-Magnus!Te rog!se aude vocea unei femei
De dupa usa neagra,o femeie avea un copil in brate,si il implora pe Magnus sa ii deschida.Este anul 1995,si toata discutia si lupta impotriva lui Valentine.Dupa rugaminti peste rugaminti,Magnus deschide usa din partea cealalta a camerei,cu magia lui,si o privea pe femeia bruneta cu mila.
Aceasta alearga si cade la picioarele lui plangand in hohote,el ajungand la acelas nivel incercand sa o linisteasca.
-Isabel ?Ce s-a intamplat drega?
-Vin dupa mine,Magnus!Ai te rog grija Alice!
-Ai un copil?Deci acesta este motivul pentru care nu s-a mai auzit nimic despre tine in ultimii ani?
-Ai grija de ea ,te rog!Are doar un an...este nevinovata.Nu trebuie sa plateasca pentru greselile mele.
-O sa am.
Aceasta ii incuvinteaza copilul ,il saruta scurt pe buze si dispare,aceasta fiind o vrajitoare.Magnus ramane cu fata in bratele lui,si incerca sa o linisteasca,aceasta incepand sa planga la disparitia mamei ei.
Vrajitorul inchide usa,si se duce in camera lui,lasand fata pe pat si sunand la o veche prietena,chiar de la Institut,Maryse Lightwood.
-Magnus Bane!Ce surpriza placuta!
-Maryse Lightwood,o voce incantatoare !Am nevoie de ajutorul tau.
-Sigur!Cu ce te ajut?
-O sa vin la institut imediat.
Acesta inchide telefonul si face un portal,iar cu fata in brate intra prin acesta ajungand in mijlocul institutului.O femeie mai mica decat el de inaltime,cu o rochie albastra si stramta pe corp apare in fata lui.La vazul fetei,aceasta ramane uimita,cu cei doi copii de langa ea.
-De cand esti tata?
-Stai usor Maryse,este fata unei prietene.Nu stiu ce sa fac cu ea.
-Ok.Hai la mine in birou sa vorbim.Alec?Poti sa ai grija de ...
-Alice!ii spune Magnus
-Poti sa ai grija de Alice?
-Sigur!
Acesta o ia in brate pe Alice,si la cei 7 ani ai lui stia cum sa se comporte cu ea.O tinea usor in brate,si cu ea ,impreuna cu sora lui Izzy in varsta de 5 ani,se plimba prin institut,vorbind cu Alice ca si cum ea putea intelege ceva din ce se intampla.
***
Anii au trecut,si cum obisnuiau,in fiecare zi de joi,Alice mergea sa se vada cu Alec si Yzzy.Acum avea nici mai mult,nici mai putin de 12 ani,in timp ce fratii Lightwood aveau 16,respectiv 18 ani.
-Hey!spune aceasta iesind din portal,ajungand fata in fata cu ei
-hey!spun ei si o iau in brate
-Cineva pregatit pentru o lupta?spune aceasta si isi aseaza mainile in san
-Alice...Am mai avut discutia aceasta!spune Alec serios
-Uh!De cand ai implinit 18 ani,esti insuportabil,jur!
-Nu il baga in seama,Ally!Hai sa mergem la mine in camera!zice vesela Izz
Fetele pleaca,dar Alice ramane in spatele lui Izz,urmand sa il sarute usor pe obraz pe Alec,acesta statand pe scari.
YOU ARE READING
Shadowhunters-Alec and Alice
Teen FictionSa spunem ca schimbam putin trecutul,prezentul si viitorul...Ce iese?Ce se intampla cu Alec si o veche prietena atunci cand se reintalnesc?Dar cu Izzy si Magnus?Cititi,comentati si votati pentru a afla.