"Draga jurnalule , te ai plictisit sa tot incep asa? Hah ? Si eu crede ma . De aceea asta fiind declarat prima zii de scoala , inceputul clasei a 11 a . Sa fie un nou inceput . O noua Elena , o noua fata am suferit prea mult si vreau sa o iau de la 0 .."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
in urma cu 1 an
"Nu e un moment reusit sa scriu in jurnal acum . Dar sunt disperata . E prima oara cand fac asta . E ciudat , dar nu am cu cine vorbii , trebuie sa ma descarc cumva .. nu am cui asa ca o sa vorbesc practic cu o foaie goala .
Numele meu este Elena , Elena Glibert mai exact . Acesta este jurnalul meu . Prin aceste randuri voi insira toata viata mea toate amintirile mele si tot ce inseamna "Eu" adica . Cine stie cand vine un varcolac sau orice fel de vrajitoare sau vampir sa iti stearga memoria :)) . Glumesc... Dar vreau ca tot ce inseamna important pentru mine sa fie gasit aici . Am doar 16 ani ...sunt o fata putin inalta bruneta cu niste ochii de "caprioara" caprui . Dap ce pot spune e ca seman cu mama . Mama care acum este in coma si tata a fost declarat mort ! De ce ? Pentru ca eu eram in masina cu ei si tot ce imi amintesc este ca am vazut un om . Statea ca un stalp pe mijlocul drumului . A aparut din senin . Si impactul a fost dezastruos . Cand tata s a ciocnit de el . Parca o putere supranaturala a impins masina in partea cealalta a drumului . Imaginea din ochii mei e pur si simplu horror . Tata era cu mainile rupte pe capota ,insangerat .. iar mama lesinata undeva pe jos .. Se pare ca insfarsit centura de siguranta s a dovedit a fii utila pentru ca am ramas intepenita printre fiare . Ce e si mai dubios este ca . Barbatul disparuse si m am trezit la spital fara nicio zgarietura cu mama in aparate luptanduse intre viata si moarte iar tata la morga . Nu imi face bine sa povestesc asta deci o sa inchei aici . Macar tu sa ma asculti draga jurnalule . Daca as spune la cineva povestea mea m ar crede nebuna nu de alta . "~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"cum ziceam o iau de la zero . Totul o sa fie .."
Bonnie cea mai buna prietena a mea intra pe usa .
Bon- oo draga mea esti pregatita de prima ta zii de scoala .. Of nu imi spune ca stai iar sa scrii . Revino la realitate .
Spuse ea smulganu mi agresiv jurnalul din mana .
-haide un nou inceput draga mea ?elena- sigur .. Doar daca ai face bine sa ma duci cu masina . Pentru ca picioarele mele sunt prea obosite . Spun eu cu un bot urias si cu o fata de catelus plouat
Bon- Daca ai fii Caroline (o sa vedem mai incolo cine e ea ) te as fii injurat .
elena-Mergem sau ?
Ea si Bonnie coboara scarile iar in drum ii iese fratele Elenei , Jerremy
un tip dubios ce tocmai a inceput clasa a 9 a un "emo" in picioare , mdaa cine ar fii crezut ca vremea "emolailor" e la moda .. pf . Se pare ca in urma cu un an ii sclipeau ochii dupa o curvistina de chelnerita ce s ar fii frecat pentru un joint preacinstit de marihoana . Si mda Jerremy era varianta perfecta de unde putea procura asa ceva . Dar totul are un schimb . El punea sentimente , ea punea doar botul .
CITEȘTI
My diaries (Fact The vampire diaries)
Romance"Buna . Numele meu este Elena , Elena Glibert mai exact . Acesta este jurnalul meu . Prin aceste randuri voi insira toata viata mea toate amintirile mele si tot ce inseamna "Eu" adica . Cine stie cand vine un varcolac sau orice fel de vrajitoare sau...