κεφάλαιο 4

489 15 0
                                    

Η Μαρία είχε δίκιο.Δεν έπρεπε να βρεθώ ξανά σε αυτή την ιστορία. Λοιπόν, ο Θάνος είναι ένα παιδί 3 χρόνια μεγαλύτερός μου.Τον γνώρισα όταν πήγα στην πρώτη Λυκείου.Αυτός είχε μείνει σε μία τάξη οπότε τότε ήταν στην Τρίτη. Μου άρεσε πολύ αλλά δεν μπορούσα να του το δείξω. Ντρεπόμουν πολύ και δεν ήθελα να γίνω ρεζίλι. Ήταν από τα πιο όμορφα αγόρια του σχολείου και άρεσε σε πολλά κορίτσια. Όταν είχα χάσει εντελώς ελπίδες μου,ήρθε και μου μίλησε. Εκείνη, η μέρα ήταν η καλύτερη της ζωής μου. Με ρώτησε τι κάνω και όλα αυτά. Είχαμε αρχίσει να μιλάμε με μηνύματα είχαμε ανοιχτεί ο ένας στον άλλον. Μετά από ένα μήνα ήμασταν μαζί.Μου είχε πει πως είμαι ξεχωριστή από τις άλλες και ότι του άρεσα για αυτό που ήμουν. Εκείνη τη χρόνια πέρασα πολύ όμορφα στο σχολείο. Κάναμε τα πάντα μαζί, πηγαίναμε για καφέ, διαβάζαμε μαζί και γενικότερα τα κάναμε όλα μαζί. Τα πάντα μαζί. Όμως όπως λένε τα όμορφα πράγματα κάποτε τελειώνουν. Έτσι και έγινε.Ξεκίνησε να μου δείχνει ότι ήθελε παραπάνω πράγματα από μένα όμως εγώ του είχα πει ότι δεν ήμουν έτοιμη, δεν ήθελα. Μάλλον δεν το κατάλαβε όμως. Και η νύχτα όπου μίσησα τον Θάνο και αποφάσισα να αλλάξω και εγώ έφτασε.

Flashback

Α-"Θάνο με πονάς σταματά".του φώναζα καθώς με τραβούσε από το μπράτσο και με πήγαινε στο δωμάτιό μου γιατί είπε πως ήθελε να μου μιλήσει.
Θ-"Κάτσε αγάπη μου για να μιλήσουμε."μου είπε καθώς έκλεινε την πόρτα.
Α-"Οκ μωρό μου,θες όμως να τα πούμε αύριο γιατί δεν μου φαίνεσαι και πολύ καλά πήγαινε σπίτι,κοιμήσου και εμείς θα τα πούμε αύριο."του είπα καθώς πήγα να σηκωθώ.
Θ-"Κάτσε κάτω τώρα"είπε με έντονο τόνο στη φωνή του. Είχε κάτσει απέναντί μου και τότε το κατάλαβα, ήταν μεθυσμένος με κοιτούσε πολύ πονηρά και με έντονο βλέμμα είχα τρομάξει.
Θ-"Αγάπη μου μη φοβάσαι όταν είσαι μαζί μου,εγώ σε αγαπάω δεν θα σου κάνω ποτέ κάτι κακό" είπε καθώς άρχισε να με φιλάει με βία.
Α-"Θάνο! Σταμάτα! Έχεις πιει και δεν ξέρεις τι κάνεις."του είπα καθώς τον έσπρωξα από πάνω μου.
Θ-"Έλα βρε μωρό μου αφού και εσύ το θες αυτό έτσι θα ολοκληρώσουμε  τη σχέση μας" μου είπε καθώς με είχε πλέον σφίξει πολύ και εγώ πονούσα.
Α-"Σε παρακαλώ σταμάτα. Δεν το θέλω αυτό."έλεγα πλέον με δάκρυα στα μάτια.Χωρίς να το έχω καταλάβει είχε βγάλει την μπλούζα του και ήταν έτοιμος να βγάλει και τη δικιά μου ώσπου ξέσπασα σε κλάματα για τα καλά.
Θ-"Ηρέμησε ρε μωρό μου. Άλλος θα ήθελες να στα κάνει. Τελικά είσαι σαν τις άλλες και εσύ θες πολλούς βασικά άλλους. Οχι το αγόρι σου. Αλλά ξέρεις κάτι; Και εγώ από την αρχή αυτό ήθελα. Για αυτό είμαι μαζί σου."μόλις άκουσα αυτά τα λόγια αμέσως το χέρι μου βρέθηκε στο μάγουλο του.

Το μόνο που έκανε ήταν να φύγει. Εκείνη ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής μου.

Τέλος flashback

Από τότε μου έστειλε αρκετές φορές μηνύματα αλλά εγώ δεν ήθελα τίποτα από αυτόν πλέον. Ελπίζω να μη χαλάσουν πάλι τα πράγματα. Μία χαρά είμαι μακριά τόσα χρόνια και χωρίς νέα του.

-----------------------------------------------------------
Λοιπόν επειδή αυτή είναι μια καινούρια ιστορία,θα ήθελα να μου πείτε στα σχόλια αν σας αρέσει και αν θέλετε να αλλάξω κάτι.😊

Στην φωτογραφία πάνω είναι ο Θάνος.

Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα❤️

Your choice (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora