פרק 21

844 28 14
                                    

״שחר? מה אתה עושה פה?״ שאלתי כשכולי בשוק
מנסה לעכל את זה שהוא עומד בדלת.
״מי בדלת?״ אריק שאל אותי ״אני אגיד לך אחר כך אני עוד מעט חוזרת״ אמרתי לאריק ויצאתי מהחדר.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי את שחר. שחר הוא האקס שלי, היינו ביחד יותר משנה, עד שהוא החליט שהוא נפרד ממני, באותו היום הוא כבר הלך לחברה טובה שלי, ונשבר לי הלב. אין לי מושג אפילו לתאר לכם כמה שכאב לי שהוא נפרד ממני, מאז ניסינו להיות ידידים וזה פשוט לא הלך, הוא התנהג אליי דוחה. ״באתי להחזיר אותך אליי״ הוא אמר לי ״להזכירך אתה זה שנפרדת ממני אז מה פתאום כל כך חשוב לך להחזיר אותי אליך?! והתשובה היא ממש לא, אני בחיים לא אחזור אליך אחרי מה שעשית, טוב לי פה עם אריק אני מאושרת איתו ואני אוהבת אותו אז אין לך בכלל מה לנסות״ אמרתי לו ״אף אחד לא יהיה כמוני ואת יודעת את זה״ הוא אמר לי ״בטוח? כי יש מלא זבל כמוך בחירייה אז אתה לא היחיד״ אמרתי לו ״למה את מתנהגת ככה?״ הוא שאל אותי ברוך וליטף את פניי ״תעיף את היד המגעילה שלך ממני ועכשיו! ולמה אני מתנהגת ככה? בוא אני אסביר לך למה אני מתנהגת אליך ככה. נפרדת ממני אפילו בלי להגיד לי למה, אחרי פאקינג יותר משנה ביחד שהיינו מאושרים ברמות ואהבנו אחד את השנייה פשוט נתת לי תירוץ שלא מתאים לך יותר קשר רציני ובאותו היום הלכת לחברה ממש טובה שלי. ניסיתי להיות נחמדה ולפרגן. ואתה? אתה התנהגת דוחה, כמו זבל בכוונה גרמת ללב שלי להישבר יותר ויותר וכמה שניסיתי להיות נחמדה אתה ניצלת את זה ופגעת בי שוב ושוב, אז לא, אני יותר לא נחמדה כמו שהייתי ואני יודעת לזהות זבל שאני רואה אותו, אז עכשיו אין לך בכלל אפילו סיכוי קטן שאני ארצה אפילו לדבר איתך, תלך מפה״ אמרתי לו כועסת ״למה את מתייחסת לעבר? אני לא חרא כמו שהייתי״ הוא אמר לי ״בטוח? כי לפי מה שאני רואה חרא נשאר חרא״ אמרתי לו ״תראי שנשיקה אחת ממני ואת תשכחי מהכל״ הוא אמר לי ״מעדיפה לנשק צפרדע מאשר לנשק אותך, לפחות הוא הופך לנסיך״ אמרתי לו והוא גיחח צחוק מזויף
״את לא יכולה לדעת עד שלא תנסי״ הוא אמר לי והתקרב אליי ״איכ ידוחה תתרחק ממני״ אמרתי לו ״את תראי שאת תשכחי מהכל״ הוא אמר לי והתקרב עוד יותר ״אני עם אריק תתרחק ממני״ אמרתי לו והרמתי את הקול שלי ״אין לך מה להרים את הקול תנשקי אותי וזהו״ הוא אמר לי והתקרב עד ששפתינו כמעט נגעו אחת בשנייה ״אני לא רוצה תתרחק ממני ימגעיל״ אמרתי לו והוא התקרב בבת אחת וניסה לנשק אותי, זזתי הצידה עם הראש וניסיתי להתאבק בו ולבסוף הוא וויתר ״נשיקה אחת קטנה״ הוא אמר ונגע לי במותן, הורדתי את ידו מיד ״לא רוצה תשחרר אותי כבר״ אמרתי לו והוא תפס אותי ולא נתן לי לזוז ״אחת קטנה״ הוא אמר לי ״היא אמרה לך לא! מה לא מובן לך בדיוק?!״ שמעתי קול של גבר צועק מהמסדרון, זה היה כריס, הוא רץ לכיוונינו ושיחרר אותי מהאחיזה החזקה של שחר ״תזוז מפה זה ביני לבינה״ שחר אמר לכריס בחוצפה ״אתה לא תגיד לי לזוז ואם היא אמרה לך לא אז זה לא״ כריס אמר ומשך בחולצתו והדביק אותו לקיר ״מי אתה בכלל חושב שאתה תעוף מפה״ שחר ענה לכריס ״תקשיב לי ותקשיב לי טוב יחתיכת אפס מתבגר עם פצעי בגרות, אתה תעוף מפה עכשיו ואם אתה תנסה להתקרב אליה עוד פעם אחת אני נשבע שאני לא ארחם עליך יותר״ כריס אמר והוריד את שחר ושחר הלך.
״תודה״ אמרתי לו מייבבת בבכי ״את בסדר?״ הוא שאל אותי ״משתדלת״ אמרתי לו והוא חיבק אותי.
נכנסנו לחדר ״מה זה? למה את בוכה?״ אריק שאל בדאגה וסיפרתי לו הכל ״בן זונה״ הוא אמר ״איך לא שמעתי?!״ הוא אמר ותפס בראשו ״הכל בסדר לא יכולת לשמוע, זה לא כאילו צעקנו אחד על השנייה״ אמרתי לו וחיבקתי אותו ״אני אפס, הייתי צריך להגן עלייך, לבדוק אם את בסדר״ הוא אמר לי ״בחיים אל תגיד על עצמך אפס כי אתה ממש ממש לא מתקרב לזה! ודבר שני לא יכולת לדעת, אפילו כריס בקושי שמע הוא פשוט ראה שניסיתי להתרחק ממנו והוא בא״ אמרתי לו ״אני מצטער״ אריק אמר ״הכל בסדר״ אמרתי לו. הוא נגע בגופי לבדוק שהכל בסדר, אם נפצעתי ״מזל, את בסדר״ אריק אמר ״אני בסדר״ אמרתי לו וחייכתי אליו. נכנסנו מתחת לשמיכה והמשכנו לראות את הסרט, כריס הצטרף אלינו וראינו את הסרט שלושתינו. ״אני הולכת לשים פיג׳מה ואני חוזרת״ אמרתי לאריק, הוא נתן לי נשיקה ויצאתי.
כשנכנסתי לחדר סיפרתי לאמא שלי הכל, היא הייתה בהלם, היא תמיד אהבה את שחר ואף פעם לא ציפתה ממנו שיעשה דבר כזה ״דווקא שחר? בחיים לא הייתי מצפה ממנו. כזה אפס״ היא אמרה במבט מאוכזב ״כן.. למזלי כריס ראה את זה והעיף אותו״ אמרתי לה ״מזל שאת בסדר ושהוא לא הצליח לעשות לך כלום״ היא אמרה ״מזל״ אמרתי לה ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי מהמקלחת התנגבתי, שמתי קרם פנים וקרם גוף ולבשתי את הפיג׳מה שלי. ״יאללה ביי״ אמרתי לאמא שלי ״ביי מותק״ היא אמרה ויצאתי מהחדר.
דפקתי בחדר של אריק והוא פתח, ראיתי אותו והתחלתי לבכות ״די נסיכה שלי, שום דבר לא שווה את הדמעות שלך״ הוא אמר לי וחיבק אותי חזק ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו ״גם אני אוהב אותך״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה בראש. נכנסנו מתחת לשמיכה, הוא שם את הראש שלי על החזה שלו וחיבק אותי ״לילה טוב״ אמרתי לו ״לילה טוב״ הוא אמר לי ונתתי לו נשיקת לילה טוב והלכתי לישון. כל הבכי עייף אותי כבר. אני אף פעם לא אהבתי לבכות, תמיד הרגשתי חלשה אבל הדמעות פשוט ירדו לי בלי הפסקה, לא שלטתי בהן..
״בוקר טוב אהבה שלי״ אריק אמר לי, נתן לי חיבוק חזק חזק ונישק אותי ״בוקר טוב אהובי״ אמרתי לו נישקתי אותו. ״את באה לצחצח שיניים?״ הוא שאל אותי ״כן״ אמרתי לו והלכנו לצחצח שיניים, כשצחצחנו שיניים פתאום אריק בא מאחורי וחיבק אותי, זה היה כזה יפה, הסתכלנו ביחד על המראה, היינו נראים כל כך יפה ביחד, הוא שם את ידיו סביב המותניים שלי וחיבק אותי ולא עזב, כשסיימנו לצחצח שיניים, אריק הלך להתארגן ״אני אתארגן ואז נלך לחדר שלך ואת תתארגני טוב?״ הוא שאל אותי ״טוב״ אמרתי לו.
אריק לקח איתו בגדים מהמזוודה והלך להתקלח. פתאום הוא יצא עם המגבת כשהיא מסובבת לו סביב המותניים, אחרי שהוא סיים להתקלח כשכולו עדיין רטוב, איזה גוף וואי וואי ״סליחה שאני יוצא ככה פשוט לקחתי את הג׳ינס הלא נכון״ הוא אמר לי ״הכל טוב אל תדאג״ אמרתי לו והוא חייך אליי ואני חייכתי אליו בחזרה, הוא התקדם אליי ונתן לי נשיקה יבשה על השפתיים וחזר בחזרה לחדר האמבטיה כדי להתלבש. אריק סיים להתארגן והלכנו לחדר שלי.
הוא התיישב על המיטה שלי ואני נכנסתי למקלחת.
כשיצאתי מהמקלחת, התנגבתי, שמתי קרם פנים וקרם גוף והתלבשתי. שמתי גופיה לבנה וג׳ינס קצר בצבע כחול

ייבשתי את השיער שלי ונעלתי נעליי סופרסטאר של אדידס

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ייבשתי את השיער שלי ונעלתי נעליי סופרסטאר של אדידס.
״אני מוכנה״ אמרתי לאריק כשיצאתי מחדר האמבטיה ״יש לי את החברה הכי יפה בעולם״ אריק אמר והתקדם אליי כדי לתת לי נשיקה. ירדנו לחדר האוכל ביחד עם אמא שלי והבנים כבר חיכו לנו שם. ״בוקר טוב״ אמרתי לכולם ״בוקר טוב״ הם השיבו. כשסיימנו לאכול הבנים החליטו שנלך להחליף לבגדי עם ונרד לבריכה ״את באה איתנו?״ ג׳ואל שאל ״ברור שאני באה״ אמרתי ״ישששששש״ אריק אמר וחיבק אותי.
״טוב אז עוד עשר דקות כולם תהיו בחדר שלנו״ זבדיאל אמר ״סבבה״ אמרתי.
עליתי לחדר שלי, לקחתי את בגד הים שלי ושמתי אותו

אחרי ששמתי אותו, שמתי עליי שמלה לבנה כזאת של חוף והלכתי לחדר של אריק וכריס

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אחרי ששמתי אותו, שמתי עליי שמלה לבנה כזאת של חוף והלכתי לחדר של אריק וכריס.
״יאללה אתם מוכנים?״ שאלתי אותם ״מוכנים ומזומנים״ כריס אמר וצחק ואז יצאנו לחדר של שאר הבנים. ״אתם מוכנים?״ אריק שאל את שאר הבנים ״כן יאללה בואו״ הם אמרו וירדנו כולנו לבריכה.
״תלכו אתם לבריכה ותתפסו לנו מקום, אני אלך להביא לנו מגבות מהלובי״ אמרתי.
הלכתי לכיוון הלובי וראיתי את שחר ״חיכיתי לך״ הוא אמר לי עם מבט ממזרי.

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
איכסה מה שחר רוצה מליה?😨
מה אתם חושבים על שחר? אני שונאת אותו!
מחר פרק חדש בשמונה וחצי!!😉😊
אוהבת אתכם!❤️
אל תשכחו לצבוע את הכוכב⭐️🙏🏻

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now