P A R T F O U R

1.9K 72 3
                                    

Anya,apa és a fél iskola ott volt...ha most azt hiszitek,hogy anya odajött és megvigasztalt nagyot tévedtél.
-Mi van??? Te elmentél egy sráccal 11 évesen és még le is feküdtél vele?Hogy lehetsz ekkora kurva???-ordította.
-Volt kitől tanulnom.És amúgy miújság van Peter-el?Rég láttam,talán amikor vacsizni mentetek...vaagy amikor moziba...neeem akkor amikor rajtakaptalak titeket...-mondtam ki hangosan a gondolataim.Felpofozott. Kurvára fájt,de nem mutattam érzelmeket.Elsétáltam a tömeg mellett.Haza indultam. Megfordultam,de senki nem jött utánam.Ennyire leszarnak?Kérdeztem magamban.A szobámban ültem és ismét pengét ragadtam.Egyet anyáért,egyet az osztálytársaimért,egyet a pofonokért egyet pedig azért a sok emberért akik úgy basztatnak,hogy nem is ismernek.4 vágás.A négy legnagyobb sérelmem.Még egy utolsó vágás azért ami 11 évesen történt velem.5 vágás. A vér végigfolyt a kezemen majd lecsöppent a csapba. Beledobtam a pengét is és ott hagytam. A szobámba mentem és az instát nézegettem.A követőim száma lentebb ment.Sokkal lentebb. Leszarom.Anyáék haza értek.Anya kopogott az ajtómon.Beengettem.

-Szóval...-kezdte el de közbe szóltam. -Nem kell bocsánatot kérned tudom,hogy egy ribanc vagyok.-jelentettem ki.
-Valamit mondanom kell...-jaj ne kezdek félni.
-Mond már anya...-kértem türelmetlenül.
-Szóval,nem mi vagyunk az igazi szüleid...-mondta. Meglepődtem. Kurvára meglepődtem.16 éven keresztül hazudtak.Köszi szépen.
-Mi van?-ennyit tudtam mondani. -Lisa,az igazi szüleid felhívtak múlthéten,hogy vissza szeretnének téged kapni...sokat beszéltem velük és arra jutottam, hogy mindenkinek jobb lenne így.-mondta szomorúan.A remény szikrája fellobbant.Vègre elmehetnék innen.
-Azt szeretném kérdezni,hogy hozzájuk akarsz-e költözni.-kérdezte,de láttam rajta,hogy sejti a választ.
-Igen.-mondtam.Ekkor belépett a 3 bátyjám.Ha egyáltalán a tesóim.
-Elmész hozzájuk?-kérdezték egyszerre.Bólogattam.
-Miért?-kérdezi "anya".Kínosan felnevettem a saját nyomoromon.
-Szerinted?-kérdezem kicsit ingerülten.
-Megversz,lekurvázol, fenyegetsz,beszólsz és még a suliban is utálnak,szerintem ez elég indok.-mondtam hisztérikusan.Csend lett.Kínos csend
.-Ezesetben jövőhét pénteken jönnek érted.-mondta csalódottan.Bement a fürdőbe.Bassza meg.Meglátott mindent.A penge,a vér és a cigi.Rám nézett majd kínosan nevetett.
-Chh...depis ribanc.-mondta.Lefagytam.
-Mond mégegyszer!-mondtam halkan.Nem szólalt meg.
-MOND MÉGEGYSZER-mondtam hangosan.
-DEPIS RIBANC.-ordította a képembe.Fájt,de nem mutattam érzelmeket.Kiment az ajtón én pedig bezártam.A fürdőbe mentem és a kezembe vettem a pengét.Nem éreztem fájdalmat.Erősebben!Mondta egy hang a fejemben.Nem tettem.Megfogtam a pengéket és kidobtam őket.Kimentem az ablakomhoz és rágyújtottam.A szomszédba épp beköltöztek.Egy velem egykorú srác állt a szobában ami tőlem 5 méterre lehetett.Bassza meg.Meglátott,meglátta a véres kezem,a cigit.Csak nézett.
-Ennyire szánalmas lennék?-kérdeztem.Nem szólalt meg. -Kössz!-mondtam gúnyosan majd rágyújtottam még egy szálra.Csak engem nézett,éreztem a tekintetét,de nem néztem rá.
-Szép vagy.-mondta.Meglepődtem ma már sokadjára.Nem néztem rá.
-Mi történt a kezeddel?-kérdete aggódva.
-Semmi.-mondtam érzelem mentesen.
-Nem rád tartozik.-mondtam.Felhúzta a pulcsiját.Egy csomó vágás volt rajta.
-Nem fog eltűnni...-mondta
-Tudom,de nem érdekel.Had lássák és mondhassák azt,hogy"Nézd már azt a depis ribancot!Vagdossa magát,gyere basztassuk mi is,bár nem is ismerem."-mondtam elváltoztatott hangon.Nem reagált.Felkeltem a párkányról és bementem.Még mindig ott állt és engem nézett.Este 2 órát aludtam.Az igazi szüleimen gondolkodtam és azon,hogy náluk hátha új életet kezdhetek.El kell nekik mondanom mindent még mielőtt más tenné meg,ha így is szeretnék ha velük mennék akkor gyerünk!

A suli udvarán mindenki engem nézett és néhányan be is szóltak.Leszartam.A terembe mentem ahol már ment az óra.A tanár mondott valamit,de nem értettem,mert a fülhallgató a fülemben volt.Engem néztek.
-Mi van?-kérdeztem.Folytatták azt amit én megzavartam a drámai belépőmmel.A hét gyorsan el telt.Péntek reggel van.Ma találkozok a szüleimmel és már el is visznek Hollywoodba.Állítólag apának van egy híres lemezkiadója anya pedig énekes,de ezen kívül semmi mást nem tudok.


10:30 az igazi szüleim megjöttek.Megláttak engem.Az igazi anyám bekönnyezett, én is.Megöleltem őket.A tesóim csak megvetően néztek minket.Váltottak egy pár szót és rendezték a dolgaikat majd el is indultunk.Kérdezgetni kezdtek anyáék.Mindenre válaszoltam és elmondtam mindent.Még azt is ami 11 évesen történt velem.Féltem,hogy így majd nem kellek.

-Akkor mostmár biztos,hogy elviszünk innen.-mondta apa.Boldog voltam. Talán 10 éve nem voltam ilyen boldog.A repülő 20:00-kor indult Hollywood-ba.Csak pár ruhát vittem.A többit kidobtam.Új életet kezdek Hollywoodban.Letöröltem az összes közösségi oldalam és újat csináltam.A szüleim háza valami elképesztő.Egy 3 méret magas vas kerítés védte.1 emeletes volt,inkább széles,mint magas.Hátul egy nagy medence volt elől pedig egy nagy szökőkút.A szobám hatalmas volt.Fal világoskék.A közepén egy óriási franciaágy, volt egy másik ajtó ami a fürdőmbe nyílt.Az ajtó mellett egy óriási fehér szekrény mellette pedig egy íróasztal rajta pedig egy Macbook és egy Iphone 8.Megöleltem őket,nem győztem megköszönni Azt mondták,hogy ezt megérdemeltem.Szombaton elmentünk ruhákat venni.2 szoknyával,5 cipővel,8 nadrággal, 15 pulcsival,15 pólóval és sok fehérneművel távoztunk.Elmentünk fodrászhoz is.Befestettem a hajam,felül fekete alul pedig lilás-kék.Mind a kettőnknek nagyon tetszett.Nagyon jól éreztük magunkat,felszabadultan nevettünk.

19:00-re értünk haza.Apával filmet néztünk és beszélgettünk.Nagyon szerettem volna megkérdezni,hogy miért nem maradtam velük,de nem volt hozzá merszem.Ma nagyon sokat nevettem,talán mint még soha. Vasárnap csak rendezkedtem a szobámban.

Hétfő.Új suli,új emberek és talán új barátok.Kezdem már unni ezt a sok költöztödést és iskola váltást.Egy fekete magas derekú farmert vettem fel,egy fehér Nike pólót és egy fekete Nike edzőt egy Nike sapival.A hajamat kiengedtem,a derekam aljáig ért.Begöndörítettem az alját,feltettem egy kis sminket majd megfogtam a táskám és mentem le a konyhába.Mind a ketten megdicsértek majd beszálltunk egy hatalmas kocsiba.A suli előtt elköszöntem a szüleimtől majd kiszálltam.Mindenki engem nézett..Szinte az összes lány ugyan úgy néz ki.Platinaszőke haj,hatalmas pink műköröm és extra rövid szoknya.Kaptam egy gyors eligazítást az igazgatótól majd el is indultam utamra ebben a hatalmas épületben.A terem ajtaja előtt álltam.Bekopogtam majd bementem.
-Nos,gyerekek itt az új diák.Bemutatkoznál kérlek?-kérdezte kedvesen.
-Lisa McClous vagyok,16 éves,szeretek táncolni és futni.-mondtam magabiztosan.
-Te vagy Rober McClous lánya?-kérdezte egy srác.
-Igen.-válaszoltam.
-Na,Lisa.Ülj le oda!-mutatott egy csaj mellé.Viszonylag normálisan nézett ki.Barna haj,kék szemek.Kb.165 cm lehetett úgy ahogy én is.Leültem.
-Szia Lisa,Anna vagyok!-köszönt boldogan,végre nem egy sablonos ribi.
-Szia Anna,óra után körbe tudnál vezetni?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze-válaszolt.Egész óran beszélgettünk.Ebédszünetbe leült hozzám 6 tőlünk 1-2 évvel idősebb féliste......vagyiiis srác.Kurva helyesek voltak, itt miért tökéletes mindenki.
-Szia Lis,milyen a suli?-kérdezte talán a leghelyesebb.
-Jaaj,Adam.Ne kezd.-mondta Anna.
-Ugyan hugi,csak meg akarom ismerni.-mondta majd rám kacsintott.Azt hitte,hogy majd elpirulok?Hahh,nem.
-Eddig tetszik,bár most,hogy itt vagy...-mondtam szemet forgatva.Mindenki bemutatkozott.Anna alig bírta ugyanis vagy 8 fiú volt és csak mi ketten lányok.Akárhogy nézzük ez rossz arány...
-Amúgy,örülok,hogy végre nem egy ribanc jött.-mondta Adam.Mindenki egyetértően bólintott.A suli előtt beszélgettünk,majd apa értem jött A fiúk ledöbbenve nézték a kocsit. Üdvözöltem apát majd elköszöntünk a fiúktól.Anna átjött hozzánk beszélgetni.Elmondott mindent.Kikkel kell vigyázni,kik normálisak és a srácokról is mesélt.Leginkább Adam,Fred,Michael,Brandon és Dave nevét emlegette ugyanis ők a legnormálisabbak.Örültem végre egy csajos beszélgetésnek.Este a szüleimnek elmeséltem mindent.Örültek,hogy barátokat szerezem.Mindenki bejelölt és egy messenger csoportba is bevettek.Végre jóra fordult az életem.Asszem...

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt