Medya:Sam Smith,Normani-Dancing With A Stranger
---
Bay Jo'nun attığı numarayla bakışıyordum.Oturduğum deri koltuktan kalkıp numarayı tuşladım.Hemen ardından orta yaşla bir kadın sesi kulaklarıma ilişti."Merhaba Park şirketini aradınız.Nasıl yardımcı olabilirim?"
"Bay Park'ın kişisel sekreteriyle mi görüşüyorum?"
"Evet efendim."
"Ben Byun şirketi CEO'su Byun Baekhyun.Bay Park ile görüşeceğim."
"Bir dakika efendim."beklemeye başladım.Ardından tekrar kadının sesi duyuldu.
"Bağlıyorum."dudaklarımda bir gülümseme oluştu.Boğazımı temizledim.
"Bay Byun neden aramıştınız?"erkeksi ses kulaklarıma dolduğunda iliklerime kadar titrediğimi hissettim.Sadece sesiyle bile bir insanı boşaltabileceğini biliyor muydu?
"Nasılsınız?"
"İyiyim de hal hatır sormak için mi aradınız?"sesinde ki hafif alaycı ton göz devirmeme sebep oldu.
"Sorduğunuz için teşekkürler,bende iyiyim.Ayrıca...onun için aramadım.Bir iş yemeğine ne dersiniz?"bir süre sessiz kaldı.Bu süre uzadığında telefonu kapatıp kapatmadığını kontrol ettim.
"Meşgulüm.Zaman ayırabileceğimi sanmıyorum."
"Hadi ama Bay Park.Gündüzler sizin olsun.Ben sadece bir gecenizi alacağım.Öğle yemeği şart değil."
"Hm...Pekâlâ.O halde akşam 8 de Jihwaja'da olacağım.Bekletmeseniz iyi edersiniz.Çünkü beklemekten hiç haz etmem."heycanla kafamı salladım.
"Peki bekletmeyeceğime emin olabilirsiniz iyi günler!"telefonu kapattığımda kendi kendime kıkırdadım.Kesinlikle akşam için elimden geleni yapacaktım.
Bay Jo elinde kağıtlarla geldiğinde masama yöneldim.Sandalyeme oturup hiçbir iletişim kurmadan kağıtları imzamaya başladım.Soru sormak istiyor gibiydi.Kağıtların imzalanması bitince ona döndüm.
"Saat 8'de akşam yemeği yiyeceğiz.Bay Jo sende gel olur mu?Sekreterini getirip getirmeyeceğini bilmiyorum.Ben başta yalnız girerim eğer getirmemiş olursa sen eve gidersin."yüzünde sevgi dolu bir gülümsemesiyle başını salladı.
---
Saat 7 olduğunda anca hazırlanabilmiştim.Beğensin istediğim için özeniyordum.Son olarak da parfümümü sıktığımda bu gece için iyi olduğumu düşündüm.Bay Jo da evin önünde olduğuna dair mesaj attığında telefon,cüzdan vs.ceketimin cebine yerleştirdim.Koşa koşa merdivenleri inip evden çıktım.
Arabaya bindiğimde Bay Jo bana tuhaf gözlerle bakıyordu."Bu kadar özeneceğini düşünmemiştim.İşini ciddiye almaya başladın ve bu benim gözlerimi yaşartıyor..."kıkırdamayla karşılık verip arabayı çalıştırmasını izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byun Company And Park Company
Fanfiction"Baekhyun sana kıçını kaldırıp şirketi kurtar dedim.Git Park Chanyeol'ün altına yat demedim!" "Ama zamanında şirketi kurtarabilmek için babamda Bay Park'ın altına yatmış!"