O čtyři roky později....
Poposunula jsem si brýle na nose a pokračovala ve čtení své oblíbené knížky.
,, Zlato už jsem doma " zakřičel Dylan z kuchyně. Položila jsem knížku vedle sebe a sundala si brýle, které jsem si následně dala do pouzdra.
,, Ahoj tak jak bylo v práci?" Dylan pracuje ve firmě s jeho otcem.
,, Jako vždy, blbě nebyla si tam ty "řekl a políbil mě.
,, V troubě máš oběd, udělala jsem svíčkovou tak doufám že ti bude chutnat " usmála jsem se.
,, Určitě bude si skvělá kuchařka" úsměv mi opětoval.
,, Tak to tedy děkuji " uchechtla jsem se a přitáhla jsem si ho do polibku.
,, Jo a zítra jdeme na tu svatbu" přikývl. Musela jsem se usmát moje nejlepší kamarádka se bude vdávat, už to nebude Carterová, ale Fosterová ano, ano jsou opět spolu. Už jim je 21 takže mají rozum o něco větší,než když jsme byli na střední.
,, Jo a ještě něco dnes si jdu s holkama vyrazit na rozlučku se svobodou " usmála jsem se.
,, Jo já jdu zase s klukama slíbil jsem to Jackovi že půjdu" úsměv mi oplatil.
,, Ne aby si se mi moc opil " řekla jsem vážně a vlepila mu pusu.
S holkama jsem měla jít, až v sedm do nějaké restaurace a potom někam pít, přece jenom je to rozlučka se svobodou, tak se musíme pořádně zřídit.
Bylo nějakých půl šestý a já šla do koupelny si napustit vanu, abych trochu zrelaxovala. Vysvlékla jsem se z mého domácího oblečení a následně ho hodila do špinavého prádla.
Naložila jsem se do horké vany a namydlila si tělo mým oblíbeným kokosovým sprchovým gelem.
Vylezla jsem z vany utřela se a šla s ručníkem obmotaným okolo těla pro čisté spodní prádlo a můj outfit:
A přesunula jsem se s oblečením do koupelny a tam nalíčila a udělala něco s vlasy. Vyhrál vysoký culík. Ještě jsem vlasy v culíku přežehlila, abych je měla ještě víc rovné.
,, Hmm tak na tohle bych si zvykl "řekl a projel mě očima od shora dolů, byla jsem před ním jen ve spodním prádle.
Jen jsem se šibalsky usmála a věnovala se nanášení hnědé matné nude rtěnky.
,, Máš ještě půl hodiny čas nee" zašeptal mi do ucha.
,, To mám no" otočila jsem se na něj a hned mě začal líbat, skočila jsem mu okolo pasu a Dylan mě hned odnesl do ložnice.
Začala jsem ho svlékat. Ani ne deset vteřin a už jsme byli bez oblečení.
Začal mě vášnivě líbat. Jemně do mě vnikl a já si užívala každý okamžik.*****
,, O můj bože, o můj bože zase nestíhám! " říkala jsem si pro sebe když jsem se oblékala.,, Sakra!" vyjekla jsem, když jsem málem spadla ze schodů po kterých jsem běžela opravdu rychle, varuji vás nikdy neběhejte po schodech na podpatcích nikdy to nedopadá dobře.
Vyšla jsem ven kde na mě čekalo Ashley auto, otevřela jsem a sedla si na místo spolujezdce.
,, Osm minut zpoždění babe "řekla Jess s úsměvem na tváři, bylo vidět že je opravdu šťastná.
,, Já vím, já vím jen jsem měla něco jiného na práci" uchechtla jsem se a holky se na mě šibalsky koukali.
,, No co i já si ráda užívám "zasmála jsem se a holky se mnou.
,, Tak a můžeme jet!" zařvala Jess se zdviženými ruky nad hlavou.
Ahooj vítám vás u pokračování Why Me. Doufám že toto pokračování bude mít taky úspěch budu ráda za každý vote a komentář, můžete mi napsat co si zatím o tom myslíte 😄🔥
Zatím paa ❤️
°Jane°
ČTEŠ
No leave me...
RomancePokračování Why Me? ❤️..... Emily je už 21 let, začíná si zakládat svou rodinu. Vše vypadá dokonale, ale my nejsme v pohádce... Vše se zvrtne jen kvůli malé puse, která trvala jen pár vteřin a od té doby jde vše z kopce. Jedna malá pusa a váš dokona...