פרק 17

919 27 31
                                    

״אחי הכל בסדר?״ ג׳ואל שאל אותי ״כן, אני צריך לדבר איתכם״ אמרתי שכולי בלחץ.
נכנסתי לחדר והתיישבתי ליד הבנים. ״אני וג׳סיקה נפרדנו״ בום! הפלתי את הפצצה. ראיתי את הפרצופים שלהם, כריס כבר ידע אבל הפרצופים של השאר היו המומים, ריצ׳רד ידע שאני וליה ביחד אבל לא חשב שאני וג׳סיקה ניפרד כל כך מהר, בקיצור הם כולם היו בשוק. ״מתי זה קרה?״ זבדיאל שאל אותי ״מלפני עשרים דקות, חצי שעה בערך״ אמרתי לו ״איך זה קרה?״ ג׳ואל שאל אותי ״זה כבר לא כמו שהיה פעם, אנחנו לא כמו שהיינו פעם, כל הזמן הזה באמת שניסיתי למצוא את הניצוץ הזה שהיה לנו בהתחלה, את כל ההתלהבות אבל פשוט לא מצאתי. הרגשתי שאני יותר לא יכול לתת לה את אהבה שהיא רוצה כי אני כבר לא מרגיש כמו פעם, והתאהבתי במישהי אחרת. הרגשתי שהלב שלי שייך לה, איתה אני באמת מרגיש שלם, לא עם ג׳סיקה ולא עם אף אחת אחרת. כדי שג׳סיקה לא תיפגע יותר מדי פשוט החלטתי לסיים עם זה כמה שיותר מהר כי אני לא מסוגל יותר, את האמת? היא הגיבה סבבה, היא הבינה על מה אני מדבר למרות שלא רצתה שניפרד אבל היא הבינה״ אמרתי להם. לקח להם זמן להבין ולעכל, הם עדיין נשארו בשוק ״רגע, יש לך חברה חדשה עכשיו?״ זבדיאל שאל אותי ״אני לא אשקר לכם, היינו ביחד בסתר בזמן שהייתי עם ג׳סיקה, זה לא היה בסדר אבל הייתי חייב לוודא מה אני מרגיש אם אני רוצה להיפרד מג׳סיקה״ אמרתי להם ״אז אתם ביחד כבר כמה ימים?״ זבדיאל שאל אותי ״כן״ אמרתי ״למה לא סיפרת לנו?״ ג׳ואל שאל ״לא רצינו שהמון ידעו אז שמרנו את זה לעצמנו, וגם פחדתי לספר לכם את זה, שלא תחשבו שאני איזה בוגד מניאק״ אמרתי להם ״בן אדם, אנחנו אף פעם לא נחשוב עליך דבר כזה, אני חושב שכל אחד מאיתנו היה עושה את הדבר הזה, אתה עשית את זה לטובת ג׳סיקה, שהיא לא תיפגע יותר, אמנם לבגוד זה לא טוב אבל הייתה לך סיבה וגם חוץ מזה, אנחנו נתמוך בך בכל החלטה שאתה תיקח ואנחנו תמיד נהיה מאחוריך ונהיה שם בשבילך ונכבד את ההחלטות שלך״ זבדיאל אמר לי. הם באמת לא מבינים כמה שהתמיכה הזאת שלהם חשובה לי. אני הכי קטן בלהקה, אז הם כמו אחים גדולים שלי, אנחנו כבר ממזמן הפכנו למשפחה אז התמיכה שלהם חשובה לי יותר מכל דבר אחר. ״תודה, התמיכה שלכם חשובה לי״ אמרתי להם ״יאללה חיבוק קבוצתי״ ריצ׳רד אמר והתחבקנו כולם ביחד. ״רגע שנייה, מי החברה?״ ג׳ואל שאל ״ליה״ אמרתי ״ליה? החמודה הזאת, זאת שהייתה איתנו אתמול?״ ג׳ואל שאל ״כן. איזו עוד ליה אתה מכיר?״ אמרתי צוחק ״נו? אז למה אתה מחכה? תגיד לה לבוא לפה״ כריס אמר ״עכשיו כולם יודעים״ הוא הוסיף ״טוב אני אתקשר אליה״ אמרתי. אני קורא לה בטלפון 'Lia mi princesa😍' כן אני יודע שזה דביק וקיטשי אבל היא הנסיכה שלי, שלי! כזה מרגש להגיד את זה סוף סוף שהיא שלי. התקשרתי אליה.

*נקודת מבטה של ליה*
אני לא מאמינה שזה סוף סוף רשמי! שאנחנו סוף סוף זוג ואנחנו לא צריכים להתחבא יותר מאף אחד.
מעניין איך הבנים הגיבו למה שאריק סיפר להם.
צלצול טלפון קטע את מחשבותיי בטלפון היה כתוב ׳Erick mi bebé❤️'

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now