-21-

509 42 2
                                    

úgy éreztem meg kell őt védenem. elkértem ashton kocsiját, és hazavittem lukeot.  útközben néha a fiúra pillantottam, és a kezében szorongatott fagyis dobozra. biztos voltam benne hogy már megolvadt az egész kiszerelés, és tulajdonképpen semmi értelme újra lefagyasztani, de mégis úgy tűnt, ez egy ajándék a számára tőlem. a házuk előtt parkoltam le, s csupán az autó fényszórói nyújtottak egy kis világosságot.

-köszi, mike. még találkozunk. - mondta majd kiszállt, s előhalászta zsebeiből a kulcsait. még megvártam míg bemegy a házba, majd én is hazamentem. későre járt, és már álmos is voltam. 

másnap calum összehívta a bandát, amibe akkor még csak hárman tartoztunk. a fiú szobájában ültünk a földön, én a lehető legnagyobb táskákkal a szemem alatt, luke pedig kócos hajjal. furcsa volt látni hogy calum ugyanolyan mosolygósan és elszántan figyelt minket mint mindig. 

-szóval, az a helyzet hogy elkezdtem egy dalt. mint tudjátok múlt hónapban mi történt velem. - mosolya eltűnt, s lenézett a földre szórt lapjaira. 

nem akartam hogy még kínosabb és nyomasztóbb legyen a helyzet, ezért felkaptam egy lapot, azt mondván: -szóval, van egy dal. 

beleolvastam a kezdő szövegbe, s szinte azonnal beugrott hogy calumnak volt egy lány barátja, aki nemrég elutazott. kezdtem úgy gondolni, ebből még valami jó is kisülhet.

-várj, előbb talán ki kéne találnunk  egy banda nevet. -csattant fel hirtelen luke, miközben kivette kezemből a szöveget.

-mindent a maga idejében. -mondtam, s felálltam a körünkből. -majd megoldom, ti csak folytassátok a szöveget. 

az íróasztalomnál ültem, a banda nevén agyalva. egyszerre akartam valami ütőset, és olyat amit könnyen megjegyeznek az emberek. ahogy ide-oda néztem a szobámban, ötletet keresve, megakadt szemem a fali naptáramon. 

"július 16. -luke szülinap" 

egy nap volt hátra a szülinapjáig.

eszeveszett tempóban futottam le a lépcsőn, mire anya kérdően nézett rám.

-anya, elmegyek a boltba és már itt sem vagyok. - mondtam határozottan, s felkaptam a kocsi kulcsokat.

-de még nem vezethetsz, nincs jogosítványod.- kiáltott, mire én visszagondoltam a tegnap estére és hogy hajnalok hajnalán lukeot fuvaroztam haza. azt hiszem ez az információ nem lesz szükséges a szüleimnek.

-akkor elvinnél? - mosolyogtam rá, mire megforgatta szemeit.

kissing strangers || mukeWhere stories live. Discover now