Pv.Fubuki
Czekaliśmy jeszcze przez chwilę, po paru minutach pojawiła się Pani.
Ohayogozaimasu-Ja i Aphrodi powiedzieliśmy w tym samym czasie.
Witaj panie Terumi ,kim jest ten chłopak?-Odwróciła głowę w moją stronę.Bardzo się tym zestresowałem,nie lubiłem gdy ludzie się na mnie gapili.
To mój przyjaciel Fubuki.-po powiedzeniu tego ,skierował głowę w moją stronę.
Dobrze skończmy już rozmawiać i zacznijmy zajęcia.-Pani klasnęła a Aphrodi tylko skinął głową.
Aphrodi usiadł na taborecie i zaczął grać na pianinie.Grał tak pięknie ,mógł bym tego słuchać całymi dniami.
****Time Skip****
(Bo autorce nie chce się pisać)
Po zajęciach ja i Aphrodi wyszliśmy z budynku.Znowu towarzyszyła nam ta niezręczna cisza.Bardzo mi się podobały te zajęcia ,mógł bym tam chodzić nawet codziennie.
Bardzo ładnie grasz...-Powiedziałem to bardzo cichutko,chciałbym aby wcale tego nie usłyszał.
Dziękuje.-Aphrodi uśmiechnął się szeroko.
Po paru minutach byliśmy już pod domem Aphrodiego.Wzeszliśmy do środka i zdjęliśmy buty i kurtkę. Po tym usiadłem i włączyłem telewizor.Właśnie leciał jakiś film o dziewczynie która zakochała się w sowim służącym.Film był bardzo ciekawy.tak się wciągnąłem historią ,że nie zauważyłem że koło mnie siedział Aphrodi.Oglądaliśmy dalej film,ale w pewnym momencie Terumi zaczął się do mnie przybliżać ,nie wiedziałem jak zareagować więc nic nie robiłem.
Hej Fubuki...-Spojrzałem na niego
Tak?-Nie miałem odwagi mu spojrzeć w oczy więc patrzyłem się w dół.
Ja....Ja bardzo cie kocham...-Byłem taki radosny,ale próbowałem to ukryć.
Wiesz zapomnijmy o tym...-Aphrodi chciał już odejść ,ale złapałem go za rękę.
Aphrodi,też cię kocham.-Widać było że Apdrodi się tego nie spodziewał,ale widać też było jego radość.
*************************************88
Sorki że rozdział taki krótki ,ale robię jeszcze Aska .A jest jeszcze szkoła i nie mam czasu.
CZYTASZ
[Zawieszone]Jesteś moim aniołem. Aphrodi x Fubuki Inazuma Eleven
Roman d'amourZmieniłam z one-shot'ów,na opowiadanie związane tylko z ship'em Aphrodi x Fubuki.Ponieważ bardzo dobrze mi się to pisze.