Ty jsi, ale génius

775 61 6
                                    

Loki si spal v jejich posteli, ale měl noční můry. Každou chvilku křičel ze spaní. Tonyho už to štvalo, a proto jej vzbudil. Viděl, jak mu je blbě. Bylo mu jej líto a upřímně mu rozuměl. On sám nemohl spát, protože měl noční můry. Měl je, ale kvůli němu.

I když též chápal, proč to dělal. Chtěl si zachránit svůj vlastní krk. Dělal to pro přežití. Podle toho, jaké měl kruhy pod očima. Určitě prožíval muka. Byl si jist, že jej týrali, nebo aspoň jednou znásilnili.

Sedl si k němu a objal jej. Menší opora se vždy šikne. Hladil jej po jeho zpocených vlasech, aby uklidnil svůj dech.,,Klid nikdo ti neublíží" Ano, slavný Tony Stark utěšuje nebezpečného Boha lží a falše. V tuto chvíli mu to bylo jedno.

Musel se snažit, aby na něj nezačal křičet. Co si to dovoluje na něj sahat. Uvědomoval si, ale jeho ochotu. Dokonce za jeho dotek byl rád. Jeho přítomnost jej uklidňovala. Pro Lokiho to bylo něco nového. Nikdo jej neměl rád.

Tony cítil jeho menší trhnutí, když uslyšel bouchnutí dveří.,, Klid, jsem se můžou dostat jen Avengers " Dál se jej pokoušel uklidnit. Bůh se k němu přitiskl. Vážně nevěděl, co dělá, ale snažil se si nechat pomoci.
Nakonec jej zcela uklidnil. Loki se nechtěl od něj odtáhnout.

Skoro spal, jenže to by zase prožil muka. Rozhodl se zůstat v Anthonyho vřelé náruči. Také jeho neuštěpačnost byla kvůli jejich prokletí. Ano, už může říkat jejich. Loki v hloubi duše byl opravdu rád. Byl ve své podstatě šťastný, že se někdo o něj zajímá. Ať už je to pouhý smrtelník, či tento egoistický chlap. Hlavní je teď, že vůbec někdo.

Objímali se snad věčnost, až nakonec Tony přestal. Podle jeho maličkosti to bylo divné. Sice příjemné, ale divné.,,Loki? " Mírně se optal muže vedle sebe.,, Co je Anthony? " Když do řekl jeho jméno, svraštil obočí. Takto mu říkával otec. Nikdy se mu nelíbilo, když takto uslyšel své jméno.

,, Už si v pořádku? " Optal se s menším náznakem ochrany.,, Jo jsem, ty génie" Loki se musel teď zase nějak stát zlým. Nesměl mu ukázat své slabiny. Bál se, že by je někomu řekl a poté by mu všichni začali ubližovat. To ještě, ale nevěděl, že má už o jednu slabinu více.

-----------------------------

Napínavé?
Taky si myslím.
Doufám, že se vám kapitola
líbí a zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat