Twitter kullanıcısı @AttackonTitanWiki'ye göre, bir sonraki bölüm son bölümün yayınlanmasının bu yana bir çıkış tarihine sahipti.
113. Bölüm tamamen Levi ve Zeke ile ilgiliydi.
Yine de Kaptan, kendini serinin önde gelen karakteri olarak ispatlayamadı.
Titana Saldırı'nın ilk sezonunda söylendiği gibi, Levi her türlü Titan'ı yenmek için en üst yeteneklere sahiptir.
Hatta Eren’in Kurucu Titan’ını da dahil.
Econotimes’a göre Eren'in, yoldaşlarının güvenliği ile birlikte Zeke Jaeger’ı da almak istediği ortada.
Tüm bu olaylar gerçekleşirken, gelecek savaşın Eldia ulusunun kapısına doğru ilerlediği manga bölümünde manga bölümünde ne olacağını görme zamanı.
Bir sonraki bölüm sadece birkaç gün uzakta ve bir sonraki savaş için beklemekten gına geldi.
Titana Saldırı'nın nasıl güzel bir anime olduğunun farkında değilseniz seriyi izlemenizi tavsiye ederim.
Anime, iki tam sezonu ve üçüncü yarı sezondan ibaret, şimdilik.
Hajime Isayama tarafından yazılan ve yaratılan Attack On Titan, bize insanlığın canavar gibi devasa insan yiyen devlerden korunmak için surlarla çevrili şehirlerde yaşadığı alternatif bir dünya sunuyor.
Tetsurō Araki ve orjinal manga yazarı Hajime Isayama'nın yönettiği Titana Saldırı'nın
3. Sezonu 2019 Nisan'ında
ve
09 Şubat 2019'daki 114. manga bölümünde devam edecek.
(9 Şubat değilse de hatam için üzgünüm)