Clarie zdvihla hlavu a pozrela sa na mňa. Oči mala červené a neprestajne z nich tiekli slzy. Jej maskara bola dosť roztečená a musím povedať, že aj v takomto stave bola veľmi pekná. Nevedela som, čo robiť. Len tak som stála medzi dverami a pozerala sa na moju najlepšiu kamarátku ako sa trápi. Prikročila som k nej bližšie a chcela som si k nej sadnúť a objať ju, ale ona ma predbehla. Postavila sa a zovrela ma do objatia. Cítila som, že neprestala plakať. Po chvíľke sa odtiahla a pri pohľade na moje tričko zmáčané jej slzami sa pousmiala.
,,Prepáč." vydýchla. Ako odpoveď som sa usmiala. Sadli sme si na zem oproti sebe a ja som nevedela ako začať. Chcela som sa spýtať, čo sa deje, prečo plače, či je to kvôli Lukovi...Samozrejme, že je. Plače kvôli tomu. Nie je to neslušné, vypytovať sa? Ale srať na slušnosť..
,,Čo sa deje Clarie?" spýtala som sa nesmelo.
,,Nič." povedala a v zápätí vzlykla.
,,Samozrejme." povedala som ironicky. Clarie sa usmiala.
,,Je to zložité." pokrčila plecami.
,,Ja som chápavá." odvetila som.
,,Nebudeš mi veriť." povzdychla.
,,To si myslíš?" zdvihla som obočie. Znova pokrčila plecami. Vidno, že sa trápi. Nahla som sa k nej a objala ju. Keď sme sa pustili, pozrela som jej do očí.
,,Čo sa stalo?" spýtala som sa a vedela som, že vie o čom rozprávam. Luke a ona.
,,Bolo to hrozne dávno." ďalšia výhovorka.
,,To mi je jedno! Trápiš sa preto a to mi jedno nie je." povedala som presvedčivo. Clarie sa pousmiala.
,,Poznáš Liz, že?" spýtala sa. Liz? Lukova mama? Čo s tým má ona?
,,Jasné. Však je to moja suseda. Teda bola ešte pred troma týždňami.." povedala som.
,,Je milá, že?" spýtala sa.
,,Hej, mám ju rada." prikývla som.
,,Ja nie. Ani ty by si nemala, keby ti spravila to, čo mne. Vlastne ju nenávidím." pokrčila plecami. Nenávidí? Čo jej Liz mohla urobiť?
,,Čo spravila?" spýtala som sa zmätene a prekvapene zároveň.
,,Zaplietla sa s mojim ocom." povedala a z očí sa jej vykotúľali ďalšie slzy. A preto taký cirkus? Chápem, že to muselo byť ťažké, ale že by preto tak vyvádzala?
,,Nie je to tak, ako si myslíš. Nie je to také jednoduché." pokrútila hlavou, keď uvidela môj výraz.
,,Mala som asi rok. A Liz sa s ním zaplietla. Mama im na to prišla..." začala ale prerušil ju vlastný vlzyk.
,,A potom Liz otehotnela..." pokračovala. Počkať, počkať... Clarie mala rok.. a Liz otehotnela..Luke je od nej o rok mladší..Pane bože! Mimovoľne som si rukou zakryla ústa.
,,To znamená..." začala som, ale ani som to nevedela dopovedať.
,,Luke je asi môj brat... nevlastný." povedala a povzdychla si. Ale prečo ho potom za to vinila? Nie je jeho chyba, že sa narodil.
,,Keď to mama zistila, to že je Liz tehotná..ušla od nás a potom sa.. no, zabila sa..." pokračovala ale zase toho veľa nepovedala, lebo sa rozvzlykala.
,,Keby...keby sa Luke nenarodil.. keby..mama by sa nezabila.." vlzykala. Tak pre toto ho vinila.
,,Naši by to určite prekonali, keby Liz neotehotnela... Najhoršie na tom je, že Luke o tom nevie... Liz o tom nikomu nepovedala... Všetci si myslia, že Liz je svätá, ale pritom je to obyčajná cundra..." vysvetľovala cez slzy a divoko gestikulovala.
ESTÁS LEYENDO
Br(ok)en // 5SOS (SK)
Fanfic,,Aj napriek všetkému čo sa stalo, nič neľutujem," ACHTUNG: tento príbeh som písala pred približne dvoma rokmi a po spätnom prečítaní cítim povinnosť varovať prípadných čitateľov, že príbeh ktorý sa chystáte čítať obsahuje množstvo chýb, či už pravo...