Godmorgen,hvordan har du det idag?
En smilende Gerd Anne stiller hovedet ind ad døren.
Jeg misser lidt med øjnene, jeg har det ikke helt godt kan jeg mærke.Jeg forsørger at smile, men jeg tror godt hun kan fornemme jeg ikke er frisk.
Må jeg komme ind, jeg nikker stille hun kommer hen og sætter sig på sengen.
Nej jeg kan godt se du ser lidt klat ud Erin, hun ligger hånden på min pande. Ja du har helt sikkert feber.
Skal jeg komme med nogle piller til dig? Ja det ville være fint jeg har lidt hovedpine også.
Jeg er tilbage om lidt, hun går ud af døren.
Jeg kigger lidt rundt på Marcus værelse, jeg kan godt lide det. Det er hyggeligt, sådan helt drenget, og rodet på den gode måde. Gerd Anne kommer tilbage med piller et glas vand, nogle kiks, og servietter.
Så læg du dig bare til at sove min pige. Jeg kommer op og ser til dig om nogle timer.
Jeg smiler og ligger mig ned igen efter at have taget pillerne, tak Gerd Anne.
Hun smiler det skal du ikke takke for Erin, bare sørg for at få lidt hvile.
Hun smiler igen inden hun lukker døren bag sig.
Jeg trækker dynen op til min kind, den dufter stadig dejligt af Marcus.
Jeg lukker mine øjne og falder i søvn.⭐️⭐️⭐️
Jeg ved ikke hvor længe jeg har sovet, men jeg bliver vækket af min mobil der vibrer.
Jeg rækker ud efter den, og mærker hvor svag min krop er.
Jeg tager den.
Hej,
Hey prinsesse, du lyder da ikke bedre.
Nej jeg har det heller ikke godt.
Jeg ligger mobilen på øret og lukker mine øjne igen,Erin....
ja Marcus,
Sover Du søde?
Ja du vækkede mig.
Sover du stadig her klokken 3 om eftermiddagen?
Jeg har det ikke så godt Marcus, jeg har feber.
Er Du stadig hjemme hos mig?
Ja, i din dejlige seng, med din dejlige dyne.
Haha du sød smukke, skulle du ikke et smut til lægen søde?
Nej Marcus, og ikke noget med at sige din søde mor skal tage mig til lægen.Jeg sætter mig stille op ad vægen og læner mit hovede tilbage.
Fuck.....
Hvad så smukke?
Nååå jeg satte mig bare op, mit hovede banker bare vildt.*Bank-bank*
Gerd Anne stikker sit hovede ind igen, hej Erin du er vågen. Jeg trækker mobilen lidt til siden og smiler til hende.
Hun kommer ind med en bakke med suppe og the.
Jeg tænkte du måske var lidt sulten.Tak Gerd Anne, det var sødt af dig. Der er også to panodiler, det er vist tid efterhånden.
Nu vil jeg ikke forstyrre mere, hils. Hun smiler og lukker døren.Jeg kan ikke lade være med at smile, Marcus anmoder om facetime og jeg acceptere.
Han dejlige smil kommer frem på skærmen,
Hey smukke du ser sku lidt klat ud.
Tak Marcus du ser også godt ud.
Ej sorry prinsesse, det var ikke sådan ment.
Nej jeg ved det godt, nå hvad har du så lavet idag?
Jeg tager Bakken med suppe hen i sengen, og stiller mobilen på mine knæ.
Gerd Anne har lavet en kartoffel suppe, det er ihvertfald ikke en pulver suppe og den er varm.
Jeg smiler da jeg smager på den.Smager den godt smukke?
Jeg kigger på Marcus, jeg har helt glemt at høre efter.
Ja er du gal den er god,
jeg gætter på det er kartoffel porre suppe?
Ja det tror jeg Marcus, men det er godt.
Det er den, hun laver det altid når der er nogen der er syge.
Jeg smiler, hun er god din mor.
Ja hun er okay den gamle,
Nå hvad sagde du så før Marcus?
Det er lige meget prinsesse, det er dejligt at se du spiser lidt.
Vi snakker lidt, ja eller Marcus gør jeg lytter mest imens jeg får spist lidt. Jeg sætter Bakken på gulvet og ligger mig ned. Marcus snakker stadig og jeg ligger og lytter.
Prinsesse hey, jeg åbner øjnene jeg må være faldet i søvn. Han smiler, smukke du sover.
Jeg er så træt Marcus undskyld. Hey det skal du ikke undskylde smukke. Nu vil jeg lade dig sove, så kan du ringe hvis du vågner senere i aften.
Okay?
Jeg smiler, du er så sød Marcus. Det er du også prinsesse.
Jeg savner dig, sov godt. Også dig Marcus.
Vi snakkes, ja prinsesse vi snakkes.Jeg lukker øjnene, og falder i søvn.
Marcus pov
Hun smiler, du er sød Marcus. Jeg elsker det der smil, det er du også prinsesse. Hun ser træt ud, jeg ville ønske jeg kunne være ved hende. Jeg savner dig, sov godt. Også dig Marcus.
Vi snakkes, hun smiler igen og er lige ved at falde i søvn. Ja prinsesse vi snakkes.
Hun lukker sine øjne og falder i søvn.
Jeg slukker ikke, sidder bare i stilhed og betragter hende. Hun er så uendelig smuk, og ser så fredsfyldt ud som hun ligger der, I min seng, helt alene. Jeg er glad for mor tog hende med hjem, den tanke havde jeg slet ikke tænkt.
Det har været en hård dag ind til videre, men den er bare ikke færdig endnu. Der er to interviews endnu, og middag med nogle influensers. Ikke at jeg gider, men det skal nok blive godt når vi er kommet afsted.
Sidder du bare og kigger på Erin der sover? Martinus skubber til mig, ja hun faldt i søvn.
Er du så kedelige bro?
Hahahha du er vittig hva? Ej hun er syg.
Er hun i din seng?
Han sætter sig ved siden af mig og kigger ned i skærmen. Ej Martinus det er sku for underligt,
Hvad mener du? At du sidder og kigger på min kæreste der sover.
Haha ja okay, når du stiller det op på den måde, så ja.
Han rejser sig og går hen i sofaen, hils din sleeping beauty.
Skal jeg nok hvis hun ringer senere. Men er hun hjemme hos os?
Ja det er hun, mor passer hende åbenbart.
Hmmm hun er sku god nok den gamle.
Ja det er hun Martinus.
Jeg tør væde med hun har fået den berømte kartoffel porre suppe.
Jeg smiler og nikker, jeps og hun gik ud som et lys.
Ja den kan noget den suppe,Hvad mon hun kommer i den?
Ved det ikke Martinus, men det er nok hemmeligt.
Jeg kigger ned på Erin igen, hun er så sød når hun sover.
Jeg smiler og slukker.
————————————-
Så kom det nye afsnit.
Håber i kan lide det.
Xoxo Mali
ESTÁS LEYENDO
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
FanficErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...