Hoofdstuk 8

733 25 5
                                    

"Hey Skyler kunnen we misschien praten?"
"Nevada ?"
"ja ik weet dat het misschien onverwachts is, Maar ik wil het echt goed maken."
Ik zeg verder niks en loop met Nevada mee. 

 ''Oke Skyler kijk het spijt me voor wat er is gebeurd. De dingen die ik heb gezegd had ik nooit mogen zeggen.'' 

"Ik vergeef het je maar vergeten gaat moeilijk worden.''

''Dat snap ik maar kunnen we weer vrienden worden?''

''Vriendinnen kun je verliezen maar jij bent m'n zusje.''

'' Oh my god!!'' Ik schrik en draai me om. 

''Hebben jullie het eindelijk goed gemaakt?!!'' Schreeuwt Naomi terwijl ze haar armen om mijn nek heeft van achter. "Ja het is al goed. Ik moest me gewoon niet aanstellen.''

''Ooff dat duurde lang , Maar you are back!!!'' zegt Natalia .

''Ik heb jullie gemist!!''

''We moeten wel weg tho...'' Zegt Nevada.

''Waar gaan jullie heen?'' vraag ik aan Nevada.

''Dansles , we moeten wel echt opschieten. Zin om mee te gaan?'' zeggen Natalia en Naomi.

''Euhm sure waarom niet. Is het goed als ik me dan even om ga kleden?''

"Kunnen we jou misschien het adres geven dan kan je ook komen .want als we wachten komen we te laat.'' 

''Nee is goed. Dan ben ik er over een half uurtje!''

Nevada, Naomi en Natalia lopen richting het hek en ik loop naar de kamer.

''When I think about the way we used to be

When I think about the things you took from me
I know that I am so much better
Better off.'' Zing ik vrolijk terwijl ik dagdromend naar de kamer loop.

zingend loop ik de deur door.

''Jij bent vrolijk wat is er gebeurd?''
"ow niks hoor."
Ik loop met een grote lach naar mijn slaapkamer. En trek een joggingbroek aan.

Ik doe mijn haar in een hoge knot ik zet mijn bril op en loop de kamer uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik doe mijn haar in een hoge knot ik zet mijn bril op en loop de kamer uit.
Ik pak een kleine rugzak en een fles water en wil net weg lopen maar Jayden houdt me tegen.
"Skye waar ga je heen?"
"hmm niks belangrijks."
Ik pak mijn sleutels van het kastje naast de deur en ren de gang door.
Als ik eindelijk de garage zie ren ik naar m'n scooter.
Ik zet de scooter aan en rijd naar de locatie die Nevada me heeft gegeven.
Als ik er eindelijk ben parkeer ik mijn scooter en loop ik het gebouw in.
De vrouw aan de receptie vraagt wat ik kom doen maar ik loop langs haar.
Ik volg het bord waar danszaal op staat.
Als ik bij de zaal ben loop ik zonder te twijfelen naar binnen.
"Skyler je bent er!" Schreeuwt Nevada.

Wear the rules || Badass part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu