na het nummer merkte jimin dat er iets niet klopte, zijn maag knorde... dat was nog niet zo raar ik bedoel hij had net dat stuk gedanst. maar het was niet zomaar honger, echt honger! hij was nog steeds op zijn eind pose van het nummer. de achtergrond dansers waren al van het podium af en jimin lag er nog...alleen..zonder hulp. hij keek niet omhoog tot hij wist wat er aan de hand was, dat duurde te lang voor de beveiligers en ze sloten de gordijnen. jimin lag nog steeds op zijn eind pose, Rm zag jimin liggen en wist dat er iets niet goed was hieraan. hij liep naar jimin toe maar voordat hij hem aan kon raken, of vragen wat er aan de hand was zei jimin: nee....ga weg. Rm keek raar en deed zijn hoofd opzij. waarom? vroeg hij. wat is er aan de hand jimin? V, Jin, Jhope en de rest kwamen op het podium terwijl de fans nog aan het gillen waren of schreeuwde wat er aan de hand was. de beveiligers hadden het moeilijk om de fans onder controle te houden maar ze konden hun nog net buiten het podium vandaan halen. jimin werd door V en Rm van het podium af gehaalt en Jhope, Jin, Suga en Jungkook deden nog wat liedjes met z'n vieren zodat de fans toch nog wat hadden aan het optreden. terwijl hun bezig waren met z'n optreden waren Rm en V Jimin aan het gerust stellen. het is al goed.... het optreden was geweldig?...toch? zei V. jimin keek naar de grond en bleef liggen. ja het ging. zei hij. dat is ook niet het probleem denk ik of wel jimin? vroeg Rm daarna. jimin kon het niet meer aan en werd boos. ik wil gewoon....normaal zijn. zei hij rustig. niemand is normaal. zei Rm. nee zei V. niemand is normaal en dat maakt toch niet uit? als iedereen gelijk is zou dat maar saai zijn. jimin werd te gestrest ondanks het gerustellen van Rm en V. hij begon te grommen en zijn veranderde van blond naar zwart. toen Rm en V zagen wat er gebeurde gingen ze gelijk achteruit en Rm botste tegen de licht knoppen aan van het podium. alleen Jhope zag wat er gebeurde vanaf het podium, de lampen vielen uit en het was donker...heel donker. niemand kon iets zien. de fans gilde en liepen naar buiten toe omdat dat moest van de beveiliging. JIMIN?! riep Rm. WAAR BEN JE? geen antwoord... alleen het gegrom ging door en de man die de lichten bestuurde probeerde vanalles om de lichten weer te laten werken. zodat de show toch nog verder kon gaan. terwijl Jin, Suga, Jhope en Jungkook bezig waren met de fans was jimin nog steeds niet gevonden en de lichten gingen nog steeds niet aan. Na een kwartier de tijd hoorde Rm en V jimin niet meer en de lichten sprongen weer aan. Alle fans begonnen weer te gillen en Jin, Suga, Jhope en Jungkook begonnen met het lied "fire" maar dan met z'n vieren. Jimin? Zei Rm. Waar ben je? Ik weet niet waar hij is en ik maak me zorgen Rm. Zei V bezorgt. ondertussen waren Jin, Suga, Jungkook en Jhope al klaar met de liedjes die ze hadden gezongen met z'n vieren. jimin was na een kwartier nog steeds spoorloos en het concert was afgelopen. heel bts behalve jimin zat in het busje en de fans liepen nog buiten en zagen dat ze in dat busje zaten, ze wouden aanrijden omdat de fans veel te wild werden maar ze hadden jimin nog niet gevonden. na een tijdje reden ze toch aan en kwamen ze aan bij het huisje waar ze overnachten. ze gingen binnen in het huisje en jimin lag daar op de grond, Rm liep er meteen heen maar jimin keek niet op. jimin...wat is er nou? vroeg Rm terwijl hij op zijn rug aan het aaien was. blijf bij me vandaan. zei jimin terwijl hij nog steeds doodstil op de grond lag. misschien moeten we hem even met rust laten jongens. zei Jungkook. iedereen liep naar zijn kamer toe en wachtten vol spanning af tot dat er weer beweging kwam bij jimin. na een kwartier was iedereen in slaap gevallen omdat het toch een drukke dag was met het concert enzovoort. Rm werd wakker en ging naar de keuken toe waar jimin op een stoel zat met zijn rug naar Rm toe. JIMIN! je bent...gaan zitten, is alles goed? vroeg Rm nog een keer. het gaat goed... zei jimin. Rm wou dichter bij jimin gaan staan maar jimin zei alweer: GA WEG! Rm liep naar achter toe en botste tegen Jhope aan. Jhope? wat doe jij hier? vroeg Rm. ik sta hier al heel lang Rm maar we moeten echt iets doen want dit gaat niet langer meer. zei Jhope terwijl hij bijna op zijn nagels aan het bijten was. jimin keek naar voren toe en werd ongeduldig. ik zei toch dat jullie mij met rust moeten laten. zei jimin ongeduldig. uh ja maar....zei Rm. NIKS MAAR IK ZEI....laat me met rust. Rm bleef staan met Jhope die ernaast stond en ze zeiden niks in de hoop dat jimin zal kalmeren. jimin stond op terwijl hij nog steeds naar voren keek. Rm fluisterde tegen Jhope: misschien moeten we maar even naar buiten toe. ze bleven toch staan van de angst dat jimin iets zou horen. Rm en Jhope keken terug naar jimin en voordat ze iets konden zeggen veranderde het haar van jimin van blond naar zwart. Rm en Jhope schrokken ervan en rende naar buiten toe en sloten de deur. misschien moeten we de rest eerst wakker maken. zei Jhope ongerust. nee anders komt jimin daar ook nog achter en moeten we haasten. zei Rm terwijl hij voor Jhope stond om hem te beschermen. ik kan best mijzelf beschermen Rm maak je nou geen zorgen. zei Jhope dapper en hij ging weer naast Rm staan. jimin ging naast zijn stoel staan en draaide om. hij zag Rm en Jhope buiten staan en gromde. ik wil dit niet...maar ik heb geen keus. zei jimin tegen hemzelf. wat bedoel je je wilt dit niet? vroeg Rm zachtjes. jimin hoorde zijn vraag niet en liep naar V toe. V werd wakker en zag jimin naast hem staan. zwart haar, hoektanden en rode ogen. V schrok zo erg dat hij van zijn bed afviel aan de andere kant waar Jungkook nog lag te slapen. Jungkook schrok wakker en zag V naast hem op de grond liggen. wat is er aan de hand? het is twee uur s'nachts. zei Jungkook. V keek angstig naar Jungkook en zei: j-jimin! wat bedoel je jimin? vroeg Jungkook en hij keek opzij, waar jimin nog stond. oh...zei Jungkook terwijl hij nog bijna in slaap aan het vallen was. wacht! wat is er met jou gebeurt? vroeg Jungkook en hij was in een keer klaar wakker. ondertussen waren Rm en Jhope terug naar binnen gegaan omdat het buiten te koud was om te blijven staan. we moeten nu echt iets doen! zei Jhope ongerust.
JE LEEST
jimin's secret (Dutch)
Fantasijimin gedraagt zich heel raar de laatste tijd merkt rm op, zal er iets aan de hand zijn met hem zijn? Zijn haar veranderd van blond naar zwart...ogen zijn rood, tot op een dag....