23.

1.4K 108 4
                                    

So-Young szemszöge:

-Jungkook ne kezd megint az "Adj neki egy esélyt" dumád.-szögezem le előre az ajtón benyitó alaknak ,akinek csak lépteit hallom ,mivel az ajtónak háttal épp a szekrénybe pakolok be.
Nem hiszem el ,de épp most költözök be ideiglenesen a dormba.
-Jó tudni ,hogy ilyeneket mond neked-hallom meg hirtelen a választ Jimin szájából.
-Te?
-Én.So-Young figyelj-kezdene bele monológjába ,de én nem hagyom ,hogy befejezze.
-Nem érdekel.
-De azt sem tudod mit akarok mondani-hajtja le a fejét.
-Nem tudom és nem is érdekel.Nem érdekelsz sem te ,sem a mondanivalód ,szóval most már el is mehetsz.
-Na jó...Megértem dühös vagy..De nem zavarhatsz el innen.Itt lakom.
-Oké..Igazad van.-ismerem be-De ez a szoba most az enyém is szóval innen kiküldhetlek.Szóval tünés-mutatok az ajtóra.
-De Cseri..
-Milyen Cseri?-akadok ki ekkor-Nincs semmijen Cseri.Húzz innen kifelé a picsába és ne Cserizz itt nekem!-ekkor hozzálépek és mellkasát taszigatva kezdem kilökdösni a szobából.
-Valami gond van?-jelenik meg ekkor Suga az ajtóban.
-Semmi gond.Menj és foglalkozz a saját dolgoddal-fordul hozzá gyorsan Jimin ,majd ismét rám néz.
-Nekem úgy lászik ,hogy So-Young nem akar téged bent látni-lép be ekkor Yoongi is a szobába-Kifelé!-utasítja Jimint.
-Inkább neked kéne elhúznod innen.-válaszolja Jimin.
-Na jó elég lesz.Tiszta tesztoszteron szag lesz a szobában.Álljatok le-nevetem el magam feszengve.

Ahogy ez a kettő egymásnak feszül.Jiminnek a kisujjával és a fél fejjel kisebb méretével...még a végén kikapna Sugától.
-Ő köt állandóan belém.-mondja Jimin.
-Ò ad rá állandóan okot-feleli Yoongi.
-Na jó.A vita megelőzése végett inkább menjetek ki mind a ketten.-mondom végül ,majd egyik oldalamon Jimint ,másik oldalamon Sugát ragadom meg és kitessékelem őket a helységből ,majd egy "Sziasztok" után orrukra csukom az ajtót.

-Nem nincs ott..Ahj Jin hyung ellopták fogd feel!!!-hallom meg a nappaliból Taehyung hangját kb egy óra múlva.
-Nyugodj már meg Tae.Ki lopná el?Valószínűbbnek tartom ,hogy csak elpakoltad valahová.
-Mit kerestek?-kérdezem mikor odaérek hozzájuk.
-Nem mit ,hanem kit.
-Eltűnt egy tag?-rémülök meg.
-Rosszabb-feleli Tae komolyan-Brokkoli úr.
-Mi bajod?-értetlenkedek.
-Van egy plüsse..Vagyis 1000 plüsse van ,de ő a kedvence..Két éve kapta a nagymamájától.-magyarázza RM ,miközben ő is keresi a püsst a kanapé alatt.
-Oh értem..Segítek megkeresni.-felelem ,majd én is nekiállok a kutatásnak.
-Rendben.Akkor szervezzünk kutatócsoportokat.Rap Monster ,Suga és Jin tiétek a konyha és az étkező.J-Hope ,Jungkook és én nézzünk át 4 hálószobát ,Jimin ,So Y. tiétek pedig a maradék 3 hálószoba és a nappali.Aki megtalálja Brokkoli urat sikít.-adja ki a parancsot Tae katonásan ,majd mindenki indul is az útjára.

Bár nem repdestem az örömtől ,hogy Jimint kaptam kereső partnernek ,próbáltam figyelmen kívül hagyni és inkább a zöld plüss megtalálására koncentráltam.

-Tuti ,hogy nincs a házban.-ül le 20 perc kutatás után Jimin épp Suga ágyára ahol most keresgélünk.
-Hát azért nézd meg mindenhol.Tae nem fog lehiggadni ,amíg meg nem lesz az az izé.-felelem továbbra is keresgélve.
-Már mindenhol néztem-mondja.
-Szekrény mögött,szekrényben?
-Pipa.
-Fiókokban ,polcon?
-Pipa,pipa.
-Ágy alatt?-kérdezgetem tovább ,mikor épp Suga dolgozó asztala alatt keresgélek a gépe kábelei között kuporogva.
-Oh..ott nem..Jó ötlet.-feleli Jimin.

Ezután pár perc csend következett és mikor végre kigabalyodtam a számítógép és hangfal kábelek közül, elég vicces látvány fogadott.
Jimin egyik kezével az ágyat emelte fel ,a másik kezével pedig alatta matatott.Azonban mivel elég rövidek az ujjai eléggé meg kellett nyújtóztatnia tagjait és a nagy erőlködést nyelvnyújva próbálta hatékonyabbá tenni.

-Na jó várj.Ez így..nem lesz jó-nevetek,majd letérdelek mellé és míg ő felemeli az ágyat én matatni kezdek alatta.
-Na?Valami?-kérdezi Jimin pár perc múlva.
-Ömm..nem...nem tudom..várj csak..itt van valami-válaszolom ,mikor valami puhát érzek meg kezem alatt.
-Akkor vedd ki gyorsan ,mert azért annyira nem könnyű ez a francia vaságy.-motyogja a fiú küszködve.

Nagynehezen de sikerült ki piszkálnom a már falhoz szorult puha tárgyat ,ami tényleg Taehyung Brokkoli ura volt.
-Klassz.-mondom ,mikor Jimin már letette az ágyat, már rajta ül és szusszan egyet-Megyek odaadom V-nek a kis barátját.
-Várj-szólal meg hirtelen azonban a fáradt fiú-Beszélhetnénk egy kicsit?
-Szerintem nemigen van miről beszélnünk-felelem ,majd ismét elindulok ,de Jimin hirtelen felpattan és az ajtó elé lép ,így megakadályozva távozásom.
-Kérlek..So-Young..Csak 5 percet adj.-esdekel, nekem pedig nem tudom miért ,de mintha ismét megfacsarodott volna a szívem ,a gyomromban pedig ,hónapok után ismét életrekeltek a pillangók azokat a szürke tincseket és könyörgő szempárt látva.
-Legyen.Van 2 perced de utánna megyek és odaadom Tae-nak ezt a micsodát-rázom meg a kezemben lévő zöld plüsst.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now