ha új helyre költözik találkozik majd egy sráccal összejönnek és minden happy.Hát,nálam nem ez volt. Én más vagyok, mint a többi velem egykorú lány...