Het licht van de zon schijnt in mijn ogen die ik langzaam probeer te openen.
Ik draai me van het licht weg en kijk om me heen.
Ik herken deze kamer niet en schrik recht, ik heb enkel mijn ondergoed aan.
Dan pas realiseer ik me dat ik met Thomas ben meegegaan naar huis.
Ik sta op en zoek de badkamer.
Twintig minuten later sta ik beneden en vind een briefje op de salontafel:
Goeiemorgen lieverd,
Ik ben gaan werken. Er staat eten voor deze middag in de koelkast en ook een ontbijt. Als je nog wat nodig hebt bel je me maar, ben om half 4 thuis.
Vele kusje, jouw Thomas xx
Ik besluit meteen het ontbijt te nemen en nadien het huis te verkennen.
Wat een prachtig huis!
Ik stap naar een rode deur op de tweede verdieping maar deze gaat niet open.
Er zit een speciaal slot op en ik krijg het maar niet open, wat zou hier achter zitten?
Die vraag spookt door mijn hoofd.
Ik ben tv aan het kijken als Thomas terug komt.
"Dag schat, alles gevonden?" vraagt hij.
"He lieverd, ja hoor het was lekker."
"Super, heb je al wat rondgesnuffeld?" Vraagt hij terwijl hij zijn jas weghangt.
"Ja, alleen die ene deur op de tweede verdieping is toe?" Probeer ik.
"Ja dat klopt, dat is nogal een gevoelig punt."
Ik denk terug aan ons gesprek van gisteren, hij vertelde over een zusje die verdwenen is. waarschijnlijk gaat het over haar kamer.
- 2 dagen later
Het is midden in de nacht en ik hoor Thomas rondlopen.
Ik sta op en kijk even op de gang en zie hem de gesloten kamer ingaan.
Zonder na te denken loop ik er heen en doe de deur open.
Ik zie een enorm bed staan, kettingen, handboeien en nog veel dingen.
Een aantal seconden later moet ik naar lucht happen want sinds ik hier binnen ben heb ik niet meer geademd.
Dan hoort Thomas me: "Schat?! Wat doe jij hier?"
"Ik maakte me zorgen om je" zeg ik en ik kijk hem aan.
"Hoeft niet"
"Wat is dit?"
"Mijn speciale kamer. Ik ga eerlijk zijn ik haat lieve romantische relaties, ik wil passie." hij kijkt naar de grond.
"Daar is niets mis mee." ik neem zijn gezicht vast: "hé kijk naar me, het is oké. Ik hou van je." dan kus ik hem.
"Dit is wat ik bedoel, ik ben niet wie je denkt. Jij wilt me nu liefdevol kussen maar het enige waar ik aan denkt is de liefde bedrijven en hard."
Ik kijk hem uitdagend aan: "doe dat dan."
Ik zie een scheve glimlach op zijn gezicht en hij dichterbij.---------
Pas op volgend hoofdstuk: 16+
Lezen op eigen risico
JE LEEST
Commands
RomanceOp een dag onmoet Jane een man. Nee, niet zomaar een man. Hij was speciaal. Jane voelde zich de laatste jaren niet tot mannen aangetrokken, ze wou single blijven. Maar hij deed iets met haar, ze zou hem kosten wat het kost leren kennen. Maar dan bl...