Hej mor....

431 11 1
                                    

Erins pov

Jeg har forsøgt at få fat på Marcus flere gange idag.
Jeg har både skrevet og ringe til ham, men uden held. Jeg ved godt han har travlt og arbejder, men han kunne da bare skrive hey skriver lige senere arbejder eller noget.

Jeg keder mig, jeg er ikke helt på toppen, jeg er blevet lidt halv syg. Jeg har ligget i sengen hele dagen, ikke fordi det er noget voldsomt, men jeg føler bare ikke for at stå op.
Min mor er ikke hjemme, men det er jo ikke noget nyt. Hun arbejder jo hele tiden, jeg fatter ikke hvorfor jeg skal være alene hele tiden.
Jeg føler mig meget alene idag kan jeg mærke, jeg mangler Marcus. Det kunne have været rart hvis han puttede med mig, men nej han skal passe sit arbejde, langt væk helt henne i Oslo.
Øv hvor jeg hader det hele lige nu, jeg hader at han er berømt og ikke er hos mig.
Totalt egoistisk holdning i know, men lige nu må jeg godt være egoistisk.
Jeg er træt, syg og føler mig som udskidt æblegrød. Jeg har brug for kærlighed og pleje, ikke ensomhed og kold brev suppe.
Ingen gang Netflix kan hjælpe, og jeg keder mig. Jeg rækker hånden ud efter min Mobil og kigger Instagram igennem.

Marcusogmartinus har lagt et nyt billede op, bum det slår hårdt i mit meget lave selvværd idag.
Det er et billede af Marcus der sidder dybt begravet i en samtale med en smuk ung pige. Hun har en hånd på hans lår, og han griner.
Jeg zoomer ind på hendes hånd, hmmm hvorfor er den der? Hvad betyder det? Og hvorfor svare han mig ikke? Altså hvis han har tid til at smide billeder op, jamen så kan han vel også svare mig.Altså med mindre han ikke gider.
Men hvem forsøger jeg også at nare her? Han er jo en stor popstjerne, hvad skulle han da også med mig?
Jeg mener, han kan jo få alle de piger han vil, og de er også meget mere spændende end en lille snottet tøs på 15 år fra Trofors.
Jeg smider mobilen i sengen og ligger mig ned.
Jeg mærker tåren da den forsøger at forlade min næsetip.
Hvorfor skulle han vælge mig? Jeg er ikke en del af det der spændende i hans liv, jeg lukker øjnene og falder i søvn.

⭐️⭐️⭐️

Marcus pov

Endelig tilbage på hotellet, jeg skynder mig op på værelset. Mobilen ligger hvor jeg smed den inden jeg skulle have sko på.
Midt på sengen, jeg går over til den.

10 misset opkald fra Erin
Mindst lige så mange snaps og
Dobbelt så mange sms'er

Jeg åbner dem,  de fleste snaps er fra hvor hun er i sengen, hun er lidt sløj idag. Damn jeg skulle være hjemme hos hende.

Jeg ringer til hende, jeg glæder mig til at høre hendes stemme.
Hun tager den ikke, hmmmm bare der ikke er noget galt.

Jeg forsøger en del gange igen, men uden held. De andre er kommet ind på værelset, jeg tager mobilen med over til dem.
Nå fik du snakket med kæresten? Ella griner lidt over sin kommentar, jeg ryster på hovedet Nej jeg tror hun er gået i seng.
Allerede her kl 21:30 en lørdag aften? Marcus er det sådan en kedelig hjemme pige du har fundet dig?
Ella hun er ikke kedelig bare fordi hun er hjemme en lørdag kl 21:30. Man kan da godt være hjemme og hygge, eller er det bare mig? Kristine kigger spørgende på Ella, du er sku da heller ikke i byen hver dag i weekenden søde skat? Og pigen er jo kun 15 år, måske hun hygger med familien. De kigger begge på mig.
Jeg ryster på hovedet, næ hendes forældre er skilt og hendes mor arbejder i Bergen, så hun er næsten aldrig hjemme.
Så Erin er tit alene, hmmm Marcus det er sku da ikke fedt.
Nej det er det ikke, men det er sådan det er og Erin har det åbenbart fint med det, så må jeg acceptere det, Ja måske lige bort set fra idag fordi hun er syg, og jeg ikke kan få fat på hende.
Det er sku da ikke fedt Marcus, har hun ikke noget familie du kan ringe til? Så kan de tage hen til hende?
Næ ikke hvad jeg ved af, hun er enebarn mor er i Bergen.
Far ja han er slet ikke i Norge, jeg kender ikke til andet familie i Trofors. Men hvad med Mor Marcus? Jeg har slet ikke opdaget at Martinus og Maria er kommet over til os.
Hvad med hende? Kunne hun ikke tjekke til Erin?
Ej det kan hun da ikke, hvad skal jeg sige til hende?
Som det er, hun er alene og er syg. Og du ikke kan få fat på hende. Jeg ved mor vil tage over til hende, prøv Marcus.

Jeg kigger på mobilen igen, det er sent. Skal jeg ikke bare gøre det i morgen, det er sent Martinus.
Du kunne bare forsøge at skrive til hende, måske ser hun den.
Okay jeg prøver.

Hej Mor
Håber i har det godt,
Kan jeg få dig til at tjekke til Erin? Hun er alene og vist nok blevet lidt sløj.
Hendes mor er i Bergen så der er ingen til at se efter hende.
Det er i orden hvis ikke du vil, men jeg er bare lidt urolig for hende.
Jeg kan ikke få fat på hende.
Jeg smider lige adressen til dig.
Hilsen Marcus

Jeg ligger mobilen, og prøver at følge med i den snak  der er her. Men jeg kan ikke rigtig koncentrere mig.
Min mobil vibrer.

Hej Marcus.
Hvordan kan du dog tvivle på at jeg vil det.
Selvfølgelig køre vi lige hen til hende. Hun skal da ikke ligge der helt alene.
Jeg får hende lige til at ringe til dig.
Min omsorgsfulde dreng.
Vi snakkes
Mor.

Jeg bliver helt glad, min mor er den bedste og jeg har lidt på fornemmelsen at hun godt kan lide Erin.
Men hun bliver bare nød til at bakke op om de regler der er.

Tak mor, det betyder meget for mig du gider hjælpe.
Håber hun er okay, og bare sover...
Hendes adresse:
Troforsvegen 5

Jeg ligger mobilen i sengen og går på toilettet, de andre griner kan jeg høre.
Jeg er glad for Martinus og Maria kan få lidt tid sammen her i Oslo, men jeg glæder mig så meget til at komme hjem igen.

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Where stories live. Discover now