Prolog

19 3 6
                                    

Nazywam się Kirs, mam 17 lat, jestem w drugiej klasie liceum i jestem Masterem. Mimo mojego tytułu ubieram się bardzo normalnie. Zwyczaj noszę swoją ulubioną czarno-bordową bluzę z kapturem ora noszę  spodnie dresowe w kolorze czarnym, natomiast na nogach buty sportowe, w tym samym kolorze. W liceum koledzy nazywają mnie czarnym szatanem, co mi szczerze nie przeszkadza.  Mam długą białą grzywkę, uczesaną na prawą stronę. Oczy mam koloru Aqua. Jeżeli chodzi o dziewczyny, to mam duże powodzenie, w końcu jestem pierwszy w liceum jeżeli chodzi o moc i trzeci w rankingu światowym. Wiele diabłów zazdrości mi mojego Diabelskiego Artefaktu, lecz ja uważam, że jest bardziej klątwą niż darem. Nigdy nie lubiłem go używać, gdyż zawsze kończyłem leżąc na ziemi. Moja rodzina jest bardzo bogata w piekle, stąd stać ich było, na wysłanie mnie do piekielne liceum Pristorm.  Mam  młodszą siostrę Firi. Bardzo ją kocham, choć często się kłócimy, co kończy się zwykle walką. Siostra ma 10 lat i znajduję się na 56 miejscu w rankingu światowym. Tak jak ja ma białe włosy, oraz oczy tego samego koloru co ja. Ubiera zawsze tę samą biało- fioletową sukienkę. Moim najlepszym przyjacielem jest Dall, 39 miejsce w rankingu światowym. Chłopak tak jak ja ma 17 lat i chodzimy razem do klasy. Ubiera się w brązową marynarkę, włosy ma w kolorze  niebieskim, lecz fryzura zwyczajna, niczym specjalnym się nie wyróżniająca. Dull ma oczy koloru pomarańczowego, i wielką bliznę pod okiem. Jego marzeniem jest zostać Grzesznikiem.  to jednostki specjalnych sił Lucyfera, zwalczające splugawione duchy. Nie żebym o tym nie marzył, ale z moją mocą nawet nie muszę się starać, to gdzie tu zabawa? Zresztą wolę działać sam. Wiecie z ogółu jestem zwykłym licealistą, który tak samo zawala egzaminy, bije się ze starszymi, oraz się zakochuje. Sora, dziewczyna mieszkająca na przeciwko mnie, chodząca do tej samej klasy co ja. Skradła me serce już na pierwszym roku. Znajduję się w pierwszej 10 w naszym liceum. Jest trochę nie śmiała, oraz często ucieka kiedy się stresuje. Ubiera się w kremowy mundurek, z niebieską spódniczką. Oczy ma zielone jak szmaragdy. Jest też i nasz wychowawca Pan FP. Znajduję się w pierwszej 5 Grzeszników . Czarne włosy spięte w kucyk, czerwone oczy, przysłonięte okularami. Ubrany w czarny smoking. Często stosuje bicie po głowie. Jak ja go nie lubię , zawszę się czepia o wszystko! A to masz źle zawiązane buty, a to nie masz mundurka. Jest też i Clank, brunet z zalizanymi włosami. Co tu dużo mówić, poza tym, że jest na drugim  miejscu w naszym liceum, jest strasznie wnerwiający, często walczymy. Można powiedzieć, że to moje Nemesis. Ubiera się elegancko, biała marynarka, oraz białe spodnie. Jest też wiele innych demonów pragnących zostać Grzesznikiem, wszystkich  łączy jedna ta sama rzecz, każdy chce dać z siebie wszystko! Bo takie jest właśnie liceum Pristorm.

Diabelskie LiceumWhere stories live. Discover now