3

4 1 0
                                    

  -Alice?se aude de dupa usa

  -Da Izz?

  -Mergem la vanatoare de demoni!Vrei?Este la o petrecere,in partea cealalta a orasului,intr-un club.

  -Sigur!spune Alice si in secunda doi era in fata usa ,acum deschise

  -Acum te misti,huh?!spune aceasta si ridica o spranceana

  Alice zambeste nevinovat si merge cu Izzy in camera acesteia sa imprumute niste haine,aceasta neavand inca.Alege o pereche de pantaloni de piele,o bluza neagra care se lega in fata cu un siret,si in picioare botinele ei.

Alege o pereche de pantaloni de piele,o bluza neagra care se lega in fata cu un siret,si in picioare botinele ei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  -Wow!Imi plac gusturile tale

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  -Wow!Imi plac gusturile tale.Cand erai mai micuta,nu te vedeam asa!spune Izz

  -Nici eu!recunoaste Alice

  Izz incepe sa o fardeze.La ochi era data cu un negru cu putin sclipici,rimel si tus,iar ca ruj avea unul rosu care ii punea in evidenta buzele ei pline.Parul si-l prinde intr-o coada impletita,si impreuna cu Izzy iese din camera,ajungand in sala mare.

  -Jace!spune cand il vede si ii sare in brate

  -Hei!Ce faci Alice!Nu am apucat sa vorbim,scuze.

  -Nu trebuie sa iti ceri scuze.Clary este iubita ta,trebuie sa stai cu ea1spune Alice destul de intelegatoare

  -Ce dragut!spune Clary si o ia in brate pe Alice

  -Ea este o prietena de cand eram mici.A fost crescuta de Magnus si este jumatate vanator de umbre,jumatate vrajitoare.spune Izz

  -Ma bucur sa te cunosc,sper sa ne intelegem bine!spune si isi etaleaza un zambet Clary

  -Hai ca a venit si Alec!se aude vocea lui Jace

  -Hai sa mergem !spune acesta trecand pe langa ei nepasator

  Alice se uita la Izzy confuza,dar din pacate aceasta doar ridica din umeri,nestiind ce se intampla cu fratele ei.Pana acum cateva ore parea ok,iar acum nu chiar.

  Acestia ies din institut,si Alec mergea in fata lor cu mult.Alice alearga usor pana ajunge sa fie in dreptul lui,si chiar daca era o diferenta mare de inaltime,aceasta ii pune mana pe umar pentru a ii atrage atentia.

  -Alec?spune aceasta cu frica in glas,stia de mica ca era imprevizibil

  -Da,Alice?Ce vrei?

  -Esti ok?Inainte nu erai asa...spune Alice cu vocea stinsa

  -Alice...spune Alec si ii da mana la o parte

  Alice ingheata cand ii simte mana calda pe pe a ei,avand in organism mii de furnicaturi care incepeau sa nu o lase.In spatele lor erau Izzy cu Clary si Jace,care se uitau la ei cu speranta,sperand ca Alice sa il ajute.

***

  Ajungand in fata clubului,acestia intra si se raspandesc prin club,Alice urcand la etaj.Cerceteaza fiecare camera,si cand da sa plece,aceasta este aruncata in peretele din capatul holului.Se ridica rapid si in fata ei statea Alec.

  -Alec?Ce faci?spune Alice incercand sa se tina pe picioare

  -Tu mi-ai facut asta!Ai uitat cand ai incercat sa ma omori?

  -Dar nu eram eu!

  Alec incepe sa se indrepte spre ea.Isi deschide gura si din ea iese o limba uriasa si lasa la vedere niste dinti ascutiti.Alice cade in genunchi si incepe sa planga.Incerca sa uite de acea amintire,si acum un demon se folosea de ea pentru a o dobora.

  Intretimp,la parter ,cei patru au omorat toti demonii existenti in camera.

  -Unde este Alice>zice Clary panicata

  -S-a dus la etaj...spune Alec parca realizand ceva

  Se aude o bubuitura de sus,fapt la care toti tresara.Alec injura printre dinti si pleaca cautand scarile,ceilalti facand la fel,dar mirati de reactia lui.Ajungand la etaj,o vad pe Alice in capatul celalalt al holului,la pamant su mainile pe pe genunchi,plangand,in fata ei stand Alec.Auzisera de demonii cu care se luptasera,dar disparusera de mult.Acestia aveau puterea de a intra in mintea omului si de a se transforma in cea mai intunecata amintire,dar ei nu intelegeau de ce Alec.

  -Te rog...se aude vocea stinsa a lui Alice,inainte sa cada

  O sageata il nimereste pe demon in spate,urmand sa fie taiat in doua bucati de sabia lui Jace.Alec se duce langa ea si cu degetul mare ii sterge sangele ce ii gurgea din coltul gurii,si punand mana pe ea si observand ca este rece,isi scoate geaca si si-o aseaza pe ea.O ia in brate si merge spre ceilalti.

  -Cred ca a fost ranita.Trebuie sa mergem la institut.spune acesta vizibil ingrijorat

  -Dar de ce demonul era Alec?intreaba Clary

  -In copilarie ,intr-o misiune ,a fost posedata de un demon si a incercat sa il omoare pe Alec.A ramas cu asta pe constinta!spune Izz si se uita la Alec

  Acestia coboara si pornesc pe unde au venit.La fel ca si atunci,Alec era in fata,iar celalti in spate.Acesta este trezit la realitate de un geamat de a lui Alice,gest la care o strange mai bine .O mana o avea sub picioarele ei,si cu cealalta o tinea de talie,si nu dura mult sa simta o mana care tremura pe bratul cu care o tinea de talie.Se uita si vede ca Alice avea ochii deschisi,fapt la care ceva parca ii fu luat de pe suflet.

  -Alec?

  -Sunt aici,Alice.

  -Ce s-a intamplat?

  -Ai fost atacata...De ce amintirea aceea?Ai disparut urmatoarea zi.

  -Era sa te omor,Alec!

  -Nu erai tu!Oh...la fel de naiva ai ramas...spune acesta,si in ciuda fazei in care se aflau zambeste slab

  -Ma doare capul.

  -Acum mergem la institut.De ce ai mers singura?

  -Ma descurcam.

  -Nu pare ca te-ai descurcat prea bine.

  Aceasta isi lipeste capul de pieptul lui,putand sa auda bataile inimii lui,in timp ce mainile le avea in jurul gatului lui.Isi recunoscuse ca simtea ceva cand era cu Alec,dar cumva ii era jena sa recunoasca ca il placea.Pana acum nu a avut un iubit,chiar daca multi baieti o curtau.De ce?Era cu gandul la el,si ura sa recunoasca,dar mereu a asteptat sa se intoarca si sa il vada.

  Chiar daca trecusera cativa ani,ramasese la fel.Si cu toate acestea,parca era schimbat complet.Acum nu era doar dragostea,ci si atractia fizica...Un barbat inalt,bine facut si impunator.Brunet cu ochii albastrii...ce putea sa fie mai perfect de atata la aspect.Plus ca ea ii cunostea si sufletul,ceea ce o atragea cel mai mult la el

Shadowhunters-Alec and AliceWhere stories live. Discover now