״אריק״ צעקתי לו, אך הוא לא ענה.
פאק,פאק,פאק!!! מה אני אמורה לעשות עכשיו?!
מיד יצאתי אחריו מהחדר ״אריק״ צרחתי שוב פעם, בקושי יכולה לדבר כי דמעות התחילו לרדת לי. הדמעות שלי לא הפסיקו לרדת, המשכתי לצעוק לאריק במסדרון, הוא לא ענה. אין לי מושג לאן הוא הלך, אני מפחדת שיקרה לו משהו, רק זה מה שחסר לי. התיישבתי באמצע המסדרון, כמו ילדה עזובה והמשכתי לבכות, הדמעות פשוט לא הפסיקו לרדת. כריס יצא מהחדר של הבנים, הוא שמע את הצעקות שלי. הוא ראה אותי יושבת ובוכה ״מה זה? מה קרה לך?״ הוא שאל בדאגה וחיבק אותי ״ג׳סיקה״ אמרתי לו ״מה איתה?״ הוא שאל ״אתמול לפני שנרדמתי היא שלחה לי הודעה, היא כתבה בה שאם אני אפגע באריק היא תפגע בי, התעלמתי מההודעה, לא עניתי לה, והיום אחרי שאריק העלה את התמונה שלנו לסטורי היא שלחה לי עוד הודעה וכשהיא שלחה אותה הטלפון שלי היה על השולחן ואריק ראה שהטלפון שלי נדלק אז מהר כיביתי אותו כדי שהוא לא יראה שזאת ג׳סיקה ששלחה את ההודעה. כשהגענו לחדר הוא שאל אותי מי שלח לי את ההודעה ולא רציתי להגיד לו כדי שהוא לא יכעס על ג׳סיקה כי הם רק אתמול נפרדו אבל הוא התחיל להרים את הקול והכריח אותי לספר לו אז סיפרתי, ואז כשהוא גילה שזאת ג׳סיקה ששלחה את ההודעות הוא פשוט צעק ויצא מהחדר. צעקתי לו והוא פשוט לא ענה ועכשיו אין לי מושג איפה הוא ואני מפחדת שיקרה משהו״ אמרתי לו ״הכל יהיה בסדר אל תדאגי.בואי ניכנס לחדר,כשתירגעי קצת נלך לחפש אותו טוב?״ הוא שאל אותי ״טוב״ אמרתי לו ״תודה״ הוספתי וחיבקתי אותו. הוא עזר לי לקום מהרצפה ונכנסנו לחדר.
הטלפון שלי לא הפסיק לצפצף אפילו לשנייה אחת, מלא הודעות מחברות שלי, מהחברים שלי, מאנשים שאני לא מכירה, ילדים שאני הכרתי אבל אף פעם לא יצא לי לדבר איתם, אבל הכי הרבה מבנות שאוהבות את אריק. עוד שנייה הטלפון שלי קרס מכמות ההודעות שקיבלתי באינסטגרם ובווטסאפ.
אחרי כמה דקות שניסיתי להרגיע את עצמי, הבכי נפסק. ״את בסדר עכשיו?״ כריס שאל אותי ״כן,כן בוא נצא״ אמרתי לו ויצאנו.
המקום הראשון שהלכנו אליו כדי לחפש בו את אריק היה הספות שליד הבריכה, אריק בדרך כלל נמצא שם בלילה אם הוא צריך להירגע או סתם לשבת עם עצמו. הלכנו לשם אבל הוא לא היה שם. חיפשנו בערך בכל פינה בבית מלון במשך יותר משעה אבל פשוט לא מצאנו אותו. ״טוב בואי״ הוא אמר לי ״מה? לאן?״ שאלתי אותו ״בואי נעשה סיבוב עם האוטו נחפש אותו פה באזור״ הוא אמר לי ״טוב״ אמרתי לו. נכנסנו לאוטו והתחלנו לעשות סיבובים באזור של הבית מלון, בכל מקום שחיפשנו אותו הוא לא היה, המקום האחרון שחיפשנו בו הייתה הגלידרייה שהיינו בה היום, אולי אריק הלך לקנות לעצמו גלידה כדי להירגע, באמת שכבר אין לי מושג אבל זאת הייתה האפשרות האחרונה שלנו. נעצרנו ליד הגלידרייה, כל כך ציפיתי שאריק יהיה שם אבל הוא לא....
ישר הסתובבתי לכריס והתחלתי לבכות, חיבקתי אותו חזק בתקווה שאף אחד לא יראה שאני בוכה, הוא חיבק אותי בחזרה ״איפה הוא? אני משתגעת כבר״ אמרתי לו, לא מפסיקה לבכות ״ששש הכל יהיה בסדר״ הוא אמר לי והמשיך לחבק אותי.
נכנסנו לאוטו וחזרנו למלון, נכנסנו לחדר של אריק וכריס ״חכי פה אני הולך לכמה דקות״ הוא אמר לי ״לאן אתה הולך?״ שאלתי אותו ״סמכי עליי״ הוא אמר לי ויצא. איפה אריק עוד יכול להיות? אוף אם לא הייתי מספרת לו כל זה לא היה קורה בכלל. הטלפון שלי נדלק מהודעה שנשלחה אליי, זה היה כריס ״אריק בגג״ הוא כתב לי ״איזה גג? על מה אתה מדבר?״ שלחתי לו ״תיכנסי למעלית ותלחצי על הקומה האחרונה, זה הגג של המלון. תבואי״ הוא כתב לי ״טוב אני באה״ אמרתי לו ורצתי ישר לכיוון המעלית.
לחצתי על הקומה האחרונה ולא הפסקתי לרעוד מהלחץ, למה הוא הלך? קרה לו משהו? הוא בסדר? הוא אמר לג׳סיקה משהו? היו הרבה שאלות בראש שלי, המעלית נפתחה והתקדמתי לכיוון דלת הגג, הלב שלי דפק על מאתיים. פתחתי את הדלת, ראיתי שם רק את אריק, מסתכל על הנוף שהיה שם מהגג, כנראה כריס הלך ״אריק״ אמרתי והדמעות התחילו לרדת לי, הוא הסתובב אליי ״ליה״ הוא אמר לי והתקדם אליי במהירות וחיבק אותי. לאט לאט התחלתי להרגיש דמעות יורדות על הגופיה שלי ״אני מצטער, אני מטומטם״ אריק אמר לי, התנתקתי מהחיבוק שלנו והסתכלתי עליו, דמעות ירדו לו ״היי, תסתכל עליי. אתה לא מטומטם, בחיים אל תגיד דבר כזה על עצמך״ אמרתי לו וניגבתי לו את הדמעות תוך כדי שאני בוכה בעצמי. הוא הסתכל עליי וניגב לי את הדמעות ״אני אוהב אותך״ הוא אמר לי וחיבק אותי ״גם אני אוהבת אותך״ השבתי וחיבקתי אותו בחזרה ״סליחה״ הוא אמר לי ״זה בסדר״ אמרתי לו והמשכתי לחבק אותו. כשהתנתקתי מהחיבוק אריק תפס לי את היד ומשך אותי בחזרה לחיבוק ״אל תעזבי אותי, רק עוד קצת״ הוא אמר לי ״אני לא אעזוב״ אמרתי לו והמשכתי לחבק אותו. שנינו בכינו, אריק ניגב את הדמעות שלי ואני ניגבתי את שלו. התקדמנו לכיוון המעלית, אריק סובב אותי ונתן לי נשיקה ״אני לא כזה אני מבטיח״ הוא אמר לי ״אני יודעת״ אמרתי לו ונכנסנו למעלית. נכנסנו לחדר שלו, ״אולי תישני פה היום?״ הוא שאל אותי ״אני אלך להחליף לפיג׳מה ואז אני אבוא טוב?״ אמרתי לו ״טוב״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה ויצאתי מהחדר. כשנכנסתי לחדר סיפרתי לאמא שלי על הכל,אני אף פעם לא הסתרתי ממנה משהו, אבל זה לא שהתכוונתי להסתיר פשוט ניסיתי להתעלם מההודעות של ג׳סיקה ״איך לא סיפרת לי על ההודעות שהיא שלחה לך?״ היא שאלה אותי ״לא יודעת, זה קרה אתמול וניסיתי להתעלם מזה כדי שאני באמת אוכל להנות היום עם כולם״ אמרתי לה ״ואריק בסדר עכשיו?״ היא שאלה אותי ״כן כן, לקח לי ולכריס מלא זמן לחפש אותו אבל בסוף הוא היה בגג״ אמרתי לה ״אה בסדר, את ישנה בחדר שלו היום?״ היא שאלה אותי ״כן, נראה לי שהוא צריך את זה״ אמרתי לה ״טוב, אם את צריכה משהו תבואי״ היא אמרה לי ״תודה״ אמרתי לה ״אני הולכת להחליף לפיג׳מה ואז אני אלך״ הוספתי ״בסדר״ היא השיבה. החלפתי לפיג׳מה ויצאתי ״ביי אמא״ אמרתי לה ״ביי תהני״ היא אמרה לי וסגרתי את הדלת. דפקתי על הדלת ואריק פתח לי ונתן לי נשיקה. נכנסנו מתחת לשמיכה, שמתי את ראשי על החזה שלו ועצמי עיניים תוך כדי שהוא העביר את ידו בשיער, זה היה כל כך נעים ומרגיע, תוך כמה דקות נרדמתי.
קמתי באמצע הלילה בבהלה, חלמתי חלום רע. אריק מיד קם לבדוק אם אני בסדר ״מה קרה? את בסדר?״ הוא שאל אותי ״סתם, חלמתי חלום רע, סליחה שהערתי אותך״ אמרתי ״בטוח שאת בסדר?״ הוא שאל אותי ״כן אני בסדר תחזור לישון״ אמרתי לו, ונתתי לו נשיקה. שנינו חזרנו לישון.
השמש הפריעה לי בעיניים והעירה אותי ״בוקר טוב אהובתי״ אריק אמר לי ולמשך כמה שניות קפאתי, זאת הפעם הראשונה שהוא קרא לי ׳אהובתי׳ יואו אני מתרגשת כמו ילדה קטנה ״בוקר טוב״ אמרתי לו, הוא התקדם לכיווני וחיבק אותי. ״אתה בא לצחצח
שיניים?״ שאלתי אותו ״כן יאללה בואי״ הוא אמר לי והלכנו לצחצח שיניים. כשסיימנו לצחצח שיניים יצאנו מחדר האמבטיה והתיישבתי על המיטה של אריק, הוא בא אליי מאחורה וחיבק אותי. הסתובבתי אליו והמשכתי לחבק אותו, הוא הסתכל עליי ונתן לי נשיקה ״עכשיו אני יכול להגיד בוקר טוב״ הוא אמר לי וחייך.
״אני הולכת להתלבש ואני חוזרת״ אמרתי לו ״תחזרי מהר״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה יבשה על השפתיים ״אל תדאג״ אמרתי לו ויצאתי מהחדר.
כשנכנסתי לחדר ראיתי את אמא שלי רואה טלוויזיה ״בוקר טוב נסיכה שלי״ היא אמרה לי ״בוקר טוב אימוש״ אמרתי לה ״נו איך היה?״ היא שאלה ״היה כיף למרות ששנינו נרדמנו תוך איזה חמש דקות״ אמרתי והיא צחקה ״טוב אמא אני הולכת להתלבש״ אמרתי לה ״כשתצאי תגידי לי גם אני צריכה להתארגן״ היא אמרה לי ״סבבי״ אמרתי לה, לקחתי את הבגדים שלי ונכנסתי לחדר האמבטיה. הדבר הראשון שעשיתי היה לסדר את השיער שלי ורק אחר כך התלבשתי. שמתי שמלה שחורה מנוקדת קצרהשמתי את התכשיטים שלי, נעלתי נעליי אולסטאר לבנות ויצאתי.
יצאתי מהחדר שלי ודפקתי על הדלת של החדר של אריק. ״זה מהר? אם זה מהר אז אני לא רוצה לדעת מה זה לאט״ אריק אמר לי וצחק ״די לקח לא לקח לי כל כך הרבה זמן״ אמרתי לו והוא המשיך לצחוק ״גם דקה בלעדייך זה יותר מדי״ הוא אמר לי וחייך, חייכתי אליו בחזרה, קפצתי עליו וחיבקתי אותו, הוא חיבק אותי בחזרה, הסתכלתי עליו ונישקתי אותו, לא יכולתי להתאפק.
ירדתי ממנו והוא לקח אותי והתיישבנו על המיטה.
״אני צריך להגיד לך משהו״ הוא אמר בטון רציני, ישר רצו לי מחשבות שליליות בראש, חשבתי שקרה משהו רע ״אני רוצה להגיד לך שאת שלי, שזכיתי בך ושום דבר שבעולם לא יגרום לי לוותר עלייך, עלינו, אני אוהב אותך״ הוא אמר לי. הלב שלי נפל לרצפה, התחלתי להסמיק, אפילו ירדה לי דמעה קטנה,אריק ניגב לי אותה וישר חיבקתי אותו. אני אפילו לא מצליחה לתאר במילים כמה שאני אוהבת אותו, זה פשוט בלתי אפשרי. ״אני אוהבת אותך ואני בחיים לא אוותר עליך״ אמרתי לו ונישקתי אותו. זה היה הדבר הכי יפה שאמרו לי, הרגשתי עדיין את הלב שלי דופק!
אני באמת לא מבינה איך? איך זה שכל פעם הוא גורם לי להתאהב בו יותר ויותר, אני לא מצליחה להבין את זה. אני לא חושבת שהרגשתי ככה כל החיים שלי. היה לי רק חבר אחד לפניו, אבל גם איתו פחדתי להתנהג בטבעיות, פחדתי שהוא לא יאהב אותי, שהוא לא יאהב את מי שאני. עם אריק אני יכולה להיות מי שאני ועדיין לדעת שהוא אוהב אותי לא משנה מה. ״אני רוצה שתדעי שאת מושלמת, ושאת שלי!״ הוא אמר לי וחייך ״אני אוהבת אותך יותר ממה שאהבתי מישהו כל החיים שלי״ אמרתי לו והוא התקרב אליי ונישק אותי. הנשיקה נמשכה די הרבה זמן, אף פעם לא חשבתי שיש לי כל כך הרבה אוויר, איך לא נגמר לו האוויר? אבל נהניתי מכל רגע. הוא תמיד מצליח להרגיע אותי, מצליח לגרום לי לחשוב על דברים חיוביים. אני חושבת שהוא הוסיף יותר אור ושמחה לעולם שלי,תמיד הייתי ילדה חייכנית ותמיד אהבתי לצחוק ולשמוח. אריק פשוט הוסיף יותר אור לחיים שלי, ואני אוהבת אותו כל כך, הוא תמיד גורם לי לשמוח יותר ולחייך יותר, נותן לי הרגשה שאף אחד אחר לא נותן לי. אני פשוט אוהבת אותו,ועוד יותר אני אוהבת את זה שהוא שלי.
ירדנו לחדר האוכל מחובקים, כשנכנסתי קפאתי במקום. ״אני לא מאמינה שהוא פה״ אמרתי.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
את מי ליה ראתה שגרם לה לקפוא במקום?😱🤨
מחר פרק חדש!!!!😉🔥
אריק כזה חמוד!!😍
אחד הפרקים האהובים עליי❣️❣️
אוהבת אתכם❤️
אל תשכחו להוסיף צבע לכוכב⭐️🙏🏻
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romantizm״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...