*استيقظت صباحا احست بثقل علي خصرها وان وسادتها اصبحت صالبة جدا نظرت لة وجدتة مستغرق من النوم دفنت راسها في عنقة واستكملت نومها شعر هو بذلك فضمها له جيدا وكمل نومة*
ريان:بسم الله ماشاء الله عاشقين يا ناس وبيتريقوا عليا ويقولوا عليا مع وقف التنفيذ "ثم اكما بشر" انا بقي هخليكوا تلفوا حوالين نفسكوا ..انا لازم اعمل حاجة اه انا اصورهم احسن
*جلب هاتفة والتقط لهم بعض الصور وضحك بشر وذهب عندما استشعر انهم يستيقظون*
بيان:اه دماغي مصدعة اوي "ثم اكملت بهمس" انا لازم اقوم بسرعة قبل ما يفوق وينفخني:لا هو صاحي وهينفخك يا بيان.
*اعتدلت من نومتها سريعا وابتعدت عنة كطفلة خائفه من والدها*
بيان:حمزة انا اسفة بجد مكنش قصدي.حمزة:كنتي فين بعد العيد ميلاد؟انتي رجعتي الڤيلا هنا بعد ما مشيتي من هناك بأربع ساعات.والمسافة من هناك لهنا في عز الزحمة ساعة.
بيان"بأرتباك":ما..ما اصل انا رحت الديسكو عشان..عشان اشرب يعني.
حمزة:لية كل دة يا بيان؟
بيان:عشان كنت تعبت منك وانت بتتجاهلني وانا هموت واتكلم معاك.
حمزة:اظن انك لما طلبتي نتكلم انا وقفت لكن انتي اللي قولتي انك تعبانة.
بيان:طب ممكن نتكلم دلوقتي.؟؟
حمزة:ماشي نتكلم بس لازم نتحاسب علي انك راجعة وانتي سكرانة طينة من غير شال انتي عارفة انا كنت عاوز اديلك قلمين محترمين بس صعبتي عليا عشان الحالة اللي كنتي فيها.
بيان:طب خلاص سوري مش هعمل كدة..بس بس انا مش عارفة انت لية بتتحكم فيا كدة؟
حمزة:عشان ابوكي وصاني عليكي .وحجات تانية مش لازم تعرفيها..
بيان:طب خلاص صافي يا لبن بقي.
حمزة:امممممم.
ببان"بطفولة":خلاص بقي انت مٌتسامح مع كل الناس جت عليا وبقيت قاسي يعني.
حمزة:ماشي انا عشان مش قاسي مسمحك .بس تعالي هنا ازاى كنتي شايلة كل دة في قلبك وساكتة؟
بيان:كنت لازم اسكت واديك شوفت في الاخر جاي وعيزنا نرجع لبعض..
حمزة:دة لما يشوف حلمة ودنة..يلا قومي روحي غيري عشان انهردا السبت يادوبك روحي جامعتك..
بيان:لا انا مش رايحة الجامعة مهند هيقبلني ونروح عندهم طنط امبارح عزمتني اقضي اليوم عندم"ثم تذكرت"اوف رأف نسيتة خالص.
حمزة:اركني علي جمب كدة وقوليلي بقي مين رأف دة؟؟
بيان:دة واحد عاوز يتقدملي والمفروض ظبط معاه هقابلة انهردا عشان نشوف الحوار دة بس نسيتة وميعادة كمان ساعتين..
حمزة:لا مش هتقبلية تكلمية علي التليفون وتعتذري وتقولي انك كش بتفكري في كدة دلوقتي وخلاص..
أنت تقرأ
ياليتها ما كانت معي
Romanceالرواية رومنسية❤❤ ووممكن نقول جزء بسيط غموض ....... يارب تعجبكوا . **طبعا ممنوع النقل بدون آذن** ﴿﴿ملحوظة\اول رواية اكتبها﴾﴾ بداية النشر:23/1/2019 نهاية النشر:11/3/2019