7.

1.8K 106 20
                                    

Luka Jović

"Luka, mi idemo s tvojim autom, a Marina i Leia s Leinim."-Reba je rekao i ja sam kimnuo, samo da Leia nije blizu Filipa.

"Idem ja s Leiom i Marinom!"-Filip se javio i ja sam ga prostrijeljio pogledom, pa jebemti mater taj ne odustaje.

"Ne ideš."-Reba je rekao, pa me pogledao.

"Jesi dobro ti?"-Došetao je do mene i ja sam kimnuo, pa navukao tenesice i jaknu.

"Zašto ste skrivali Leiu od mene!?"-Filip je sjeo na klupu i Reba se počeo smijati, a ja imam neodoljivu želju istući Filipa.

"Okani je se."-Promrmljao sam i Filip me zbunjeno pogledao.

"Šta?"-Upitao je i ja sam odmahnuo glavom, nije me čuo. Prebacio sam torbu preko ramena i izašao iz van svlačionice, pa iz arene.

"Jeste spremni?"-Marina je upitala.

"Ja jesam, ostali još nisu."-Došetao sam do njih i Leia me pogledala.

"Zašto nosiš torbu tako? Boljet će te rame sutra."-Rekla je i ja sam se počeo smijati, preslatka je.

"Ma neće."-Rekao sam i Leia je odmahnula glavom.

"Ja idem s vama!"-Filip je istrčao iz arene i zaustavio se ispred nas.

"Ajde, Fićica."-Marina se nasmiješila, a  ja sam skoro izgubio to malo samokontrole što imam.

"Luka."-Leia me uhvatila za nadlakticu kada sam krenuo prema svom autu.

"Molim?"-Odmaknuo sam se od nje jer me zaboljelo.

"O-oprosti, zašto si ljut?"-Podigla je pogled kako bi me pogledala i ja sam uzdahnuo.

"Nije ništa ozbiljno, ne brini."-Kratko sam se nasmiješio.

"Onda dobro, vidimo se u kafiću."-Nasmiješila se i ja sam kimnuo, došetao sam do svog auta, pa sjeo unutra. Nakon par trenutaka, Reba i Mijat su mi se pridružili.

-------------------------

Leia Rossini

"Budala jedna."-Luka je krenuo prije nas i vozi se kao idiot.

"To ti je normalno za njega."-Filip je rekao i ja sam odmahnula glavom, još mi samo treba da pogine.

"Jeste primjetili koliko je nervozan danas?"-Marina se uključila u razgovor, da nervozan, izgledao je kao da će ubiti nekog.

"Možda ga boli."-Slegnula sam ramenima.

"Ma dobro je Luka, ne brinite se toliko."-Filip je dobacio, ne vjerujem u to da je dobro.

Sparkirala sam se ispred kafića i izašli smo van iz auta, one tri budale su već ovdje.

Ušetali smo u kafić i ja sam sjela pored Luke, stvarno želim znati zašto je toliko živčan danas.

"Zašto se voziš tako brzo?"-Prošaptala sam kako bi me samo Luka mogao čuti.

"Jer mogu."-Nasmiješio se i ja sam preokrenula očima, pa naručila kavu.

"Leić, ideš kod mene poslje?"-Marina je upitala i ja sam odmahnula glavom.

"Idem doma, Teta i Antonio idu sutra u toplice koje im je Ante preporučio, pa da se još malo podružim s njima danas."-Rekla sam i Ante se počeo smijati, a Marina ga je prostrijeljila pogledom.

"Toplice, kažeš?"-Zveknula ga je u rame i mi smo prasnuli u smijeh, lude dve.

"Idem."-Luka se ustao od stola i ja sam ga uhvatila za ruku.

"Već ideš?"-Podigla sam obrvu i on je uzdahnuo.

"Da, idem."-Istrgnuo je ruku iz mog stiska i ja sam ga zbunjeno pogledala.

"Pusti."-Ante me podragao po leđima i ja sam uzdahnula, a Luka je izašao van iz kafića.

Šta mu je?

"Ne brini Leia, bit će on dobro."-Filip je rekao i ja sam kimnula, ali mislim da trenutno nije u stvar u njegovoj bolesti.

Nešto drugo se događa.

-----------------------

Leia Rossini

"Leia, reci si tetku da opet nije obrisao pod u kupaoni!"-Teta je viknula iz kupaonice i ja sam se počela smijati.

"Leia, reci si teti da je neće ubiti ako ga ona obriše!"-Antonio je viknuo iz sobe, šta se igramo pokvarenog telefona?

"Kad ja tebe obrišem!"-Teta je opet viknula i ja sam se ustala s kauča i otišla u kuhinju.

Natočila sam si vode i sjela za stol, Luka mi ne izlazi iz glave. Brinem se.

"Leia, ostavit ću ti novce, da imaš dok nas nema."-Antonio je rekao i ja sam kimnula.

"Mi krećemo u 4 ujutro, tako je Martina naredila."-Rekao je i ja sam se počela smijati, teta je kao neki diktator.

"Ideš negdje danas?"-Antonio je upitao.

"Mislim da ne, vidjet ću."-Iako sam planirala dan provesti s njima, mogla bih otići do Marine.

"Dobro, zlato."-Antonio je rekao, pa izašao van iz kuhinje. Uzela sam mobitel u ruke i otključala ga.

Marinča

Jesi se predomislila?

Ja

Hm, dođem oko 8. :)

Zaključala sam mobitel i otišla se spremiti u sobu.

-----------------------------

Uživajte, još jedan kasnije!

-Mirelče ❤️

SAY YOU WANT ME // Luka JovićWhere stories live. Discover now