1.rész- Minden megváltozott

139 9 0
                                    

REBEKA SZEMSZÖGE

Matt majdnem két évvel ezelőtt költözött el Washingtonba, de egy héttel ezelőtt végre visszaköltözött. Anya testvérénél Susennél lakott, amíg elvégzett egy előkészítő iskolát a zenei tanulmányaihoz. Majdnem két éve nem láttam és most végre itt van újra. Az ember azt hinné, hogy két év alatt nem változunk annyit, de ez nem igaz. Matt szinte teljesen más lett. Igaz, Matt pont a serdülő korát élte, amíg távol volt, és már nem az a kis tizennégy éves, aki elment, de nem csak a külseje változott meg. Nagyon jóképű lett és magas. Nagyon magas. Legalább két fejjel magasabb nálam. A hangja sokkal mélyebb és a teste izmosabb lett. Még most is kedves és vicces, de valahogy mégis olyan más, magam sem tudom pontosan mi, de azon leszek, hogy kiderítsem milyen az új Matt.

Nyár van, így a család első dolga volt Matt hazaköltözése után, hogy kiruccantunk Miamiba. Mattel egy szobába kerültem, míg anyuék egy másikban vannak pár ajtóval arrébb. Eredetileg három szobás foglalás volt, de valami hiba történt, így most egybe kerültem Mattel.

Felvittük a cuccainkat és arra lettem figyelmes, hogy nem csak egy szobába leszünk, de még egy ágyban is fogunk aludni. Bár még reménykedtem, hogy a hatalmas franciaágy csak eltakarja a másikat. De ez valószínűtlen, szóval biztos, hogy együtt fogunk aludni.

Mindig az volt a szokásunk, hogy ha valahol szállodában vagyunk, akkor először körbe nézünk hátha találunk valamit. Ez a felderítősdi volt Mattel a közös heppünk. Legalább ez nem változott. Most is így tettünk. Én néztem körül a szekrényekben és a fiókokban, Matt pedig a fürdőszobában és az ágy körül. Nem találtunk semmit csupán Bibliát és cipő kanalat.

-Még fél óra mielőtt megyünk anyuékkal wellnessezni. Addig szerintem pakoljunk ki. Tied az alsó polc, mert nem szeretek hajolgatni. -jelentette ki viccesen.

-Rendben. Akkor lássunk hozzá.- lent guggoltam az alsó pocoknál Matt pedig mögöttem állt, a felső polcokra pakolt.

Miközben berendezkedtünk a fejemre esett egy póló, Matt véletlen kiránthatta. Felnyúltam a pólóért és széthajtottam. Jól megnéztem, majd felé fordultam.

-Mi az a FSA? (Fucking Suicide Angels)

-Az a bandám neve. Nemrég alapítottam egy együttest.

-Itt Atlantában?

-Igen. Még mielőtt haza jöttem beszéltem meg Jeremyvel és Ryennel. Amint kitaláltuk a banda nevét csináltattam egy pólót.

-Azta! Nagyon tetszik ez a póló! Megkaphatom? -kérdeztem úgy, hogy magamhoz öleltem a pólót, nehogy visszavegye.

-Nem. -mondta határozottan.

-Naaa! Akkor csak ma estére. Aludhatok benne?

-Jó, de csak ma.

-Okééé!!! -kiáltottam fel, összehajtottam a pólót, betettem a saját részemhez a szekrénybe.

Már majdnem végeztünk a pakolással, mikor Matt, mint egy kakukkos óra jelzet, hogy ideje készülődni.

-Már ennyi az idő? Öltöznünk kéne! -jelentette ki.

Össze-vissza túrtam a bőröndben, mire megtaláltam a két bikinit, amit magammal hoztam. Az egyik fekete, csipkés volt, a másik meg egy pink, pánt nélküli, ami tele volt kis fehér szívekkel.

-Melyiket vegyem fel?

-Tőlem kérdezed? Honnan tudjam?

-Naaa segíts!

-Jó akkor a feketét, mert nem illik hozzád az a rózsaszín.

-Hogy érted, hogy nem illik hozzám?

Feladom!Where stories live. Discover now