Gece günlükleri 3

9 2 0
                                    

9 Şubat
Saat : 00:00
Çalan şarkımız: SERTAB ERENER- ASLA

İyi geceler tatlımı tatlı okuyanlar. Kısa bir şekilde günlük yaşantı hakkında kısa bilgiler verip ardından hemen günlük konumuza girmek istiyorum. Bugün çok yakın olduğum bir arkadaşımla oturduk kahve içip sohbet ettik ona taşındığım da yapacaklarımı ve yapmak istediklerimden bahsettim ve bir an da aldığım tepki aynen şu oldu:
BEN GİDECEĞİNİ HİÇ BU KADAR CİDDİYE ALMAMIŞTIM BAŞARAMAZSIN DİYE UMURSAMADIM dedi.
Biliyorum biliyorum siz bile bu cümleden sonra kendinizi zor tuttunuz emin olun benim için de çok zordu. Onu kırmamak için o kadar zorlandım ki peki ya sizce gerçekten en yakın arkadaşım olsaydı bana bunları söyler miydi?
Yada en yakın arkadaşınız size gelip böyle bir şey söyleseydi sizin tepkiniz ne olurdu? Bunu benimle paylaşır mısınız?

Bu gece ki konumuz yağmur olsun.
İsim olarak çok sevdiğim canımın içi olan bir kardeşimin ismidir. Ama yağmurun yağmasını çok sevmezdim ben. Hikayemin en başında anlattığım bir bölüm var bu konu hakkında bir ara sevmiştim oysa ki ıslanmayı sırılsıklam olmayı sonrasında bir baktım ki bu iş olacak gibi değil ben her yağmur yağdığında öküz gibi hasta oluyorum dedim sevme yağmurları falan. :) Ben zaten yaz sevdalısıyım bir mekanda otururken yüzüme yüzüme vurucak o güneş soğuk bir içecek ve en sevdiğim arkadaşlarımla saatlerce goygoy yapmayı severim. Bugün ki günlüğümüzü okuyanlarınız hangi mevsimi sevdiğini söylesin merak ederim ben umarım yaz konusunda yanlız değilimdir :)

Yarın dişçiye gideceğim. Size kendimle bilgili söylemediğim bir şeyden daha bahsedeyim bundan 2 ay önce tel taktırdım dişlerime :) Zorlanıyor muyum birazcık. Diş teli hakkındaki sohbetimizi yarına bırakalım ve uyuyalım.

Gece rutini olan makyaj silme işini ve dişlerinizi fırçalamayı unutmayın annecimler :)

İyi geceler tatlı rüyalar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son hikayeden kalan gece sohbetleri ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin