Gledam ih kako pozorno prate moje pokrete i sa strahom odmahnem glavom na njeno pitanje.
Čujem kako skoro svi uvlače dah i u sobi opet opasno zahladi.- Sranje - Track tiho dobaci dok naglo ustaje i bijesno stane iza stolice.
- Ona je kćerka jebenog predsjednika! A Tan, idiot, joj je možda napravio malenog mutanta vuka!
- Track! - Tammy ga zaustavi i pokaže mu glavom na mene, nesvjesna toga da ruke držim zaštitnički preko trbuha i dišem plitko dok razmišljam o malenoj kopiji Tana.
- U redu, smirite se svi, to ne mora ništa značiti. Možda nisu bilj njeni plodni dani, ne mora značiti da je trudna.
Ellenor progovori dok nas sve pozorno gleda, ima toliku moć govora da svi kimamo glavom kao potvrdu.- Neka ju Hero svejedno pregleda - Frost dobaci i tad ponovo svoj zaljubljeni pogled vrati na Tammy.
- Tammy, pod hitno te trebam u sobi - govori dok ju već podiže na ruke i privuče ju nježno u svoj zagrljaj.
- Ne, Frost želim biti uz Emily - koprca se u njegovom zagrljaju da ju pusti, ali on ju jače stisne i čujem kako joj tiho govori.
- Dragon će ju čuvati, a ti slatkice ideš sa mnom, milom ili silom! - ali nježno spusti usne do njenog nosa i poljubi ju, gledam kako ona kima glavom, a on već pokreće noge i okrenem se dok gledam u njegova široka leđa kako brzo odlaze.
- Ostani uz Emily, kao da čuvaš Tammy, Dragon!
Muškarac kimne glavom i odmah se okrene prema meni te priđe bliže i zaštitnički stane iza mene.Okrenem pogled natrag prema Tracku i Ellenor, koji me i dalje procjenjuju. - Emily, kolika je šansa da će tvoj otac pobijediti? - zbunjeno ju pogledam.
- Ne znam.
- Kako ne znaš? Niste u dobrom odnosima ili? - kao jebeni novinar je, ali znam da nema šanse da izbjegnem njena pitanja.
- Jesmo, samo nisam u njegovoj kampanji, nisam željela biti dio toga pa mi je otac dozvolio da se udam prije dvije godine. Ali tek nedavno sam saznala da mi je moj otac zapravo kupio muža.
Prvi put naglas govorim cijelu istinu i stvarnost svog života te mi glasan dah izađe s usana i kao da se veliki kamen podigao s mojih leđa.
- Vauu, a ja sam mislila da je moja obitelj luda - doda Ellenor dok spušta glavu i piše nešto na papir. - Znači, ti si razvedena?
- Ne - podigne pogled s papira i opet me pogleda.
- Znači, ne borimo se samo protiv predsjednika države, već i protiv ljubomornog muža - sarkastično mi dobaci.
- Tangus ih baš zna izabrati! - Track spušta ruke na stol te se nagne prema meni i osjetim kako se Dragon promakao za korak.
- Emily, ne znam, ali nešto u tebi mi ne odgovara, jednostavno si previše smirena i umiljata. Prestani biti dobrica i reci mi zašto si zavela Tana?
Teško udahnem prema njemu i bijesno ga pogledam te ustanem na svoje klimave noge. - Jebi se, to je sve što ću reći na tvoje insinuacije!
Okrenem se i krenem napustiti prostoriju te osjetim kako iza mene i dalje netko hoda, okrenem se i nađem se oči u oči s Dragonom.
- Ne moraš me pratiti!
- Da, moram - njegovo veliko tijelo se trzne prema meni i sa strahom zakorači korak unatrag.
Stane kraj mene i pokaže mi rukom da izađem prva te to i učinim dok je on kao jebena sjena iza mene. - Desno uz stepenice, tvoja soba je broja 3b - dobaci dok me okreće desno bez da me ikako dirnuo.
YOU ARE READING
Tangus - Završena
Fantasy2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...