Takže tam dole stáli naproti sobě Thor a Hulk. Sakra, musela jsem něco udělat. Jenže copak něco můžu, když je tu Grandmaster? Mohla bych zkusit říct, že se mi to nelíbí, ale co když mě neposlechne? No, mohla jsem to zkusit. " Nemyslíte si, že je to trochu moc?" zamumlala jsem. Grandmaster se na mě nechápavě podíval. Odkašlala jsem si. " Tím myslím, vždyť je ten zelený asi stokrát větší než ten muž." řekla jsem. Mile se usmál. " Nemusíš předstírat že ho neznáš, Loki mi řekl že jsou bratři." vysvětlil. " Adoptivní." ozval se Loki. Grandmaster ho ale zase ignoroval. " Ale jinak s tím nemůžu nic udělat. Moji lidé by se vzbouřili, slíbil jsem jim to." dodal a dál se díval. Thor teď nadšeně křičel, že jsou kolegové z práce. A pak se otočil na nás. " Hele Loki kdo tu je." řekl nadšeně. Podívala jsem se na něj. Byl bledý. " Musím odsud zmizet." zamumlal. Co mi neřekl? " Moyo?" ozvalo se. Thor se na mě nechápavě díval. " Ach ano, ty přeci musíš znát služku svého bratra." poznamenal Grandmaster. Thor naklonil hlavu na stranu. " Služku?" zopakoval. Já a zřejmě i Loki jsme začali zběsile a přitom nenápadně naznačovat ať je zticha. Mohl by vše pokazit.
Naštěstí byl Thor chápavý. " No ovšem, služka. Já vám rozuměl služba." smál se a snažil se to zamluvit. Plácla jsem se do čela. Grandmaster těkal pohledem mezi námi třemi. Musela jsem ho rozptýlit. " Ach, jeho si nevšímejte, je nahluchlí a občas mu trvá, než mu něco dojde." zamumlala jsem. " Hej, co si to tam šuškáte?!" křičel Thor. Oba jsme ho ale ignorovali. " Povězte, jaké to je něčemu vládnout?" zavrněla jsem a dívala jsem se mu do očí. Grandmaster se ušklíbl a hned začal vyprávět. Moc dlouho to ale nevydrželo, Hulk se totiž začal nudit a tak zaútočil. Grandmaster mě málem odhodil, jak se hnal k oknu, aby vše viděl. Povzdychla jsem si. Pak jsem se otočila na Lokiho. Ten se také se zaujetím díval. Asi se mu líbilo, jak Hulk Thorovi ubližoval. A já sem tam zase jen tak seděla a čekala jsem. No dobře, lžu. Taky jsem se koukala. Bylo to strašné. Hulk samozřejmě Thora dost drtil. Ale Thor se samozřejmě nedal. Přeci jen je to bůh. Mlátili se hlava nehlava. Měla jsem co dělat, abych nezačala křičet. Lidé kolem jásali a zdálo se, že já jsem snad jediná, komu to vadí.
V jednu chvíli Hulk začal s Thorem mlátit ze strany na stranu. Vyděšeně jsem na to hleděla. Loki náhle vstal a začal jásat. " Jo, jakej je to pocit co?!" zařval. Já i Grandmaster jsme se na něj nechápavě dívali. Loki se zatvářil lehce provinile. " Omlouvám se, ale jsem velký fanda tohohle sportu." řekl. Bylo mi jasné že lhal a tak jsem se na něj zamračila. Jen pokrčil rameny a zase se začal dívat. Povzdychla jsem si. Najednou se karta obrátila a Thor skutečně vedl. Mlátil do Hulka až ho nakonec odhodil na stěnu arény. Všichni zmlkli. Teď jsem měla chuť já zakřičet, ale co mi to bylo platné. A pak se Thor začal k Hulkovi přibližovat a při tom něco říkal. Jenže já mu nerozuměla. Avšak všimla jsem si, že k němu natahoval svou ruku. Co asi chtěl udělat? No, nedopadlo to dobře. Hulk s ním mrštil o zem a zamezil mu možnost útěku. Pak do něj začal mlátit pěstmi. Do jeho obličeje. Bylo na něm vidět jak mu strašně je. A náhle se něco změnilo. Thor otevřel své oči a mě zatrnulo. Zdálo se, jako by z nich sršeli blesky. Ale to doslova. A pak skutečně Hulka odhodil blesk. Thor se postavil a všude kolem něj létali blesky. Ztuhla mi krev v žilách a proběhl mi mráz po zádech.
Rychle jsem se podívala na Lokiho. Jeho výraz byl více než vyděšený. Jeho výraz byl skřivený čirou hrůzou. Posunula jsem se blíž k němu a chytla jsem ho za ruku. Nechápavě se na mě podíval. Ignorovala jsem ho. Sama jsem zcela nechápala proč jsem to udělala. Asi zřejmě protože jsem nechtěla, aby se mu něco stalo. A taky jsem mu chtěla dodat odvahu. Tedy, asi? Nicméně jsem dál pozorovala dění v aréně. Thor, který byl jakoby obalen blesky se blížil k Hulkovi. Náhle jsem zaznamenala nějaký pohyb od Grandmastera. Vytáhl něco jako ovladač. Chvíli se ještě díval co se stane, ale když zjistil, že Thor chce zřejmě z Hulka vymlátit duši, zmáčkl nějaký čudlík, Thorem projela podivná vlna energie a sesunul se k zemi. Upustila jsem Lokiho ruce. To tuhle věc měl celou dobu u sebe? To jsem tomu mohla zabránit?! Měla jsem chuť rozbít Grandmasterovi ciferník, ale opět mě zaujalo dění v aréně. Hulk si totiž všiml, že jeho protivník se válí na zemi a není schopen pohybu. A samozřejmě toho hodlal využít. Rozkročil se, nakrčil a poté vyskočil. Letěl neuvěřitelně vysoko a já jsem raději nechtěla vědět jak to dopadne. Vstala jsem a bez povšimnutí jsem zmizela.
Ahoj.
Ano, ani v mé fanfikci se nedozvíte, jak to dopadlo když Hulk vyskočil 😅
Fajn, snažila jsem se být co nejvíc přesná s originálem a jasně že jsem se sekla, ale to je už jedno. Nechci na tu scénu koukat znovu a tak to prostě nechám tak jak to je.
Ano, jsem tu zase po dlouhé době, ale dočkali jste se ne?
Budu jako obvykle ráda za hvězdičky a komentáře 😊😄
Jinak vám chci poděkovat za vaší úžasnou aktivitu a podporu 😊😊
Mít 20,9k přečtení přeci jen není málo a tak vám opravdu moooc děkuji a strašně vás lofuju😊❤😄Jinak, kdo byl na Captain Marvel?
A kdo se chystá na End Game?
(Připravte si kapesníčky a hlavně jděte s prázdným močákem😂)To je prozatím vše.
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka 😘😄
Ps: ok, na tom obrázku vypadá Loki trochu jako bad bi*ch 😂
ČTEŠ
Vězeňkyně
SonstigesV Asgardské věznici se jednou narodilo dítě. Nechali ho tam. Z dítěte vyrostla dívka jménem Moya. Jednou se seznámila s Lokim. Netušila kdo to byl, nevěděla co spáchal. Viděla jen muže, který byl tisíckrát hezčí než ti špinavý grázlové všude kolem n...