Ron fuge repede in dormitorul baietilor pentru a-l trezi pe Harry.
Ron:Harry! Treseste-te repede!
Harry:Ă,ce ,ce s-a intamplat?Ron il trage pe Harry jos din pat si il târăște pana in camera comuna.
Harry:Ron ce naiba....?
Ron:Hermione a dispărut!
Harry:Poftim??
Ron:A dispărut! Esti surd?
Harry:Stai putin!Nici Kevin nu e in camera.Ron facu ochii cat cepele ,apoi isi lua mantia si si-o puse pe el.
Ron:Trebuie sa mergem sa o cautam!
Harry:Ron...poate....stii tu ,vor sa fie singuri....
Ron(dandu-si ochii peste cap):Poate,dar poate s-a intamplat ceva rau,am avut un coșmar.
Harry:Ce ? Ce fel de cosmar?
Ron:Nu avem timp de povești, presimt ca ceva nu e in regula..Pornisera sa o caute pe Hermione.Incercasera in biblioteca,in sala de Transfiguratie,in sala de Potiuni,in sala de Farmece si Vraji,in serele de la ora de Herbologie,in apropierea castelului,la Hagrid,in Sala Mare,chiar si in Camera Secretelor,dar nu o gasisera.
Ron:Ce ne facem?
Harry:Ron,nu ti se pare putin ciudat ca este 4 dimineata dar totusi nu ne-a prins niciun profesor?
Ron:Hm,ai dreptate ,totul era pustiu,nici macar Filch cu Doamna Norris sau Peeves nu umblau pe coridoare.
Harry:Ceva nu e in regula..
Ron:Stai,am o idee!
Harry:Ce idee ?
Ron:O sa vezi ,imi trebuie un lucru de-a lui Kevin.
Harry:Ă,fularul lui?
Ron:Perfect!
Harry se duse dupa fular iar dupa ce il lua i-l inmana lui Ron.
Ron:Aparecium!
Harry:Sa nu imi spui ca ai pus o vrajă de localizare pe fularul lui.
Ron:Am pus pe aproape toate lucrurile lui.
Harry:Esti nebun!
Ron:Poate..
Dupa ce Ron rosti vraja,incepusera sa apara niste pasi,pasii lui Kevin.Cei doi urmara pasii pana cand ajunsera....
Ron:Harry....pasii duc in Padurea Interzisa..
Harry:La naiba...
Ron:Trebuie sa intram!
Harry:Frate,nu putem sa intram,macar sa asteptam sa se crape de zi.
Ron:Tu poti ramane aici!Sunt sigur ca Hermione este acolo cu Kevin si presimt ca asta nu e bine!Daca i s-a intamplat ceva?Daca de dimineata va fi prea tarziu?
Harry:Bine...ai dreptate..
Cei doi intrasera in Padurea Interzisa,se auzea doar trosnetul crengutelor sub picioarele lor,erau inspaimantati de groaza dar trebuiau sa continuie sa urmeze pasii pentru a o gasi pe Hermione.Nu mersera foarte mult ca auzisera o rasuflare in spatele lor.Se uitara in spate,ramasesera terifiati cand observasera ca ,acum in fata lor se afla un lincantrop.Sari pe ei si reusi sa il zgarie pe Ron pe piept.Ron cazu la pamant iar Harry folosi vraja Stupefy pentru a-l indeparta,se apleca spre Ron ca sa il ajute dar nu reusi sa spuna ceva ca auzi din nou cum lincantropul se apropie.Pana sa ajunga la Harry,Ron striga "Pietrificus Totalus" si il impietri,dupa aceea Harry il ajuta sa se ridice.
Harry:Esti bine?
Ron:Nu chiar dar o sa pun ca da..Trebuie sa ne grabim,o sa fiu bine,poate sa se ridice de jos in orice clipa.
Continuasera sa mearga dupa pasi,din fericire nu mai intalnisera nici o creatura,nu mai mersera mult ca pasii se oprisera,in mijlocul padurii.
Ron:Nu inteleg..ce e asta?Cum?...
Harry verifica un tufis si gasise o maneta,de care trase.O trapa se deschise fix sub Ron iar el cazu.
Harry:RON!(Il urma)
Erau intr-un loc ciudat,ca un fel de buncar.Cei doi auzisera un tipat,asa ca urmasera sunetul.Ajunsera la o usa pe care o descuiasera cu ajutorul vrajii "Alohomora",si o vazusera pe Hermione,legata,pe un scaun,cu o bandana legata la gura.
Ron;Hermione! (Se duce si o dezlega)
Hermione (respirand greu):Kevin..el..e..
Ron:Usor,calmeaza-te.
Ea inspira adanc si dupa spuse
Kevin...e..e lincantrop.
Baietii ramasesera impietriti cand auzisera ce tocmai spusese Hermione.
Hermione:Trebuie sa ploecxam pana nu va vede si pe voi!
Harry:Prea tarziu..
Hermione:Ce... ? (isi muta privirea de la Harry la rana lui Ron)..Ron.esti ranit
Ron:Ăm...nu e nimic grav..
Hermione:Dar..sangerezi..
Ron:Sunt bine...serios(sufland greu)..Acum avem probleme mult mai mari..mai ales ca a inceput sa apara soarele.
***
X:Si asta inseamna ca voi aparea si eu....
Imi pare rau ca fac capitole asa scurte,dar nu am timp de altele mai lungi.O sa incerc sa postez cat de curand.Sper ca va place povestea.
(stiu ca am zis ca daca nu postez pana la 21 ,o sa postez maine,dar m-am razgandit)
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.