A kis (hszín) hajú leányka az iskola felé tart. Ezt onnan lehet tudni, mivel hátán egy eléggé meg viselt iskolatáska foglal helyet.
De a kislány nem nagyon különbözik a táskájától....
Arcán hatalmas ragtapaszok foglalnak helyet, ahogyan karjain és lábain is.
A kislány másodikosnak nézhet ki. Ahogy halad iskolája felé, sokan megbámulják ragtapaszai miatt.
A kislány (szszín) szemecskéi alatt hatalmas karikák foglalnak helyet, ami az álmatlanságtól van. Ugyanakkor vannak olyan lilás, zöldes foltok rajta amik nagyon is szemet szúrnak.
Sokan megszólják azt a kislány, hogy milyen csúnya foltjai is vannak, viszont annyira senkit sem érdekel eme kislány, hogy oda menjen hozzá megkérdezni, hogy mi is történt vele.
Pedig a kislánynak erre lenne szüksége... Egy emberre akinek ki sírhatja magát, s elmondhatja neki minden egyes baját.
Végül be ér a kislányka az iskolájába, de sajnos nem úszhatja meg, hogy valaki ne kezdjen belé kötni.
-OI, NÉZZÉTEK SRÁCOK MEGJÖTT A DISZNÓ!!!- ordította el magát egy kis fekete hajú, acélkék szemű fiúcska.
- Mit akarsz már megint Levi...?- kérdezte félénk kis szomorkás hangján a leányka.
-Mivan Disznó? Röfögj hangosabban így nem hallak!!- ordított fel a Levi nevű kisfiú.
-Akkor nyisd ki a füledet...- mondja a lányka, most már könnyeit visszafolytva.
A kislányék köré egyre több gyermek gyülekezett.
-MIT MONDTÁL TE NYOMORULT?!- csattant fel a kis fiú ki a Levi Ackermann névre hallgat, majd neki rontott a törékány leánykányak.
Ütütte, rúgdosta.
Ez addig ment, míg a kislány segítségére nem sietett néhány tanár. Az őrjöngő Levit két tanárnak kellett lefognia, majd elvitték valamerre. A kislányt ezután elvitték a betegszobába, legujabb sérüléseit ellátni. A gyermek tömeg is elkezdett feloszlani.
De hogy mióta is bántja Levi (Név)-t? Ez azóta tart, mióta köröbelül egyhónapja megérkezett (Név) az osztályba. Szülei munkahelyett váltottak ezért muszály volt költözni.
Levi az elején nagyon jóba lett (Név)-el/-al, majd elkezdte bántalmazni. Ezt a lány se értette, hogy mi miatt lett a fiú vele ilyen. Az elején még a lányka próbálta Levit jobb belátásra bírni viszont a fiú nem hallgatott rá. Mára már megszokottá vált, hogy eme lánykát Levi az egész iskola elött bántalmazza és megalázza.
Viszont tenni senki se tesz semmit.
A lánykát ellátták a betegszobában. Sok sebet serzett, és sok régebbi sebe szakadtt fel.
-(Név)...-kezdte a nővérke amint végzett a sebek rendbe tételével.- Ugye tudod, hogy ez nem normális dolog..? El kéne mondanod otthon...
-Nem lehet...- kezdte szomorkásan a lányka.- Anyuékat nem érdekelné... Ez az egyetlen iskola ebben a városban... Ha ezt elmondanám elkéne ebből az iskolából vinniük, ami költözéssel járna. De találtak egy jó munkahelyet amit nem akarok, hogy elveszítsenek...- fejezte be végül a lányka, kis (szszín) szemiből eleredtek a könnyek. A nővérke elkezdte vigasztalni.
A lányka nem ment vissza az órájához. Vagyis az első órát kihagyta.
Valamint, a második óra felét a nővérkével töltötte. Szeretett vele lenni, ő volt az egyetlen aki meghallgatta.
Amikor vissza tért osztályába csöndben leült és bekapcsolódott az órába.
A harmadik órán vissza tért Levi, aki elvileg az igazgatóiban volt.
Nem szólt (Név)-hez/-hoz, még csak rá se nézett. (Név) azt remélte, hogy végre békén hagyja őt, viszont sajnos tévedett.
Amikor vége volt az óráknak, (Név) megindult haza felé, de mikor kiért volna a kapun Levivel találta szembe magát.
A kisfiú nem habozott, neki rontott (Név)-nek/-nak, ezzel elérve, hogy (Név) hátraessen.
Elkezdte a lánykát sokkalta erősebben bántalmazni a szokásosnál.
Véletlenül elszakadt (Név) karkötője, amit még régebben kapott a nővérkétől. Ez volt számára az első fontos tárgya, ami nagyon sokat jelentett neki.
Ahogy ez megtörtént, (Név)-ben/-ban eltört valami.
Minden erejével lelökte magaról a kékszeműt, aki eme cselekedetére nagyott nézett, majd elkezdte teljes erejéből ütni-vágni a fiút.
Mire leszedték a tanárok a fiúról, addigra már (Név) eltörte a fiú orrát, és nagy zöldes lilás foltokat okozott neki.
Eme cselekedete után az igazgató felhíta (Név) szüleit, s javasolta, hogy vigyék el egy másik iskolába.
Mivel a szülők csak éjszaka jönnek haza és hajnalban mennek el dolgozni megdöbbenve hallgatták, hogy az igazgató miket mond el arról, hogy gyermeküket hogyan is bántalmazták.
A követekző néhány napban a szülők új helyre költöztek, s itt kezdődött (Név) új élete, és személyisége.
Mégpedig az a személyiség, aki nemhisz az emberekben, viszont jól mulat tetteiken.
________________________
~Javítva 2019.09.11~
YOU ARE READING
Kibaszott szerelem (Levi X Reader)
Fanfictionn o t e: Ez a könyv szünetel még befejezem a másikat (remélhetőleg meg az idén). Sajnálom és köszönöm a türelmet. Mivan akkor, ha egy lány nem saját maga miatt akkar megváltozni, hanem azért mert az emberek földbe tiporták a szavakkal? Mivan akkor...