Shawn
Hned jak jsem společně s Kim odešel, jsem toho litoval. Nechal jsem tam Emily i když jsem mohl Kim prostě říct, ať počká. "Tak co si mi chtěla?" Zeptal jsem se a až potom jsem si uvědomil, jak otráveně to znělo. "Potřebuju tě" usmála se a strčila mě do mého pokoje, kde teď oba spíme. "Co?" Vyhrkl jsem a doufal, že nedělá právě to, co si myslím. "Chci tě" zašeptala mi u ucha a než jsem se nadál, ležel jsem zády na posteli. "Ne to nejde, Kim" chtěl jsem se zase zvednout ale ona si mi sedla do klína a nohy obmotala okolo mých boků jako před chvíli Emily. "Miluju tě" přitiskla rty k těm mým a já ačkoliv jsem teď nechtěl, spolupracoval.
"Máš toho teď dost" zkousla mi ušní lalůček a zajela prsty pod moje tričko. "Potřebuješ se trochu uvolnit" šeptla a následně chytla lem mého trička, které mi hned sundala. 'Ani nevíš jak jsem mohl být uvolněný kdyby si k Em nepřišla' pomyslel jsem si a docela mě šokovalo, na co právě myslím. Rukou zajela k mým džínum a rychle mi je rozepla. Když přejela prstem po pásku boxerek tak, jak to dělá Em, okamžitě jsem ztvrdnul. "Si pro mě tak tvrdý" pousmála se a sedla si svým klínem do toho mého. Zavzdychal jsem a pevně jsem k sobě přivřel oční víčka.
Začala si dělat mokrou cestičku od mého krku po břicho a já přesunul ruce na její boky, které jsem pevně zmáčkl k sobě. Úplně jsem přestal vnímat a soustředil jsem se jenom na tlak v mém spodním prádle a na rty a jazyk, které sály mou pokožku. Když mi začala sát krk, neudržel jsem se hlasitému vzdychu. "Ach Emily" vyšlo z mých úst a hned na to se zvedla z mého klína a přešoupla se vedle mě. Otevřel jsem oči a místo Em, tam seděla Kim. Byl jsem tak omámený, že jsem úplně zapomněl s kým jsem a až teď mi došlo, co jsem vlastně udělal.
"Jak...jak si mi to řekl?" Zašeptala a já k ní zvedl smutně zrak. Nevěděl jsem jestli lhát nebo říct pravdu. "Jak jsem ti řekl?" Zahrál jsem si na blbýho a přisunul jsem se k ní, ona se však zase odsunula. "Řekl si mi Emily" její hlas se zvýšil a následně poskočil. "Vážně? Netuším proč jsem to řekl, promiň" lehce jsem se na ní usmál, ale když jsem uviděl její obličej, úsměv mě přešel. "Shawne, ty mě podvádíš?" Šeptla a z oka jí vytekla první slza, kterou se jak se zdálo, v sobě držela dlouho. "Ne jasně, že ne Kim, jak tě to mohlo napadnout" panikařil jsem. Hlas jsem se snažil udržet pevný a přesný, to mi ale moc nešlo. Tohle jsem nechtěl, ani sám nevím, co chci. Netuším se proč se ztráty Kim tak moc děsím. "Chodíš k ní hned jak přijedeme...objevuješ se s ní v novinách v ten den, kdy mi řekneš, že jedeš do studia...říkáš mi jejím jménem" vzlykla a vstala, "jsou to dobré důvody pro to, že mě to napadlo?!" zvýšila hlas a rozmáchla rukama.
"Ne takhle to není, Kim nech si to vysvětlit prosím" vstal jsem a pomalu jsem se k ní začal přibližovat. "A co na tom chceš doprdele vysvětlit, Shawne? Tohle je úplně jasný" Zakřičela a opět jí z očí vytekly slzy. "Chodil jsem s ní, chodil jsem s ní ještě před tím než jsem se přestěhoval a tak jí znám a mám jí pořád rád" řekl jsem klidným hlasem a doufal, že jí to uklidní. "No to já vím, to je jeden z těch důvodu proč jsem nechtěla aby jste se sami vídali...řekla jsem jí ať se kolem tebe nemotá...mohlo mě napadnout, že si spolu zase něco začnete" unaveně si sedla zpátky na postel a já si sedl vedle ní. Nevěděl jsem, co mám udělat. Mohl bych se teď s Kim rozejít a zkusit být s Em, nevím ale jestli Emily něco takového chce. Na druhou stranu se s Kim rozejít nechci.
Emily jsem vždycky miloval a vždycky asi milovat budu...Kim ale miluju taky. S Em už to jednou skončilo a možná to mělo být znamení, že spolu být nemáme, ale zase to může být znamení, že se máme chytit druhé šance. U Kim je to komplikované. Ze začátku, když jsem jí poznal jsem jí nesnášel. Byla pro mě povrchní a sobecká, když jsem jí ale poznal, zjistil jsem, že taková ona vůbec není. V hloubi duše je to moc hodná holka, co to v životě taky neměla lehký a tohle si nezaslouží. "Miluju tě" šeptl jsem s pohledem upřeným do stropu. Neřekl jsem k tomu jméno, jelikož si nejsem úplně jistý, komu tyhle dvě slova patřila. "Miluju tě, Shawne" šeptla po chvilce nazpátek a já se na ní podíval. "Ale nemůžu s tebou být, jestli miluješ a chceš jinou" šeptla se slzami v očích a já se opět zasekl. "Nemiluju" zalhal jsem a tyto slova mě na hrudníku zabolely víc, jak všechny dohromady, které tady byly zatím řečeny.
"Dobře" pohladila mě po tváři a lehce mě políbila na rty. "Asi si půjdu lehnout" řekla a já nakrčil obočí. Koukl jsem se na hodiny, které ukazovaly osm hodin večer. Tma už sice byla, ale na to jít spát, je ještě brzy. "Dobře tak já budu dole" usmál jsem se na ní a sešel jsem dolů, kde jsem se posadil k televizi, na které jsem zapl nějaký kanál o přírodě. I když jsem byl sám, otevřel jsem si červené víno a spíš než abych se koukal na ten dokument jsem přemýšlel, co jsem to vlastně udělal. Tahám teď za nos vlastně dvě holky a nevím, kterou za sebou chci nechat a se kterou jít dál. Když jsem s Kim, cítím se normálně, žádné obavy, ale ani žádné bonusy. Když jsem s Em cítím se nesvý, jsem nervózní, když s ní mluvím a když se jí dotýkám. Možná ale právě to je potřeba.
Sice se teď zachovám jako ten největší grázl, ale já to musím udělat. Musím si ujasnit, co cítím.
Ani chvíli jsem neváhal a zvedl jsem se z pohovky. Víno mi proudilo v žilách a já byl odhodlaný víc jak jindy. Rychle jsem přešel ke dveřím mé sousedky a dlouze jsem zazvonil na zvonek. Ani ne za deset sekund se rozsvítilo v předsíni a já už čekal, až otevře dveře.
"Miluju tě, Emily" vyhrkl jsem hned jak otevřela a tentokrát jsem si byl doopravdy jistý, komu tato slova patří.Tak jsem udělala kapitolu i z pohledu Shawna😂💖 příští už bude zase z pohledu Emily, ale tuhle jsem chtěla prostě napsat za Shawna💘
ČTEŠ
Nervous around you
FanficOba už jsou někde jinde a žijí svůj život. Už spolu dávno skončili, ale byl to opravdu konec? Navazuje na příběh Perfectly wrong for me❤️