Oblékla jsem si kabát a rozloučila se s Kájou. Musím to udělat dneska. Kája měla pravdu, nejlepší bude, když za Alešem zajdu a nějak to vyřešíme. Bloumala jsem zmrzlými uličkami až k bytu, který sdílel se svými dvěma spolužáky z výšky. Vím, že je doma, úterky odpoledne vždycky hraje nějaký nesmysl na počítači a přidává hloupá stories, kde označuje svoji nejlepší kamarádku, která vzdáleně hraje s ním. Zhluboka jsem se nadechla a začala lovit klíče, které mi kdysi, když jsem ho připitého vedla domů, dal a řekl, abych si je nechala. Ty mu dneska vrátím. Vešla jsem do paneláku a stiskla přivolávací tlačítko na výtahu, který si to pomalu šinul směrem ke mně. Otevřela jsem dveře, nastoupila a zvolila páté patro. Ozvalo se známé cinknutí a já se rozešla směrem k bytu. Rocková hudba vycházející z bytu byla slyšet až na chodbu. Otevřela jsem si klíčem a vešla do předsíně. Kromě Alešových tenisek byly na předložce i dámské kozačky. Že by tu někdo z kluků měl přítelkyni? To by tu ale byly i jejich boty, ne? Ani jsem se nevyzouvala, jenom jsem si očistila boty o předložku a postupovala dál k jeho pokoji. Slyšela jsem nějaký randál a polkla. Pak mi to došlo, ten randál není žádný randál, někdo si to tam normálně rozdává! Třikrát jsem se nadechla a pak jsem prudce rozrazila dveře a strnule hleděla na nahého Aleše, jak obratem slezl ze své nejlepší kamarádky. V krku se mi začal tvořit knedlík a chvíli jsem měla pocit, že ze sebe nevydám už ani hlásku. Pak se ale něco zlomilo.
,, Co tady děláš?" vyštěkl a lovil kalhoty.
,, Přišla jsem ti říct, že se s tebou rozcházím...Proto....Protože jsi sobecký, arogantní a necitelný hulvát, který mě umí leda tak využívat a urážet. Dělá ti dobře, když si na mně můžeš pohojit svoje bolístky, protože sám jsi malý zamindrákovaný chudák. Nezasloužíš si ani náš vztah a ani mě-" soptila jsem.
,, Co to-," mumlal, ale já ho přerušila.
,, JEŠTĚ JSEM NEDOMLUVILA! Chci ti říct, že se stydím za to, že jsem kdy byla tvoje přítelkyně a nechala se urážet a ponižovat takovým ubožákem. Už tě nikdy nechci vidět a ty se kurva postarej o to, aby to tak bylo, nebo ti udělám ze života peklo, rozumíš?!" křičela jsem a on na mě jen vyděšeně civěl.
,, J-jo," řekl a já se otočila na Elišku. Ta celou dobu mlčela.
,, Doufám, že k tobě se chová líp než ke mně a u sexu se víc snaží, protože během vztahu s ním jsem zažila jediný orgasmus a ještě to bylo ve snu. Žijte si tu blaze, tady máš klíče," řekla jsem a mrskla je po něm, ,, já odtud padám."
Plná adrenalinu jsem vypochodovala z bytu a místo čekání na výtah jsem běžela po schodech. Jak dlouho to asi tak táhl s tou vyumělkovanou nánou? Upřímně se jí divím. Nikdy bych svého partnera nesoudila pro nějaký ten nedostatek, ale když mi po chvíli vztahu zmizely růžové brýle, tak jsem zjistila, že Aleš docela nakynul a jeho vlasy pomalu ustupovaly, vypadal čím dál hůř. Občas jsem si říkala, jestli mě vlastně ještě přitahuje a dospěla jsem k závěru, že ani ne. Jediné, co mi tak zbylo, bylo citové pouto. Každopádně jsem se cítila pyšná. Pyšná na sebe, protože jsem se za sebe dokázala postavit a zachovat si alespoň poslední zbytky důstojnosti. Aleš studuje politologii a pro mě jakožto pro člověka zaměřeného na matematiku a přírodní vědy neměl pochopení, smál se mi za moji zálibu v chemii. Vycítil, že jsem na tom intelektuálně malinko jinde a snažil se mě tiše a nenápadně srážet, abych si toho náhodou nevšimla já. Já to teď ale vidím, a to kurva jasně! Asi proto měl potřebu protáhnout svoji jednodušší kámošku z ekonomky, tssss! Vytáhla jsem mobil a zkřehlými prsty vytočila Kájino číslo. Oficiálně by zaměstnanci neměli mít žádný kontakt mimo Organizaci, ale v tuhle chvíli mi můžou políbit moje dvě zmrzlé půlky. Mobil chvilku vyzváněl, než se ozvalo chraplavé Haló.
ČTEŠ
Minulost v ohrožení [DOKONČENO]
Science Fiction,, Strážkyně 678, Strážkyně 705, byla vám přidělena mise," ozvalo se z oznamovacího panelu ve vstupní hale a já se rozechvěle otočila na Karolínu. Viděla jsem, jak se jí rozzářily oči jako mně. Na tuhle chvíli čekáme už od okamžiku, kdy jsme poprvé...