ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΖΑ ΑΠΛΑ ΑΝΙΞΑΝ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ :/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ειχα σηνιθησει πλεον τη ζεστασια της αγκαλιας του καθως κοιμομουν.Μολις ξυπνησα ενιωσα ενα ριγος,κρυωνα λιγακι.Κοιταξα δεξια αριστερα αλλα δεν ειδα πουθενα τον Niall.Σηκωθηκα με το ζορι απο το κρεβατι βαζοντας τις παντοφλες μου και κατευθινθηκα προς την τουαλετα.Κοιταχτηκα στον καθρεφτη βλεποντας το προσωπο μου αγουροξυπνημενο και με ανακατεμενα μαλλια.Κοιταξα στη γωνια του καθρεφτη οπου υπηρχε ενα χαρτακι."Μικρη μου συγνωμη που εφυγα νωρις απλα θυμηθικα οτι σημερα γυρναει η μητερα σου και δεν θελω να σε βαλω σε μπελαδες.Φιλακια." Αωω ο γλυκουλης μουυ...Οπα κατσε!Γυρναει η μαμα μου!Ταραχτηκα τοσο πολυ και αρχισα να σημαζευω το σπιτι.Μαζεψα τα ρουχα απο το πατωμα και μπηκα για ενα μπανιο.
Αφου τελιωσα τυληξα τη πετσετα γυρο μου και πηγα στο δωματιο μου.Πηρα καθαρα εσωρουχα και επελεξα να φορεσω το κοντο μου σορτσακι με τη σημαια της Αγγλιας και μια κοντη κολλητη μπλουζα με γραμματα.Εβαλα τα ασπρα μου all star και καθησα στον καναπε περνοντας το κινητο στα χερια μου. "Σε 10 λεπτα να ειστε στου Paul'S" πληκτρολογησα το μηνυμα και το εστειλα στον Niall και στην κολλητη μου.Ειχαμε κανονισει να βγουμε για πρωινο καφε.Καθυστερισα λιγο την συναντηση για να περιμενω τη μαμα μου αλλα αφου δεν ηρθε ακομα αποφασισα να ξεκινησω για την καφετερια.Μολις εφτασα στην καφετερια ειδα την κολλητη μου (Sara,οχι η Dep η αδερφη τοu Niall) να καθεται σε ενα τραπεζι.Μολις την εντοπισα καθησα στην διπλανη καρεκλα.
"Που ειναι ο αλλος;" ρωτησα.
"Εμ.." ειπε αμηχανα.
Μα τι συμβαινει εδω;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΘΑ ΒΑΛΩ ΝΕΞΤ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΣΩ :) <3
YOU ARE READING
Change My Mind-greek fanfiction Niall Horan
FanficΗ Amelie ζει τη ζωη της σαν μια φυσιολογικη εφηβη.Τον τελευταιο καιρο τα εχει με ενα αγορι που το θεωρει τον 'καταλληλο'.Ομως κατι της αλλαζει ολοκληρη την ζωη.