Κεφάλαιο 25ο

172 29 4
                                    

"Καλά έκανες" της είπα και μου χαμογέλασε και τώρα άντε να έρθει και ο Suga.

Και μόλις λέω το όνομα του μπαίνει μέσα στο μπαρ.

Suga pov

Μπήκα στο μαγαζί όπως σχεδόν κάθε μέρα. Κοίταξα γύρο μου και αντίκρισα ενα γνώριμο πρόσωπο. Ήταν ο Jungkook. Ακόμα δεν με έχει δει, ααα είναι με κοπέλα το παιδί για αυτό 😏. Πήγα ποιο κοντά και αυτή η κοπέλα ήταν.....κάποιος μου κάνει πλάκα έτσι?!?!?!

Δεν είναι δυνατόν να είναι αυτή η Αρετή!!! Κοίταξα καλύτερα κι ναι αυτή είναι!!! Δεν είναι δυνατόν. Μετα απο όσα έγιναν πάει και κάνει ότι κάνει μαζί με αυτόν τον φλόρο. Ήθελα να πάω να τον σπάσω στο ξύλο αλλά δεν το έκανα.

Την κοίταξα για μια ακόμα φορά και φάνηκε πως είχε πιει. Όχι πολύ αλλά μήπως απλά τα ήπιε γρήγορα. Δεν κάθισα αλλα και απλά γύρισα την πλάτη μου και έφυγα.

Πηγα σε ένα αλλο μπαρ κι ήπια, ήπια αρκετά!!! Όταν κοίταξα το ρολόι η ώρα ήταν 03:00 ακριβώς. Δυστυχώς έπρεπε να φύγω. Πλήρωσα το παλικάρι που ήταν στο μπαρ και πήγα να σηκωθώ αλλά ένας οξύς πόνος στο κεφάλι με έκανε να ξανά κάτσω.

"Ήστε καλά κύριε, μήπως θέλετε κάποια βοήθεια;;" προσφέρθηκε το παλικάρι.

"Όχι μια χαρά είμαι, ευχαριστώ" απάντησα και άρχισα να 'περπατάω', που ο θεός να το κάνει περπάτημα, προς το αμάξι μου. Μπήκα μέσα και έβαλα μπρος.

Μετά απο κάτι λεπτά άρχισα να βρίσκομαι κάπου που δεν είχα ξανά βρεθεί.

Αρετή pov

Ποιος διάολος παίρνει τέτοια ώρα!!! Κοίταξα το ρολόι το οποίο έδειχνε σχεδόν 4 τα ξημερώματα.

Κοίφαξα την οθόνη τογ κινητου μου κι η επαφή εγραφε suga. Το σήκωσα αμέσως και

"Ελα τι έγινε;;" τον ρώτησα ανήσυχη.

"Γεια" ακούστηκε μια γυναικεία φωνή

"Καλώ από το ** νοσοκομείο λόγο ενος τροχαιου που ρίχε ο Min Yoongi. Είστε συγγενείς του ή----"

"Ερχομαι αμέσως" την διέκοψα και τελείωσα την κλίση. Πήρα ότι βρήκα μπροστά μου για να ντυθώ και μολις τελεθωσα πηρα κλειδια, κινητο και έφυγα.

Όταν έφτασα έκανα σαν τρελή. Στον δρόμο δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Ακόμα έκλεγα αλλά πήρα μια βαθιά ανάσα και ρώτησα την κοπέλα που ήταν στην ρεσεψιόν που ειναι ο Yoongi. Μου απάντησε

"Είναι στην εντατική και είναι άσχημα αλλά μην ανησυχείτε θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τον σώσουμε."

Teacher?!Where stories live. Discover now