Muratın anlatımından;
Daha fazla dayanamayıp dudaklarına kapandım. İttirmeye çalışıyordu ama başaramıyordu. O sırada içeri Özge girdi. Ah sırası mıydı şimdi!?
Özge: Murat!
Murat: Özge dur!
Özge: Niye durayım ya niye! Anlamıştım zaten pislik!
Murat: Serkan'a söyleme sakın.
Özge: Bu muydu derdin!
Özge çıktı. Hadise'ye döndüm hâlâ şoktaydı. Bana tokat attı bir anda.
Hadise: Bir daha sakın! Sakın yapma Murat!
Murat: Hadise lütfen..
Çıkıp gitmişti..
Öykünün anlatımından;
Hadise kalktıktan 2dk sonra Muratta lavobaya gidiceğini söyleyip kalkmıştı. Biz Serkan'la muhabbet ediyorduk. Ben nedense değişik duygular içindeyim. Murat'la tanıştığımızda bile bu kadar heyecan yapmamıştım. Yoksa.. Yok hayır Özge saçmalama. Hayatında Murat varken nasıl düşünürsün bunu? Onun da hayatında biri var zaten. Hadise ve Murat'tan ses soluk çıkmayınca kükızlar tuvaletine gittim. Gitmez olaydım! Murat Hadise'yi öpüyordu! Ben onun için ne düşünürken o düşünmeyi bile bırakıp icraata geçmişti! Bide bana sadece Serkan'a söyleme diyor! Bende Serkan'a söylemezsem Özge değilim! Serkan'ın yanına sinirle gidip bir hışımla herşeyi anlattım. Sinirden deliye döndü. Beni de oturttu ve onları beklememizi söyledi. Hâlâ aklım almıyordu!
Hadisenin anlatımından;
Çıkıp gittim. Özge hâlâ ordaydı. Çantamı ve montumu aldım.
Hadise: Serkan gidelim mi?
Serkan: Otur!
Hadise: Serkan noldu niye bağırıyosun?
Serkan: Otur şuraya!!
Özge'ye baktım somurtarak duruyordu. Anlatmıştı herşeyi belli ki. Oturdum ve Serkan'a döndüm.
Hadise: Serkan bak açıklayabilirim.
Serkan: Neyi nasıl öpüştüğünüzü mü!?
Hadise: Serkan..
Serkan: Sus!
Murat içeriden çıktı. Hepimizi hala otururken görünce şaşırdı. Serkan ayaklandı gelmemizi söyledi. Herhalde içeride tartışmak istemiyordu. Dışarı çıkınca çıldırdı. Murat anlamıştı öğrendiğini.
Hadise: Serkan dur lütfen sakince oturup konuşalım.
Serkan: Her kötü anında, her ağladığında, her sevincinde yanındaydım karşılığı bu mu lan bu mu!!
Murat: Eeh yeter uzattınız ama!
Elimi tutup sürüklemeye başladı. Elimi çekmeye çalışıyordum ama çekemiyordum.
Hadise: Murat bırak! Murat napıyosun!
Sonunda elimi tüm gücğmü toplayıp çektim.
Hadise: Bırak dedim Murat niye bırakmıyosun?!
Murat: Bu sefer bırakmam seni! Bu sefer olmucak!
Hadise: Delirmişsin sen! Git biraz kafanı toparla!
Herkesi arkamda bırakıp eve geldim. Kardeşim Derya, Aslı ve ben aynı evde kalıyorduk. Eve geldiğimde beni ağlarken gören Aslı ve Derya yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bulunuşu
FanfictionBu hikayemizde ilişki durumu karışık 😉 Ama çözeceğiz. Nasıl mı..? Hadi okuyun ozaman ❤ Umarım beğenirsiniz