Güzel♥♥

2.3K 118 30
                                    

YAZARINIZI ÜZÜN SONRA YB YB DIYE YIRTININ. BENİ UZUYORSUNUZ VE BUNUN FARKINDA DEGILSINIZ AYSTİLERİM.

Sabah kalktığımda yanımda Jimin yoktu nereye gitti ki şimdi bu? Hemen yataktan kalkıp hızla banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Evde ses seda yoktu ama mutfaktan koku geliyordu. Mutfağa sallana sallana giderken ayağım takıldı ve sonuç yeri boyladım.

Tepemde bana bakarak gülen bir Jimin görmek benim sinir kat sayımı arttırırken aklıma gelen şeyle Jimin'e karşı sinsi bir gülüş attım.

Jimin tam giderken bacağından tuttuğum gibi yere yapışması bir oldu bu sefer gülme sırası bende.

Jimin burnundan soluyordu adeta ve beni döveceği kesindi hemen ayağa kalktığım gibi odaya doğru çıkmam bir oldu Jimin ise arkamdan böğürüyordu resmen.

"Sakın yanıma gelme Jimin! " dedim ve kapıyı tam kapatıp kitleyeceğin sırada içeri nasıl girdiğini anlamadan kendimi duvla Jimin'in arasında buldum. Gözlerim Jimin'in gözlerinden alamazken beni yatağa
Oturtup üzerimdeki geceliği yukarı doğru sıyırmaya başladı bense ne olduğunu yeni idrak edip onun ne yaptığını sordum.

"N-ne yapıyorsun Jimin?"

"İntikam diyelim sevgilim!"

"Azdın mı lan çık git şuradan manyak!!"

"Korkma ve bana bağırma!"

"Yah! Park Jimin çık üstümden dedim" dedikten sonra Jimin beni öpüp üzerimden kalktı ve aşağı indi bende fırsattan istifade hemen üzerime güzel bir kombin uyarlayıp makyajımı yaptım ve hazırım. Bugün kızlarla biraz gezsek fena olmazdı hava almış oluruz erkekler ne yaparsa yapsınlar.

Aşağı kahvaltı yapmaya indiğimde Jimin kapıda biri ile konuşuyordu ama bu kişi bir bayandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı kahvaltı yapmaya indiğimde Jimin kapıda biri ile konuşuyordu ama bu kişi bir bayandı.

"Hayatım kim o?" Dedin Jimin'e.

"Yanlış gelmiş hanımefendi şimdi gidiyordu."

"Tamam ben mutfaktayım hadi gel."

"Geldim bile." Jimin mutfağa gelmişti bu da demek oluyor ki gelen kadın gitti.

"Bu etek ne Yun?"

"Normal bir etek aşkım nesi var bunun?"

"Sence biraz kısa değil mi?"

"Hayır kısa değil. Ayrıca bugün kızlarla dışarı çıkacağız zaten yakında okullar açılacak."

"Neyse bu seferlik izin veriyorum."

"Vermesende giyip gidecektim."

"Neyse benimde bir kaç işim var onları halleder Jungkook'un yanına giderim yazık çocuğa iki tane bebek bakmak zor olmalı hem benim içinde iyi olur kafa dağıtırım"

"Peki sevgilim bende buraları toplamaya başlayayım beraber çıkarız sende hazırlan." Dedim Jimin'e.

Masadakileri topalarken telefonuma bildirim gelmişti bende meraktan çatlamamak için gelen bildirime hemen baktım instagram'dan dı gelen bildirim.

Instagram

Instagram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Bebek biraz büyük duruyor bulamadım daha küçük bebek resmi) 

Babyjungoo97: Uyandı yakışıklı prensim @so-yunjeon

Beğeni:12.866.55 Yorum:6.789

Yorumlar

a: OMOo! Babası gibi yakışıklı!!

b: Eşin çok şanslı bir kadın.

Taetae: kook oğlun senden daha yakışıklı jsjsjs @Babyjungoo97

Young -soo: Teyzesinin ballısı

Yunniee: Özledim minik kuşumu!

Jungkook oğlunu paylaşımtı.
(bebeğin adını unutan yazarın dramı)

Jimin ne çok resmi ne de çok spor olmayan bir kombin yaratıp giymişti üzerini. Yalan yok sevgilim aşırı yakışıklı ve o Benim!

"Hadi hayatım çıkalım bırakayım seni" dedi Jimin

"Yok ben kendi arabamla gideceğim sevgilim"

"Peki nasıl arzu edersen prenses"
"Seni seviyorum dikkat et" dedim kendi arabama binip yola koyuldum

bugün kızlarla değişim yapacaktık kendimizde yani planımız bu. Saçlarımızı boyatacaktık hemde bizimkilerin haberi yoktu bir nevi onlara süpriz olacaktı.

Ahhh arkadaşlar bu kadar yeter neyse hikayenin başında yazdıklarımı okuyun unutmayın seviliyorsunuzu aystiler

BU ARADA BENIMLE ILGILI MERAK ETTIGINIZ SORULAR VARSA SORUN BENDE CEVAPLAYAYIM ÖPTÜM

10 MART BUGÜN AMA OLSUNDU DÜN MUSAIT DEGILDIM ONDAN YAZAMADIM YB'Yİ

IYI KI DOĞDUN MİN YOONGİ

GEÇ OLDU AMA OLSUNNN

ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin