A doua zi
Intru alaturi de Alex in curtea scolii.Cateva priviri ale unor fete se axeaza pe mine.Alex observa privirile de invidie si isi puse mana dupa gatul meu.
Una dintre fetele care "se holbau" la mine era chiar cu**a scolii (ca altfel nu ii pot spune), Alexia.
Si nu, nu ii spun in felul asta pentru ca am ceva cu ea dar din cate am auzit de la colegi, prietenii lui Alex (etc) a trecut prin paturile a aproximativ jumatate dintre baietii din liceu.Ca sa nu mai mentionez modul in care se imbraca...Adica sa fim seriosi, cine vine cu fusta mini si in bustiera si doar cu o jacheta pe ea la scoala?Nu zic ca eu nu ma imbrac asa mai..."rebel" dar nici chiar asa.Pe fata asta nu o vad parintii dimineata, cand pleaca de acasa?
Intru in clasa si sunt "doborata" de privirile lui Cristi:E:Ce e?
C:Cineva s-a trezit cu fata la cearceaf?
E:Nu, ce ai de te uiti in halul asta la mine?
C:De ce nu ai venit ieri?
E:Stai..ce?*razand*
C:Nu vad ce e asa amuzant.
E:Tu vrei sa iti dau tie explicatii?
C:Fratele tau a zis sa...
E:Nu conteaza ce a zis fratele meu!Tu doar vei sta departe de mine si de prietenele mele, clar?*plecand in banca mea*Ma asez in banca si in momentul ala vine Adelina la mine:
Ad:De cand Alex i-a dat atentie se crede cam important.
E:Nu are de cat sa creada ce vrea!Eu nu o sa imi pierd timpul cu el...
Ad:Stii ceva de Cristina?Dau din cap negativ:
E:Ah..Aproape ca uitasem!
Ad:Ce e?Ii fac semn Claudiei sa vina si ea la noi si incep sa povestesc:
E:Cu ce sa incep?
Cl:Ce s-a mai intamplat?
E:In primul rand..Mama pleaca azi la Bacau si as vrea sa veniti in weekend la mine.
Ad:Da, sa vorbim si cu Cristina!
E:Si in al doilea rand...Alexia ma umple de nervi!
Cl:Ce e cu ea?
E:Cand am intrat, azi, in curtea liceului cu Alex imi arunca niste priviri de zici ca m-a vazut cu iubitul ei..Daca ar avea asa ceva.
Ad:E geloasa!
E:Ca ce?
Ad:Gandeste-te!Alex e fratele tau, e cam cel mai popular, frumos si misto tip din liceu.
E:Asa si?
Ad: El isi face griji numai pentru tine!Gandeste-te cum a fost cand a fost impreuna cu Alina.Alina este fosta iubita a lui Alex.S-au despartit pentru ca Alex era mult mai focusat pe mine (sa nu patesc ceva, sa nu se ia cineva de mine etc.) si ei nu prea ii dadea atentie.Sincer imi pare rau ca s-au despartit, Alina era chiar foarte de treaba si sincer daca as fi fost in locul ei si eu as fi facut la fel.
Cl:Alex chiar daca ar fi intr-o relatie cu cea mai perfecta fata din lumea asta, crede-ma ca tot la tine s-ar gandi prima oara!
E:Adevarat...
C:Deaia m-a pus pe mine sa am "grija" de tine!
Ad:Tu tragi cu urechea?
E:Te-a bagat cineva in seama?In momentul ala intra profesoara de geografie in clasa.Ciudat era ca (,) Cristina nu aparuse inca.
Dupa cea mai plictisitoare ora pe care am avut-o vreodata am plecat cu Adelina si Claudia sa ne plimbam, pe holurile scolii.In timpul orei am vorbit si cu Cristina (prin mesaje, logic) care a zis ca nu poate veni azi pentru ca a cam racit.
In timp ce ne plimbam am dat nas in nas cu Alexia...Era de asteptat, nu?
Al(Alexia): Mai, mai, mai...Pe cine avem noi aici?Scumpa surioara neajutorata a lui Alex si cele doua servitoare ale ei.
E:Draga, cred ca m-ai confundat...Eu nu imi tratez prietenele ca niste servitoare.Adica eu nu sunt tu!
Al: Pai normal ca nu esti, uita-te la tine si uita-te la mine!
E:Ce naiba vrei?
Al:Oh, dar s-a enervat printesa!Ce trist...
E:Trista e viata ta!
Al:Daca ai fi in locul meu nu ai mai spune asta.
E:Daca as fi in locul tau mi-ar fi mila de mine!
Al:Pai normal, nu ai cum sa fii in locul meu!
Ad:Crede-ma, Alexia ca....O intrerup ridicand o mana sus si dand din cap semn ca "Ma descurc":
E:Nici nu imi doresc sa fiu in locul tau.
C:Fetelor, incetati!
Cl:Tu de unde ai mai aparut?*il intreaba in soapta pe Cristi*
Al:A venit si cavalerul pe cal alb.
C:Vreo problema?
Al:Te-a bagat cineva in seamna, şăpcuță?
C:Nu e nevoie ca ma bag singur!
Al:Ce tupeu pe el!
C:Nu se compara tupeul meu cu caracterul tau jegos.
Al:Alo, alo..Limbajul!
C:Eu am crezut ca spunem adevarul aici!
E:Cristi, e ok!Hai sa mergem!
Al: Dar ce ai patit, pisi?Ti-e frica?
E: Sincer...Da!Mi-e frica (,) ca imi pierd timpul cu tine!L-am apucat pe Cristi de brat si ne-am indepartat de Alexia:
E:Tu ce cautai acolo?
C:Imi fac datoria.
E:Nu era nevoie.Ma descurcam si singura!
C:Te-am ajutat sa scapi mai repede de ea!
E:-----
C:Oh, vai..Dar nu e nevoie sa imi multumesti!
E:Cu placere!*spun zambind*
CITEȘTI
Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|
FanficAmira, mana dreapta si cea mai buna prietena a celei mai populare fete din liceu, Cristina, ajunge sa se indragosteasca de dusmanul Cristinei, Cristi. Intr-un final cei doi reusesc sa fie impreuna insa apar probleme peste probleme, iar ei se despar...