Časť 53

286 18 0
                                    

Ako som pil kávu a fajčil cigaretu premýšľal som nad tým, či som urobil správne rozhodnutie, keď som prijal rande so svojou pacientkov. Nie je to proti zákonné, aby išiel doktor to svojim pacientom na rande?,,Tatiana poď sem prosím ťa.'' Ona dobehla a povedala,,Shawn hovor rýchlo mám prácu triedm ti zložky podľa dátumu večer ti príde tá kontrola snáď si na ňu nezabudol.''Pleskol som sa po čele. Čo to rande s Lottie?,,Ja už niečo ma...''
,,Prečo si niečo plánuješ poza môj chrbát Shawn tá kontrola je dohodnutá už týždeň a ty si s tým sám súhlasil, že to bude dnes.'' Prerušila ma Tatiana, tak som nestihol dokončiť vetu, ale tak som jej odpovedal,,Ja viem Tatiana, že som s tým súhlasil, ale mne to dnes nevyhovuje.''
,,Tak si to láskavo zruš.''
,,A nedá sa tá kontrola presunúť?''
,,Nie nedá. Chceš, aby ti to tu zavreli? Už tú kontrolu odkladáš mesiac, lebo vždy niečo máš.'' V tom mala pravdu, keď sa má na mňa niekto spoľahnúť, tak mi proste neverí. Mám bordel nie len na stole v papieroch a v izbe, ale aj v hlave. Mám tam veľa informácií a potom v nich mám bordel, že neviem čo do akého priečinku patrí.,,Mňa to mrzí.''
,,Shawn dnes alebo už nikdy. Zavru ti to tu a môžeš ísť vieš kam.''
,,Áno viem, že som sľúbil, že pol roka tu budem na nečisto a nechám to stále otvorené a budem prijímať kontrole každý mesiac, ale je ťažké neurobiť si aspoň jeden deň večer voľno.''
,,Prosím ťa, veď ty to voľno máš stále, to ja mám povedať čo? Ja za teba robím všetko účtovníctvo, ja ti vybavujem stretnutia, ja ti vybuvujem pacientov, všetko robím za teba a ešte ani raz som od teba nepočula slovo ďakujem Shawn.'' Prikývol som,,Počúval si ma vôbec, čo som ti hovorila?''
,,Jasné.''
,,Naozaj, tak mi to zopakuj.''
,,No ja to skrátim proste by som bol bez teba stratený.''
,,Tak čo mi máš povedať za to, čo pre teba robím?''
,,Ďakujem ti Tatiana, za všetko čo pre mňa robíš.''
,,Tak si to váž.''
,,Vážím.''

Ten istý deň večer
,,Vidím, že ste si dali záležať pán Mendes.''
,,Áno dal. Ešte  mesiac a bude to tu moje a nebudem musieť platiť štátu za kurz.''
,,Presne tak. Na budúce však moju kontrolu neodkladajte mesiac, lebo môže sa stať, že vám pošlem papier vystahujte sa do 24 hodín.''
,,Dám si na to pozor ďakujem.''
,,Ste fajn mladý muž a aj keď sa to zdá náročné, tak za pomoci vašej krásnej mladej astitentky to hravo zvládnete.'' Usmial som sa a odpovedal mu,,Áno zvládnem.''
,,Tak sa majte a nech sa vám darí.''
,,Ďakujem.''
Keď kontrola odišla, tak som si vydýchol a pozrel som sa na hodinky a bolo pol ôsmej, od ôsmej byť v práci bolo pre mňa náročné a tak som sa tešil domov do postele a zajtra sa ten deň zase opakuje, ale nebudem v práci do večera, ale len do asi tretej, tak to je v pohode a ešte lepšie je, že na zajtra večer si program už naplánovať môžem. Čo to však bude ešte neviem, ale chcel by som aspoň na hodinku vypadnúť s domu.

Po dlhej dobe ďalšia časť, snáď sa páči a dnes vydám ešte jednu časť, tak verím, že si na ňu počkáte. Bude zase trocha Larry, tak sa vám na ňu oplatí čakať.
Pekný komentár poteší a povzbudí ma v ďalšom písaní nových a nových príbehov.
Môžete sa tešiť na detektívku, lebo chcem skúsiť aj niečo nové, môžete sa tešiť aj na krásku a zviera v Larry spracovaní alebo aj na boj o lásku medzi mafiánom a tynedžerkou.

Dr.Styles (Larry)✔️  Where stories live. Discover now