פרק 18

893 30 11
                                    

נכנסתי מתחת לשמיכה ועצמתי את העיניים, פתאום צליל של הודעה העיר אותי. זאת הייתה ג׳סיקה!
מה היא רוצה ממני?! ועוד בשעה כזאת מאוחרת?!
״אני לא יודעת אם את ואריק ביחד, אבל אם כן אני מקווה מאוד שלא תפגעי בו כי אם תפגעי בו את לא תדעי מאיפה תבוא לך המכה. אבל אני לא באתי לאיים, אני מאחל לכם שתהיו מאושרים ביחד ותיזהרי לפגוע בו, אחרת אני אפגע בך!״ כך היא כתבה לי.
הייתי בשוק. העדפתי לא לענות, לפחות לא עכשיו, וחזרתי לישון.
אמא שלי העירה אותי ״בוקר טוב״ היא אמרה לי ״בוקר טוב״ השבתי לה ״מה השעה?״ שאלתי ״7:30״ היא ענתה לי ״טוב אני הולכת לצחצח שיניים״ אמרתי לה ״סבבה״ היא אמרה לי. פתחתי את הטלפון וראיתי את ההודעה של ג׳סיקה. אני באמת לא מבינה מה היא רוצה ממני, אני לא הכרחתי את אריק להיפרד ממנה, פשוט לא מבינה אותה, מה היא בכלל מאיימת עליי? אני לא אחת מהחברות שלה ואני גם אף פעם לא אהיה, היא מתנהגת כמו ילדה קטנה ועד עכשיו יש לי סימנים ברגליים מהכוס תה החם שהיא שפכה עליי ב״טעות״. לא נראה לי שאני אגיד את זה לאריק, הוא כן צריך לדעת אבל אני לא חושבת שאני יכולה לספר לו על זה כי הם נפרדו אתמול, והיא עדיין חשובה לו ולא בא לי לגרום לו לכעוס או משהו בסגנון אז אני אשמור את זה לעצמי לבינתיים. כשסיימתי לצחצח שיניים החלטתי להיכנס למקלחת, הפעם אני לא כזאת עייפה כמו שהייתי אתמול. כשסיימתי להתקלח יצאתי והתנגבתי, שמתי קרם גוף וקרם פנים והתלבשתי.
שמתי גופיה בצבע כתום וחצאית קצרה בצבע לבן

התבשמתי, שמתי את התכשיטים שלי ונעלתי נעליי  ואנס שחורות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

התבשמתי, שמתי את התכשיטים שלי ונעלתי נעליי  ואנס שחורות. כשיצאתי מהחדר ראיתי שאמא שלי כבר מוכנה ״יאללה נצא?״ שאלתי אותה ״יש עוד זמן, אז תשבי ותספרי לי מה היה אתמול״ היא אמרה לי ״טוב״ אמרתי לה והתיישבתי לידה על המיטה.
״את זוכרת שהלכתי אתמול עם כריס?״ שאלתי אותה ״כן נו״ היא אמרה לי ״אז כשחזרנו לפה שמענו דיבורים מהחדר של אריק וכריס, נצמדנו לדלת ושמענו את אריק וג׳סיקה. הוא דיבר איתה ואחרי כמה רגעים ראינו אותה יוצאת מהחדר עם המזוודה, תיארתי לעצמי שקרה משהו, אולי פרידה או אולי סתם ריב אבל חשבתי יותר בכיוון של פרידה. שאלנו את אריק מה קרה ואז הוא אמר לנו שהם נפרדו, הייתי הכי מאושרת בעולם! הוא הלך לדבר עם הבנים כדי לספר להם, הם הגיבו די טוב הייתי אומרת והם רצו שאני אבוא לחדר שלהם, דיברנו ואז כריס הציע שנצא לאכול ובגלל זה יצאתי עם השמלה וזה אתמול בלילה. יצאנו גם כי היינו רעבים וגם כי הם רצו לחגוג את היום הראשון שלי ושל אריק ביחד בתור זוג רשמי״ אמרתי לה ״אז אתם עכשיו כולם יודעים?״ היא שאלה אותי ״יאפ״ אמרתי לה ״עכשיו אנחנו יכולות לצאת?״ שאלתי אותה ״עכשיו כן״ היא אמרה לי וצחקה.
יצאנו מהחדר וירדנו לחדר האוכל. כשנכנסנו, הבנים קראו לנו לבוא לשבת איתם. לקחנו אוכל והלכנו להתיישב איתם בשולחן. ״ליה לא אמרת לנו שאחותך כזאת יפה״ ריצ׳רד אמר ״זאת אמא שלה מפגר״ אריק אמר וכולנו צחקנו ״תודה אבל זאת אמא שלי״ אמרתי לו ״וואו כבוד שחושבים שאני אחותה הגדולה״ אמא שלי אמרה ״בחיים לא הייתי חושב שאת אמא שלה״ ריצ׳רד אמר והבנים הסכימו איתו.
״אני זוכר בפעם הראשונה שליה אמרה לי שזאת אמא שלה אני הייתי בשוק, את הכי לא נראית אמא את נראית בת 20+״ אריק אמר ״תודה רבה״ אמא שלי השיבה לאריק מחייכת. ״יואו אולי נלך ללונה פארק?״ שאלתי ״פשש איזה רעיון הבאת אחותי״ כריס אמר ״יאללה בואו נלך יהיה ממש כיף״ אמרתי להם ״יאללה בואו נפנה ונלך״ ג׳ואל אמר. ״אמא את באה איתנו?״ שאלתי את אמא שלי ״אני אבוא״ אמא שלי אמרה ״יששששששששש״ אמרתי. נסענו במיני בוס כזה, וכל הדרך לא הפסקנו לשיר, באמת ריחמתי על הנהג עשינו לו רעש וגם לא הפסקנו לצחוק מהשטויות של אריק, זאת הייתה אחת הנסיעות הכי מצחיקות שהיו לי בחיים. כל מתקן שעלינו אריק לא הפסיק לצרוח כי יש לו פחד גבהים, ואנחנו פשוט לא הפסקנו לצחוק בגללו, זה היה כל כך מצחיק, לא חושבת שנשאר לי אוויר לנשום מרוב שצחקתי. אחרי על המתקנים שעלינו עליהם, עלינו על הגלגל ענק. אני הייתי באותו קרון עם אריק, ריצ׳רד ואמא שלי היו ביחד באותו הקרון, וכריס ג׳ואל וזבדיאל היו ביחד באותו הקרון. בדיוק כשהגענו למעלה, עם שלושת הקרונות שלנו פתאום הגלגל נעצר, ואנחנו היינו הכי למעלה. זה היה כזה מצחיק, אריק התחיל להילחץ ואני ניסיתי להרגיע אותו וגם הבנים צעקו לאריק מהקרונות האחרים שהכל טוב והוא התחיל להירגע, יואו אני פשוט לא הפסקתי לצחוק. אחרי כמה דקות שהיינו תקועים שם השמש התחילה לרדת ואני ואריק ישבנו מחובקים והסתכלנו על השקיעה. הוא נתן לי נשיקה תוך כדי השקיעה וזה היה כל כך מושלם, נשיקה חלומית. התנתקנו מהנשיקה ושמנו לב שהקרונות שלנו מתחילים לרדת בחזרה למטה, הבנים לא הפסיקו לצחוק בגלל אריק, אבל אני השתדלתי שלא לצחוק.
החלטנו ללכת לאכול גלידה, סיום מתוק ליום כל כך מושלם ומתוק. הפעם השתדלתי שלא למרוח גלידה על הפרצוף שלי, האמת שהצלחתי.
כל אחד מהבנים לקח טעם שונה, אני רציתי גלידה בטעם שוקולד, זה הטעם האהוב עליי. אריק לקח וניל עוגיות וסורבה תות. הוא לקח את הכפית שלו, שם עליה קצת גלידה ואז האכיל אותי מהגלידה שלו. אני כל כך אוהבת אותו! לקחתי את הכפית שלי, שמתי גלידה על הכפית והאכלתי אותו, כל כך דביק ורומנטי, אבל ככה אני אוהבת. אריק צילם תמונה שלנו מתנשקים עם גלידה ביד, יצאה תמונה כל כך יפה, הוא העלה את התמונה הזאת לסטורי וכתב
‏"Te amo mucho mi amor" ותייג אותי.תוך שניות התחלתי לקבל התראות מהאינסטגרם שלי, מלא הצעות לעקוב אחריי, ואם זה לא מספיק, לא הפסקתי לקבל הודעות מהחברות והחברים שלי בארץ שראו את התמונה שאני העליתי לסטורי, העליתי את התמונה שאריק צילם אותנו מתנשקים עם הגלידה ביד, היא הייתה כל כך יפה שהרגשתי חייבת להעלות אותה. לא הספקתי לספר לאף אחד, העליתי את התמונה והם הבינו לבד, הרגשתי קצת רע שלא שיתפתי אותם אבל זה לא שהיה לי כל כך הרבה זמן..
״הטלפון שלי קורס״ אמרתי והבנים התחילו לצחוק ״איך קוראים לך באינסטגרם?״ זבדיאל שאל ועניתי לו, אריק כבר עקב אחריי אבל שאר הבנים לא, פתאום בין כל הבקשות ראיתי את הבקשות שלהם ואישרתי אותם. כזה מרגש, אני אזכור את הרגע הזה.
המשכנו לאכול את הגלידות שלנו כולם ביחד, הטלפון שלי נדלק מהודעה שנשלחה, זו הייתה שוב פעם ג׳סיקה. ״אז אני מבינה שאתם כן ביחד, אם את תשברי לו את הלב אני אשבור אותך״ היא כתבה לי. יואו אני באמת לא מבינה מה היא רוצה ממני.
אריק שם לב להודעה שנשלחה, ישר סגרתי את הטלפון, והחזקתי אותו ביד. ״מי זה היה?״ הוא שאל אותי ״לא משנה, זה לא חשוב״ אמרתי לו ״טוב..״ הוא אמר ונאנח, אני לא יודעת אם זה הכעיס אותו שאני לא מספרת לו אבל אני לא רוצה להכעיס אותו עוד יותר שהוא יראה את ההודעות שקיבלתי מג׳סיקה.
כשסיימנו לאכול את הגלידה עלינו על המיני בוס וחזרנו לבית מלון. אני הלכתי לחדר של אריק ואמא שלי הלכה לחדר שלנו לישון. אני ואריק נכנסנו לחדר, כריס הלך לחדר של הבנים כדי להחזיר לקחת משהו מזבדיאל. התיישבתי על המיטה ואריק המשיך לעמוד בחדר. ״מה היה בהודעה הזאת?״ הוא שאל אותי, כבר חשבתי שהוא שכח מזה, לצערי לא. מה אני אמורה להגיד לו? שה סתם יכעיס אותו ולא בא לי לריב איתו ובטח שלא בגלל ג׳סיקה, כי זה מה שהיא רוצה, היא רוצה את אריק בחזרה. ״זה כלום אריק באמת״ אמרתי לו ״ליה שנינו יודעים שזה לא כלום כמו שאת אומרת״ הוא אמר לי ״זה באמת כלום, אני רצינית״ אמרתי לו ״אז אם זה כלום למה ישר סגרת את הטלפון ולקחת
אותו?״ הוא שאל אותי ״לא יודעת פשוט סגרתי״ אמרתי לו ״טוב אז תני לי לראות״ הוא אמר לי ״אריק זה באמת לא חשוב״ אמרתי לו ״אז אם זה כזה לא חשוב מה הבעיה שלך לתת לי לראות?!״ הוא אמר והרים את הקול שלו ״אריק אל תרים את הקול, אני לא יכולה להראות לך״ אמרתי לו ״למה את לא יכולה להראות לי?״ הוא שאל ״כי לא בא לי לפגוע בך
ושתכעס סתם״ אמרתי לו ״ליה הכל טוב את יכולה להראות לי״ הוא אמר לי, הוצאתי את הטלפון שלי מהכיס ונתתי לו לראות את ההודעות. ״מה זה ההודעות האלה?״ הוא שאל אותי והרים את הקול שלו,נשמע עצבני. ״ג׳סיקה שלחה לך אותן? בגלל זה לא רצית להראות לי?״ הוא שאל והמשיך להרים את הקול ״כן, בגלל זה לא רציתי להראות לך, לא ידעתי איך תגיב, את ההודעה הראשונה היא שלחה לי אתמול בלילה ואת ההודעה השנייה היא שלחה לי היום כשהיינו בגלידה, בגלל זה סגרתי את הטלפון״ אמרתי לו ״אני לא מאמין שהיא עשתה את זה״ הוא צעק ויצא מהחדר ״אריק״ צעקתי לו, אך הוא הלך ולא ענה.

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
לאן אריק הלך?!😱
במוצש פרק חדש!!😉
אוהבת אתכם!!❤️
אל תשכחו להוסיף קצת צבע בכוכב⭐️

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now