κεφάλαιο 7

403 18 0
                                    

Πρωί Σαββάτου σήμερα δηλαδή η μέρα για να χουχουλιάσω στον καναπέ με τα πατατάκια μου και να δω ταινία.. δεν θα έβγαινα,σήμερα δεν είχα όρεξη. Έτσι πήρα τηλέφωνο τη Μαρία για να έρθει και να κάτσουμε μαζί.

Μ-"Τελικά τι έγινε χθες με τον καθηγητή;"
Α-"α ξέχασα να σου πω δεν πήγα"
Μ-"είσαι χαζό κορίτσι μου; Πήγαινε να ζητήσεις μία συγνώμη γιατί θα μπλέξεις.
Α-"Πρώτον δεν είναι ότι το έκανα επίτηδες και δεν πήγα απλά είχα παλι μπλεξίματα να τον Θάνο. Και δεύτερον σιγά μην ζητήσω συγνώμη".
Μ-"όπα όπα, με τον Θάνο;Είσαι καλά; Τι έγινε;"
Α-"Αχ φιλενάδα μία χαρά είμαι, αστούς αυτους και έλα να δούμε την ταινία"της είπα και πάτησα το play.

Όταν τελείωσε η ταινία είχε αρχίσει να νυχτώνει και έτσι η Μαρία έφυγε γιατί θα έβγαινε με την αδερφή της. Μετά από λίγη ώρα αποφάσισα και εγώ να μπω για μπάνιο όμως αυτό δεν έγινε ποτέ γιατί πολύ απλά το κουδούνι με διέκοψε.
Α-"Αμάν ρε Μαράκι μου τι ξέχασες πάλι"πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση στην ειδοποίηση πως μπροστά μου ήταν ο καθηγητής μου. Άμαν, το είχα ξεχάσει ότι τον έχω και γείτονα. Ήταν απλά ντυμένος καμία σχέση όπως στη σχολή
Α-"Γεια σας"
Καθηγητής-"τώρα σου κόπηκε το υφάκι;"
Α-"Όταν έχω κέφια έχω και υφάκι"του είπαμε το ύφος μου όλο αυτοπεποίθηση. Δεν μίλησε. Βασικά δεν με κοιτούσε καν, κοιτούσε κάπου αλλού, αλλήθωρος  είναι;Παρακολούθησα τη διαδρομή των ματιών του και τότε κατάλαβα που κοιτούσε. Όχι ρε, ήμουν με την πετσέτα και όχι μία απλή πετσέτα με την πιο κοντή πετσέτα ever.
Καθηγητής-"Καλύτερα να πας να βάλεις κάτι πάνω σου."είπε καθώς προσπάθησε να πνίξει ένα γελάκι.

Έτρεξα αμέσως στο δωμάτιο και έβαλα ένα απλό σορτσάκι και μία μπλούζα. Πήγα ξανά στην πόρτα αλλά ήταν κλειστή."μάλλον θα έφυγε"σκέφτηκα. Μόλις όμως γύρισα τον είδα να κάθεται άνετα στο καναπέ και να τρώει τα πατατάκια. Όπα τι; Τα πατατάκια ΜΟΥ; Αυτό σημαίνει πόλεμος.

Α-"Θέλετε μήπως και κανένα καφέ να σας φτιάξω;"
Καθηγητής-"Μπα άστο, είναι αργά για καφέ"
Α-"το ξέρετε ότι αυτό που κάνετε τώρα δεν είναι σωστό έτσι; Έχετε εισβάλει στο σπίτι μου χωρίς να με ρωτήσετε. Αυτό θα έχει συνέπειες"
Καθηγητής-"Το γεγονός ότι σήμερα με παράκουσες και δεν ήρθες στο γραφείο μου, αυτό θα έχει συνέπειες."μου είπε με σιγανή φωνή καθόλου με πλησίασε. Γιατί έχει πλησιάσει τόσο πολύ; Μπορώ να νιώσω την ανάσα του πάνω στο δέρμα μου.
Ένιωσα λες και είχα υπνοτιστει και άκουγα μόνο τη φωνή του.
Α-"Κάτι μου έτυχε για αυτό δεν ήρθα"είπα καθώς απομακρύνθηκα από κοντά του γρήγορα.
Καθηγητής-"Κάτι σου έτυχε ή φοβήθηκες;"μεγάλη ιδέα έχει για τον εαυτό του πάντως.
Α-"Απλώς είχα μια δουλειά κύριε... αλήθεια πως σας λένε;"
Καθηγητής-"Ορέστης.Αλλα για εσένα είμαι ο κύριος Αγγέλου"
Α-"Ωραία, μπορείτε να φύγετε τώρα γιατί έχω και δουλειά κύριε Αγγέλου;"
Ορέστης-"Θα φύγω,αλλά αν σε δω να έχεις αυτό το υφάκι ξανά,δεν θα περάσουμε καλά εμείς οι δύο"για να λέμε την αλήθεια κοκκινησα,και κοκκινησα και πολύ μάλιστα.
Α-"Καληνύχτα σας"
Ο-"Καληνύχτα μικρή"είπε μόλις έκλεισε η πόρτα.
Α-"Βλάκα" είπα σιγανα για να μην με ακούσει.

Το μόνο πού θα μου έκανε καλό αυτή τη στιγμή είναι το μπανάκι που ετοιμαζομουν και πριν αλλά ήρθε ο άλλος και με διέκοψε...

Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️

Your choice (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora