Rein rent achter der aan en zegt " nicole zo bedoelde ik het niet " " hoe bedoelde je het dan " snauwd nicole kortaf " ik bedoelde gewoon dat ze nieuw is en .. ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het uit moet leggen " zegt rein " rein je kan gewoon zeggen dat je naast haar wil zitten hoor ik zit wel naast yasmara " en nicole loopt weer richting het klaslokaal. als ze binnen komt lacht esmee gemeen naar der nicole wil wat zeggen maar bedenkt zich optijd.
Pov nicole
Ugh ik irriteer me echt dood aan esmee en rein esmee doet heel overdreven en vraagt echt alles aan hem en rein gaat er nog in mee ook het is pas maandag de eerste dag van het schooljaar en ik heb nu al geen zin meer.. " dit word echt een kut jaar als het zo door gaat en dan gaan we binnenkort ook nog op kamp " denk ik bij mezelf.
Het is 12:15 en de bel gaat " eindelijk pauze " zegt nicole tegen yasmara ze lopen richting de kantine en gaan zitten rein komt erbij zitten maar nicole doet net of ze hem niet ziet " ni-c " verder komt hij niet want dan word er geroepen " REIN MAG IK EEN FOTO? " het is esmee rein staat op en loopt naar der toe. ze maken een foto en rein gaat weer bij nicole zitten " nicole dat van vanmorgen bedoelde ik echt niet zo ik wil bij jou zitten en ik hou van je " zegt rein " rein .. ik hou ook van jou heel veel zelfs maar sinds jij in mainstreet zit hebben we vaker ruzie misschien ben ik te jaloers en moet ik er nog even aan wennen maar het komt vast goed hoop ik. " de bel gaat en nicole en rein lopen hand in hand richting de les nicole gaat zitten en rein komt naast der zitten. als esmee binnen komt werpt ze een jaloerse blik naar nicole , nicole begint te lachen en geeft rein een kusje op ze wang.
Pov esmee
Ik kan nicole en rein echt niet uitstaan samen rein mag gelukkig zijn en een vriendin hebben maar ik ben zo jaloers..
Het is 15:05 en de bel gaat nicole geeft rein snel een kus en ze loopt snel richting der fiets ze heeft een afspraak. Ze krijgt een bericht
( R = Rein N = Nicole )
R : het is uit.
N : wat waarom? 😭
Net op dat moment ziet ze rein naar buiten komen ze fietst met tranen in der ogen weg " NICOLE kom alsjeblieft terug " hoort ze achter zich
R : Nicole ik was het niet het was esmee ze had me mobiel en toen heb ze dit gestuurd ik hou echt van je waar ben je?
N : het zal wel rein je hoeft me niet te zoeken.
----------
10 lezers is part 3
xxx K.
YOU ARE READING
brOKen
ФанфикHey ik ben nicole ik ben 15 jaar oud en al een tijdje samen met Rein hij zit sinds kort in een boyband. Cheyenne is me beste vriendin ik heb haar leren kennen door Daan die ook deel uit maakt van de boyband. De relaties gaan sinds ze in een boyband...