koku'su bile ağlatıyor beni

18 4 5
                                    

Bilirmisin...her türlü sevgi vardır. Bu dünyada kimi fazla sever kimi az sever kimi dengeli sever.kimi cinsellik için.
Kimi kalbi için. her türlü severiz...

Jeon... Jeon jungkook çok seviyorum biliyormusun onu çok demode ama kelimeler kifayet'siz kalır o bana baktığı... zaman...gözlerimiz kesiştiği zaman o güzel o eşi benzeri olmayan gözleri beni bulduğu zaman gözlerim'den yaş akıcak kadar çok seviyorum... Çok.

Şimdiy'se çimler'in  üzerinde oturmuş onu çiziyorum gece'de rüzgar eserken usul'ca pusu kurar'ken saçlarım'da yıldız'lar parlar'ken tek,tek sadece onu...sadece onu resm ediyorum.

Göz yaşım akar'ken usulca tenim'den.eller'im ona olan sevgi'mi resm ediyor'du.
Resmi kenara koyup gökyüzü'ne çevir'dim kafa'mı sonbahar'ın verdiği rüzgar kurumuş yaprakların yaydığı o güzel koku ve rüzgar saçlarımı uçuşturuyor'du karşım'daki nehir'se rüzgar'ın etkisiyle dalga sesleri çıkartıyordu kafa'mı gökyüzün'den çekip nehire baktım baktığım zaman kokus'una hasret gittiğim adam'ı görmeyi kim bekler'di çok güzel'di yine yine saatlerce izleyeceğim kadar güzel'di hayır aslında o... o her zaman güzel'di bank'ta oturmuş oda benim gibi resim çizer'ken resim defter'imi kalem'leri alıp yavaş'ça doğrul'dum.

Ona doğru yavaş'ça yürüyerek gözler'imi yere diktim yanın'dan geçtiğim'de parfümünü ciğerler'ime çeke bildiğim kadar çektim yanın'dan uzaklaşır'ken.
Kullandığı parfümü bile çok güzel olmasını kıskandım ve gözlerim'den yaşların düşmesine izin verdim parfümü bile kıskan'dım ona ağlıyacak kadar çok seviyorum...kokusu bile ağlatıyor beni.

Çok seviyorum çok
Jeon jungkook'
Gerekirse ikimiz yerine de severim.
Yanın'da başkası olmadığı müddetçe istediğin yere istediğin kadar git.
Ben yine istemediğin kadar sana gelirim.
Tam orda seni ilk günkü gibi severim...

DİKKATağır deptesyon 'da olanlar için önermem çünkü bu fic'te tae  ağır şartlar altın da geçicek...
Bu fic  gitmiyecekmiş gibi hissettirip gidenlere çaresiz bir şekilde sevmenin  ne demek olduğunu bilenlere
En etkili reçete...

Taekook en saf şekil'de sevin onlar en temiz kalp'te kalmayı hakk  ediyorlar...




fazla seviyorum sadece taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin